ING își ascultă clienții

Acum circa un an am avut o experiență neplăcută, trebuind să demonstrez cuiva că am plătit o sumă. Apoi am scris asta către contact@ing.ro:

Vă rog să luați în considerare actualizarea aplicației homebank pentru a permite interogarea tranzacțiilor mai vechi de 6 luni. Pentru o persoană fizică, vorbim de câteva sute de tranzacții pe an, care sunt convins că sunt păstrate în arhive și trebuie doar să permiteți aplicației să le interogheze.
Este păcat că pentru a afla detaliile unei plăți de acum un an, trebuie să depun o cerere scrisă, apoi să aștept câteva zile pentru a vedea un extras… ca să aflu că nu am nimerit luna în care am făcut plata pe care o căutam…
Ați ghicit, nu doresc să-mi creez propria arhivă cu tranzacțiile istorice.

Cu stimă,
Zoli Herczeg, un client care vrea să ajute

Ei bine, nu știu dacă a fost din cauza mea, dar au extins perioada la 18 luni. Mulțumim! Spun la plural, fiindcă sunt convins că mai sunt și alții, care se bucură.

Chestii dinastea fac dintr-un client mulțumit, unul foarte mulțumit.

4 gânduri despre &8222;ING își ascultă clienții&8221;

  1. La Banca Romaneasca, avem disponibil tot istoricul incepand cu momentul in care devii client de Internet Banking. 😉

    Bogdan

  2. @Cristi, dacă ai plăți anuale de făcut, atunci devin foarte relevante.
    @Bogdan, așa ziceam și eu. Nici acum nu înțeleg de ce au limită, dar măcar îmi acoperă use-case-urile mele.

Comentariile nu sunt permise.