No, azi am batut recordul…

1,5km/h pe soseaua Berceni. Oare cata pierdere economica inseamna nebunia asta din oras? Ma gandesc ca „time is money” e valabil pentru aproape toti nenorocitii din masini. Nu zic ca am o solutie magica (desi am cateva idei), dar cred ca trebe masuri radicale…

Filed under: Civic, Pfui

# re: No, azi am batut recordul…

Friday, October 12, 2007 10:49 AM by tudor.t

O bicicleta eventual? 🙂

# re: No, azi am batut recordul…

Friday, October 12, 2007 10:58 AM by blackhat

Cata vreme lumea o sa mearga cu masina la serviciu nu vom scapa de ambuteiaje. Oricat de radical s-ar modifica infrastructura, pur si simplu nu se va putea tine pasul cu cresterea numarului de masini. Singura solutie pe termen lung este crearea unei infrastructuri de transport in comun corespunzatoare si educarea oamenilor.

Eu ma uit la gradina din spatele blocului care pe zi ce trece este mai mica pentru ca un vecin intreprinzator isi mai asfalteaza doi metri patrati de parcare. Ce conteaza ca fetita lui se joaca pe o patura asezata in praf si ciment.  

# re: No, azi am batut recordul…

Friday, October 12, 2007 11:13 AM by stefanz

Nu cred ca cineva va renunta la masina si va alege sa mearga cu metrou, tramvai, bus. Totusi la banii pe care ii platim prin impozite cred ca meritam si noi o infrastructra de sosele cu pasaje si pasarele mai bine gandite si dezvoltate intr-un timp scurt.

Dar suntem in Romania !!!

# re: No, azi am batut recordul…

Friday, October 12, 2007 11:36 AM by blackhat

Uite ca eu am renuntat la masina si ma duc la serviciu cu metroul. Asa cum pui tu problema, ar insemna ca toti cei care platesc taxe si impozite ar merita sa mearga cu masina la serviciu. Gandeste-te la momentul in care 2 milioane de bucuresteni o sa iasa cu masina dimineata la prima ninsoare…

Nu e greu sa iti dai seama ca avem nevoie de o infrastructura mai bine gandita, intrebarea este cum ajungi sa o construiesti fara sa paralizezi circulatia. Si cum poti sa tii pasul cu un parc auto care creste cu 100 000 de masini anual.

# re: No, azi am batut recordul…

Friday, October 12, 2007 11:52 AM by stefanz

Eu nu ma refer la mersul cu masina la servici. Prefer metroul oricand (nici nu am masina). Dar primarii din Bucuresti nu vor sa mi investeasca in metrou deloc, ci doar in tramvai care conduce si el la blocarea traficului uneori. Cu totii vrem o masina sa putem merge intr-o vacanta, o iesire in exterior, etc. Nu ai dori sa poti iesi din Bucuresti in 10 minute, dar nu se poate din cauza unui semafor. Eu vad acel semafor in fiecare zi :(, iar un simplu pasaj ar usura mult circulatia, dar ……. . Traiasca taxele.

# re: No, azi am batut recordul…

Friday, October 12, 2007 12:03 PM by blackhat

Personal mi se pare ca o mare parte din problema o reprezinta parcarile.

# re: No, azi am batut recordul…

Friday, October 12, 2007 12:40 PM by BMoro

Am citit acum ceva vreme un studiu facut de suedezi asupra traficului din marile capitale, dar nu reusesc sa gasesc adresa web. Pe scurt, solutia era dezvoltarea infrastructurii de transport in comun combinata cu educarea populatiei – educare si prin metode mai „dure”, cum ar fi introducerea unui sistem de taxare automat la trecerea prin anumite zone ale orasului. In Londra exista un sistem automat de inregistrare a placutelor de inmatriculare si taxare la trecerea prin zonele centrale in anumite intervale orare. Acelasi studiu a aratat ca imbunatatirea retelei de strazi (largiri, pasaje, etc.) nu rezolva problemele de trafic, ba chiar le inrautatesc din cauza ca din ce in ce mai multi se simt incurajati sa foloseasca masinile personale.

