Imaginați-vă un business care deține niște sute de automate din acelea care acceptă cash și îți emit în schimb tot felul de chestii: minute de reîncărcare pentru mobil, bilete de parcare, jetoane pentru kiddie-rides, sucuri, sandwitch-uri etc. E fain-frumos dar practic automatele astea pot păți tot felul de lucruri. Lăsând la o parte vandalizările, trebuie să știi permanent dacă automatul este în regulă, dacă acceptorul de cash e plin sau aproape plin, dacă e blocat, dacă nu mai are să dea rest, dacă nu mai are „chestii” etc. Monitorizarea asta o poți face prin vizitarea regulată a automatelor sau, așa cum a ales Ecco Group Development, electronic din cloud.
Ecco e în business-ul de reîncărcare și de kiddie-rides (deocamdată) și folosește cu succes Windows Azure pentru a-și monitoriza automatele de la distanță. În plus, cloud-ul îi ajută să implementeze rapid proiecte noi, fără să-și bată capul cu infrastructura IT locală.
Reciclez din studiul de caz de la http://www.microsoft.com/romania/business/studiu_de_caz/ecco-Group-Development-Windows-Azure.aspx:
„Dincolo de timpii morți care produceau pagube financiare, doream să răspundem rapid și sigur la solicitările clienților.”
Dan Cernea, Managing Partner, Ecco Group Development„Windows Azure ne permite să utilizăm puterea de procesare de care avem nevoie exclusiv în perioada de derulare a unui proiect. Dacă am fi fost nevoiți să investim în infrastructură pentru testarea unei idei, probabil am fi renunțat și astfel am fi pierdut oportunități importante.”
Bogdan Cojanu, Managing Partner, Ecco Group Development