Scriam aici ce puteau să facă pentru a face diferența: să-mi activeze canalul mai devreme. Iată că au făcut-o. Mărturisesc că nu știu când, înainte sau după ce am scris, dar eu aseară am observat.
Mulțumesc frumos!
PS: În postul precedent, am folosit exemplul de la Romtelecom/Dolce pentru a întări ideea evaluării satisfacției clienților și aducerea lor spre pragul maxim. Nu am urmărit obținerea acelui canal…
Filed under: Life
# re: Romtelecom ma citeste/asculta
Friday, November 06, 2009 9:04 AM by AISBERG
:))
# re: Romtelecom ma citeste/asculta
Friday, November 06, 2009 10:52 AM by ignatandrei
De ce nu ai putea urmari 2 lucruri deodata ? Si ma bucur ca ai fost satisfacut 😉
# re: Romtelecom ma citeste/asculta
Friday, November 06, 2009 11:01 AM by Gabi Citron
Poate ca o facusera din start, dar a stat activarea intr-o coada. 😉