# re: No, azi am batut recordul…

Friday, October 12, 2007 2:50 PM by zoltanhe

De acord cu metroul, de acord cu parcarile, de acord cu ideea ca tramvaiele mai mult incurca. Parcarile ar rezolva si curatenia: eu as face 400000 de locuri de parcare in Bucuresti si as obliga pe toata lumea sa-si bage masina in parcare; asa as putea sa fac si curat pe strazi si as elimina 90% din praf. Problema e ca din proiectele de parcari nu se poate manca prea mult cac.., pardon, caltabos.

# re: No, azi am batut recordul…

Friday, October 12, 2007 7:17 PM by Geo

Eu sunt tare curios unde ai avea loc sa faci 400000 de locuri de parcare in Bucuresti. La mine pe strada nici nu mai ai loc sa mergi pe trotuar de cate masini sunt. Orasul nu a fost gandit pentru atatea masini, nu cred ca exista o solutie viabila la problema asta.

Metroul ar trebui extins si in alte cartiere, pana la urma e cel mai rapid si mai sigur mijloc de transport din Bucuresti.  

# re: No, azi am batut recordul…

Saturday, October 13, 2007 10:54 AM by Gabi Citron

Sa se scumpeasca benzina, accizele la masini, impozitele, amenzile si… mi-a scapat ceva? :))

# re: No, azi am batut recordul…

Saturday, October 13, 2007 11:18 AM by MrSmersh

In TM am incercat azi tramwayu, crunt sa stai juma de ora dupa el si cind vin sa vina 2…. No in fata acestei optouni clar iei masina si clar ca dai din stau in stau da macar in masina e mai cald….

My point problema asta se rezolva incepind cu un trasport local efiecient pe urma parcari si proeictare trafic facuta cu capu.

# re: No, azi am batut recordul…

Saturday, October 13, 2007 12:15 PM by stefanz

Gabi, de ce sa platim impozite, accize, taxe mai mari? Pentru ? Da-mi un motiv foarte bun pentru care statul roman merita banii munciti de noi. Eu nu vad nici un rezultat. Agricultura e la pamant, invatamantul la fel, etc. Nu se face nimic. Daca am platim mai mult taxe vor avea alesii si mai multe case si masini, iar noi vom astepta in frig sau canicula un tramvai, si acela vechi de 20 de ani. Vad ca am ajuns cu totii la o limita, pentru ca vorbim de probleme non-IT pe un site de IT.

# re: No, azi am batut recordul…

Saturday, October 13, 2007 12:59 PM by Byty

Bicicleta.. si.. mergi pe trotuar… De ce pe trotuar??

Va zic o mica poveste.. am facut pana si am mers cu taxi si ii zic aluia ca eu merg cu bicicleta, ma intrba pe peunde eu ii raspund : Mai pe trotuar, mai pe langa… la care el : Ai curaj…

Concluzia bicicleta pe trotuar 😛 ( daca nu sunt parcate masini pe acolo )

# re: No, azi am batut recordul…

Saturday, October 13, 2007 7:19 PM by Gabi Citron

Stefanz, dar e evident! Daca platim mai multe impozite. accize etc, vom avea un nivel de trai mai scazut si, implicit, vom renunta la masini pentru ca nu ni le permitem.

Vom fi in plus mai sanatosi, pentru ca nu va mai fi atata poluare si ne vom misca mai mult. Acum te-ai prins ca glumeam? :))

# re: No, azi am batut recordul…

Saturday, October 13, 2007 9:03 PM by stefanz

Ok, am prins ironia ta, dar eu chiar sunt suparat pe faptul ca in fiecare dimineata stau 25 min la un semafor pe cel mai circulat drum din tara DN1 si bineinteles cateodata trebuie sa mai treaca si o coloana oficiala. 😦

# re: No, azi am batut recordul…

Monday, October 15, 2007 8:59 AM by zoltanhe

Geo, supraetajate: 100/50m gasesti oriunde. Faci cateva sute de astfel de parcari cu o distanta maxima de 2km intre ele si ai terminat. Iti poti permite sa sacrifici si din spatiul verde, fiindca reduci poluarea/mizeria facand curatenie.

In plus as mai face/planta (reface?) o centura de padure de 1-2km in jurul Bucurestiului, ca sa nu intre praf din campie.

Damn! Tre’ sa candidez la primarie 🙂

# re: No, azi am batut recordul…

Monday, October 15, 2007 11:12 AM by MrSmersh

Sa fiu atent pentru rubrica plecari veniri la MS din blog? Iara :)?

Oricum ai votul meu daca ajuta voturile din TM.

# re: No, azi am batut recordul…

Monday, October 15, 2007 3:25 PM by fanelsava

Cred ca balamucul din oras este generat de lucrarile la infrastructura in toate zonele Bucurestiului. Eu locuiesc in Popesti Leordeni si lucrez in Bucuresti, am de facut 30 km dus-intors ~2.5 ore si viteza medie 14.7km/h (conform computerului de bord). De ce nu renunt la masina? Pt ca nu vreau! Nu-mi place sa ma-nghesui in metrou mirosind combinatia ideala de deodorant ieftin si traspiratie abundenta… sorry dar asta e situatia…

# re: No, azi am batut recordul…

Monday, October 15, 2007 5:43 PM by AndreiU

Azi am mers cu masina doar pana la metrou si chiar si pana acolo a fost chin. Tin minte experienta de saptamana trecuta cand din Pipera pana acasa am facut 2 ore; odata a fost de ajuns, restul zilelor am lucrat de acasa.

Si am folosit si planul pt. situatii de urgenta – stiti calea ferata din fatza de la Vodafone de pe soseaua Petricani? Nu pot spune ca e drum pe langa, e ceva … o chestie neasfaltata care da in soseaua Andronache. Oricum nu mi-a folosit prea mult pt. ca am ajuns pe Fundeni unde s-a oprit totul pt. o ora.

Daca va mai intereseaza si alte trasee offroad va stau la dispozitie 🙂

PS: si nu am jeep; nu inca.

# re: No, azi am batut recordul…

Monday, October 15, 2007 8:06 PM by Gabi Citron

Am gasit si eu o varianta de iesire spre Afumati prin Tunari-Stefanesti, 5-6 km off-road, experimentat dupa GPS cu motto-ul: „Daca nu apare lac pe harta, inseamna ca putem sa trecem!” 😉

# re: No, azi am batut recordul…

Tuesday, October 16, 2007 7:33 AM by stefanz

In, concluzie, ar trebui sa se faca investii in sosele.

Victoriei – Tineretului in 2h

Nu. Nu a fost un concurs. Desi, in 2h faci distanta asta pe jos, dus-intors, fara sa alergi (sunt 5-6km).
A fost cu masina! Ieri seara in Bucuresti… trist…

Filed under: Civic, Pfui

# re: Victoriei – Tineretului in 2h

Wednesday, September 26, 2007 9:46 AM by Gabi Citron

Da, 3 km/h cred ca e un record, ar trebui omologat! Eu in doua ore fac de obicei Suceava-Bacau, alte doua Bacau-Buzau si ultimele doua Voluntari-Baneasa. 🙂

# re: Victoriei – Tineretului in 2h

Wednesday, September 26, 2007 10:45 AM by Byty

Acum aproximativ 1 luna.. mi-am luat bicicleta.. 😉

# re: Victoriei – Tineretului in 2h

Wednesday, September 26, 2007 10:52 AM by AndreiU

Cred ca multi s-au speriat si azi au lasat masinile acasa – zic asta pt. ca azi am venit cu masina si a fost super liber.

# re: Victoriei – Tineretului in 2h

Wednesday, September 26, 2007 11:30 AM by Sebi

Tot ieri, 1h si 30 min….pina la Breaza totusi (in conditiile in care se lucreaza la podul de la Baneasa). Ce zici Zoli, te muti…? 🙂

# re: Victoriei – Tineretului in 2h

Wednesday, September 26, 2007 11:39 AM by Gabi Citron

Da, Sebi, da’ ai vazut ce era pe contrasens? Cat ai fi facut de la Breaza in Bucuresti la aceeasi ora? :))

# re: Victoriei – Tineretului in 2h

Wednesday, September 26, 2007 12:39 PM by AndreiU

M-am hotarat. Imi iau elicopter.

# re: Victoriei – Tineretului in 2h

Wednesday, September 26, 2007 12:48 PM by zoltanhe

Tre’ sa conving pe msro ca urmatorul sediu sa fie langa un lac: imi iau un hidroavion d-ala usor, demontabil, remorcabil etc

# re: Victoriei – Tineretului in 2h

Wednesday, September 26, 2007 4:44 PM by Byty

Baa va dau eu idei.. dar mai dureaza.. stati sa apara teleportarea.. si gata 🙂

# re: Victoriei – Tineretului in 2h

Wednesday, September 26, 2007 10:45 PM by AndreiU

Nu e bine cu teleportarea – pai ce motiv mai gasesc sa intarzii la munca?

# re: Victoriei – Tineretului in 2h

Wednesday, September 26, 2007 11:14 PM by dpopa

Andrei…pai…si teleportarea asta o sa fie oferita de…un furnizor de servicii. Si cum e la moda sa reduci costurile o sa mai apara un mic outage, o degradare a performantei… Prietenii stiu cum e.

# re: Victoriei – Tineretului in 2h

Thursday, September 27, 2007 12:35 PM by MrSmersh

Sa inteleg Zoli ca vrei sa bagi mrso la apa? 🙂

La mai serios si in tm daca ai putea sa o iei pe bega ce ai mai scurta din drumuri (ale mele macar)… Si vorba aia aveam canal in spatele firmei pina in bega (bine pina in 1930) deci numa bine, acuma poate perna de aer… Sau TPS (Teleport Service Provider) dupa cum bine zice dpopa, desi daca sint la fel ca ISP exista riscu sa ajungi in rate, mai incet decit pe jos si in mai multe destinatii simultan.:)  

# re: Victoriei – Tineretului in 2h

Thursday, September 27, 2007 12:42 PM by zoltanhe

Apropos de Bega: am incercat o data sa alerg pe faleza in paralel cu un caiac de 8+1… Bai tata! Nici o sansa…

Traditie in Dumbrava Sibiului

Merita sa vedeti muzeul civilizatiei populare traditionale din Dumbrava Sibiului! Este una din „unitatile” muzeului Astra din Sibiu. Nu ne-am plimbat decat vreo 2 ore pe cele aproape 100ha, insa e clar, trebuie sa mai mergem.

Filed under: Life

# re: Traditie in Dumbrava Sibiului

Monday, September 03, 2007 11:40 AM by Geo

Am fost pe acolo acum ceva vreme (’93 daca nu ma insel). Merita vizitat!

# re: Traditie in Dumbrava Sibiului

Monday, September 03, 2007 5:58 PM by naicul

Mai mult mi-a placut Muzeul Brukenthal. Pinacoteca muzeului este pur si simplu impresionanta.

# re: Traditie in Dumbrava Sibiului

Monday, September 03, 2007 11:43 PM by Dr.House

din nefericire se intra pe baza de „taxa” , iar daca spui portarului ca mergi la restaurant ai free access! „` cam asa merg lucrurile pe la noi …

# re: Traditie in Dumbrava Sibiului

Tuesday, September 04, 2007 2:13 PM by BMoro

Cumva voi ati avut sambata seara o masa tovaraseasca la han? 🙂

Am vrut sa mananc si eu cu familia pe la pranz dar gasca de chelneri era foarte ocupata cu aranjatul meselor… Desi cred ca erau aproape zece oameni nu s-a obosit nici unul sa ia o comanda… traim in Romanika…

# re: Traditie in Dumbrava Sibiului

Tuesday, September 04, 2007 2:45 PM by zoltanhe

uhum 🙂

Na, ca m-am intors

…din concediu. Cu forte proaspete, cu febra musculara, cu niste bacterii suparatoare in mate, a caruta de poze si de amintiri placute despre cele petrecute la munte.
N-am mai fost de mult la o cabana „adevarata” in munti. D-aia cu buda alaturi, cu apa la izvor si dusul la rau, cu curentul dat seara cu portia (dupa ce te certi cu cei care „administreaza” generatorul si sunt prea piliti sa-si aminteasca de tine) si cu incalzirea la soba, cu lemnele pe care le spargi singur (bine ca erau butuci suficienti, fiindca am prins un friiig…).
Super.

rob07

Filed under: Vacanță, Munte

# re: Na, ca m-am intors

Thursday, August 16, 2007 5:20 PM by Teodor Partenie

Super, imi este dor si mie de asa ceva, m-am saturat de fitzosenii de 5 stele.

Brava!

# re: Na, ca m-am intors

Friday, August 17, 2007 8:47 AM by zoltanhe

Acuma, ca sa fiu rau, cunoscatorii stiu ca in muntii de mai sus nu gasesti „fitzosenii” decat jos in vai. Sunt curios cu ce se va inlocui cabana arsa (foto dreapta-mijloc)…

# re: Na, ca m-am intors

Friday, August 17, 2007 10:23 AM by MrSmersh

BTW: Care sint muntii mentionati? Nu am reusit sa gasesc pozele la rezolutie mai mare, ca asta poate ar fi ajutat :).

# re: Na, ca m-am intors

Friday, August 17, 2007 1:34 PM by zoltanhe

Hint: uite-te la forma varfului mai inalt din planul indepartat…

# re: Na, ca m-am intors

Friday, August 17, 2007 7:40 PM by dpopa

🙂 Retezat

# re: Na, ca m-am intors

Saturday, August 18, 2007 9:28 AM by MrSmersh

Retezat? Si Peleaga linga? Dar nu aia pomenit de soare, insolatie etc care e specialitatea casei…

Dar s-ar putea ca unde e brad nu e soare etc si acuma ma gindesc si unde mai e cabana.

# re: Na, ca m-am intors

Monday, August 20, 2007 11:25 AM by zoltanhe

Aia nu e Peleaga. E Bucura I (unu). Peleaga e mult mai la stanga, undeva pe muchia monitorului…

# re: Na, ca m-am intors

Monday, August 20, 2007 11:44 AM by MrSmersh

No klar, o sa pot dormi linistit acuma, avea poza un aer familiar si nu stiam de ce :).

# Retezatul e muntele nostru

Friday, July 17, 2009 10:25 PM by Weblogul lui Zoli

Așa obișnuiesc să-i spun soției. Acolo ne-am cunoscut și obișnuim să ne întoarcem măcar o dată pe an

Un tur fara glorie

Ciclismul este umbrit de dopaj, iar Turul Frantei a fost decimat de rezultate „pozitive” (la dopaj). Presa e plina de scandaluri, sponsorii fug, organizatorii si federatia se cearta, sportivii sufera, iar noi, spectatorii si fanii… suntem plictisiti si ramanem cu placerea de a asculta comentarii haioase si bascalia lui Radu Naum si a lui Radu Banciu de pe Eurosport. De la ei aud cu stupoare ca Lance a fost gasit pozitiv de 6 ori… Mda, acelasi Lance, idolul nostru, care a castigat de 7 ori Le Tour.

Ieri s-a incheiat turul 2007 si, in afara de presa spaniola, nimeni nu are curajul sa spuna ca tricoul galben este imaculat…

Radu Naum spune ca nu ar fi o problema sa ajungem la un ritm de vals in ciclism, fotbal, baschet etc fiind de acord cu Cristi Geambasu si transformarea ciclismului in biciclism.

Filed under: Sport

# re: Un tur fara glorie

Monday, July 30, 2007 10:28 AM by ciprian

Imi aduc aminte de anii in care timp de doua saptamani din iulie, nu mai prestam nimic incepand de pe la ora 13 pentru ca eram lipit de televizor. Ce vremuri!

Din pacate baietii astia cu pilulele lor au adus sportul asta extraordinar intr-un r–t fara margini din care nu stiu daca va mai reusi sa iasa in curand.

Foarte bine ziceau comentatorii ieri, cand s-a auzit clopotnita ce marca ultimul tur, ca s-ar putea foarte bine sa fie clopotul ce marcheaza sfarsitul…

Eu inca mai sper sa nu fie asa. Vedem la anul.

# re: Un tur fara glorie

Monday, July 30, 2007 10:49 AM by MrSmersh

Antrenorul chinez Do Ping e asa de tare si in ciclism?:) Si de comentatorii de sport romani… Careva mai rezista la F1 cu ei? Sau subiectul agramatii inculti din ziaristica sau cum le place lor sa zica „jurnalistica”… Sau stiu unde e blogul meu sa ii dau „rantui” 🙂

# re: Un tur fara glorie

Monday, July 30, 2007 12:20 PM by danpopa

Nu ne putem lipsi de tur…E f.frumos sa te plimbi prin atatea locuri , sa urci la munte asa sus ,..si ce privelisti.Traiasca turul !!!

Si ce-au avut cu M.R. , era danez ..la o echipa olandeza.. , deci nu la aia care aveau voie la „bomboane” si d-aia. Nici nu as putea spune ca l-au prins, trebuiau sa-l caute la telefon si veneau cu elicopterul daca voiau(poate avea scuza ca se antrena si uitat sa le spuna unde era in fiecare zi)!!Oricum , cred ca toti pina la locul 50 pe munte luau bomboane , ca cu apa

plata nu puteau ei sa urce atatia km pe o etapa.

Pe de alta parte era un concus si trebuiau conditii egale pentru toti…

Daca era la echipa Discovery sau la o echipa franceza cred ca el era castigatorul..

A fost frumos , si mi-au placut comentariile celor 2RADU si Jeane…

Asa ca astept Vuelta , sa vedem pe ci9ne mai da in gat!!

Va salut si merci pentru informatia cu VS2008

(ar fi trebuit sa  pun comentariu acolo dar mai am ceva de loucru…)

Da drumul la aer, baaa!

Cam asa functioneaza „speech recognition” in metrou. Trenul acela pe linia Pipera – IMGB este insuportabil daca nu da drumul la aerul conditionat: nu poti sa deschizi nici un geam, iar dupa trei statii curge apa pe tine. Am zis ca trebuie sa incerc: intr-una din statii, scot capul pe usa si strig tare (eram in ultimul vagon): „Da drumul la aer, baaa!” Surpriza: nu trec doua secunde si aerul e dat la maxim. Wow! Deci se poate. Totusi, ramane intrebarea: oare face Metrorex-ul economie sau doar a uitat cormonasul sa-i dea drumul?

Filed under: Civic, Pfui

Alergare in scopuri caritabile

Sambata trecuta a avut loc maratonul DHL intre Predeal si Poiana Brasov (prin Rasnov), cu scopul de a cumpara o masina de tiparit Braille si pentru renovarea unor saloane de copii din spitalul de oncologie. Marturisesc ca m-am speriat cand colegii m-au acceptat in echipa de stafeta (6x7km): m-am apucat de antrenament intre Berceni si Vidra. Bai tata, da’ greu e! Daca nu esti obisnuit sa alergi in continuu peste 30 de minute, e nasol. Noroc ca psihic eram pregatit. E aproximativ aceeasi senzatie ca si la urcatul pe munte: ai momente cand iti vine sa renunti, altele cand crezi ca e usor dar nu se mai termina, e greu sa te concentrezi. Pana la urma, trebuie sa te obisnuiesti. Problema e ca maratonul asta era o combinatie intre alergare si drumetie la munte, relieful din cursa fiind foooaarte diferit fata de antrenamentul pe banda in sala sau alergatul pe campia ilfoveana: trei dintre colegii mai experimentati au alergat pe portiuni cu urcare sustinuta (Bogdan Bulacu, Bogdan Nitulescu si Florian Ivan). Pe portiunile alea, te sperii si cand mergi cu masina, iar in alergare este extrem de frustrant. Florian, care a avut urcarea din Rasnov pana pe platou, spunea ca dupa 3km de urcat nu iti vine sa crezi, „e imposibil”. Ceilalti concurenti din echipa (Petru Jucovschi, Vitalie Ciobanu si eu) am avut portiuni de coborare sau drepte cu urcari usoare.

A fost distractiv. Poate fiindca noi nu ne-am propus performanta si nu eram atat de concentrati. Este drept ca am ajuns pe locul 21 cu un timp de 3h38m. Totusi, cu mult mai bine decat asteptarile noastre: target-ul era sa ajungem sub 4h. Asa ca pentru la anul ne-am propus sa ajungem in primii 15. Inainte de cursa a plouat foarte tare. La un moment dat era atat de frig ca se vedea aburul de la respiratiile noastre, iar noi fiind pregatiti de cursa, nu mai stiam cum sa ne inclazim mai bine. Mai mult, al doilea schimb (Petru) a alergat in ploaie. Pana am ajuns eu sa alerg ultimul schimb, deja se facusera jocurile: castigatorii ajunsesera deja la sosire (cu toate ca au alergat din greseala 2,5km degeaba, adica in plus si pe o portiune de urcare), ordinea deja era stabilita in mare, asa ca nu eram stresat. Numai ca Nitu (seful de echipa) cand a sosit in tromba (recuperase cateva locuri) mi-a spus foarte serios: „Este 1 si 20. TREBUIE sa ajungem pana la 2!” M-a motivat atat de tare ca am ajuns in 35 de minute, chiar daca inainte de cursa le-am spus ca eu mai jos de 40 de minute nu pot sa cobor. Este foarte interesant! Cand esti in cursa, alergi de departe mai bine decat la antrenament… este drept ca si acum simt febra musculara 🙂

In poza de mai jos sunt, de la stanga la dreapta:Bogdan Bulacu, Florian Ivan, Bogdan Nitulescu, Costin Rusu (rezerva), eu, Petru Jucovschi si Vitalie Ciobanu:

MaratonIun07

Filed under: Microsoft Romania, Hobby, Alergare

# re: Alergare in scopuri caritabile

Wednesday, June 27, 2007 10:35 AM by MrSmersh

Ma tot miram ce e cu poza aia la photos. Acuma stim 🙂

# re: Alergare in scopuri caritabile

Thursday, June 28, 2007 1:02 PM by AISBERG

Mda… A fost o experienta foarte buna pentru mine! Cand imi spuneau niste alergatori: „Hai Windows, hai!” sau „hai, ca mai ai putin” atunci am inteles adevaratul sens al competitiei si al echipei cu care eram acolo… M-au motivat foarte mult la ultimul km… pe cred ca l-am facut in cel mai bine, si a fost singura urcare de pe traseul meu 🙂

Abia astept sa mergem si in octombrie. Si abia astept forbalul din seara asta… mi-e foame! (prietenii stiu de ce 🙂 )

# Maratonul DHL Ștafeta Carpaților 2008

Thursday, June 26, 2008 3:47 PM by Weblogul lui Zoli

Am fost și anul ăsta în Poiană la maraton , mai exact la proba de ștafetă (6x7km). Am terminat mai slab