Pompieristic

Mentenanţa unui drum ar trebui să fie o chestie firească. Totuşi… şos Berceni, aia care trece pe la IMGB, e foarte faină: lată, asfaltul brici, şanţ pentru apele din ploi, tot tacâmul, numai că şanţul se umple de mizerie, peste vară cresc buruieni în el, nu mai curge apa, bălteşte pe alocuri ajungând pe şosea, zăpăceşte asfaltul, maşinile ocolesc bălţile intrând pe contrasens. Deh, drumul e lat. Să se ducă mai încolo fraierul care vine din faţă. Asta până săptămâna asta, când s-a petrecut un accident teribil, camion versus maşină mică. Uff. Azi ce vedem pe şoseaua Berceni? Se curăţă şanţul. Asfaltul este reparat.

Chiar trebuia să moară cineva? Pentru un şanţ…

Filed under: Civic

Vine valul de 64b

…și pe desktop, nu numai pe server. În vara asta s-a vazut o adevărată explozie de PC-uri pe 64 de biți în SUA.
Când credeți că se va întâmpla și în România?
Eu zic să nu așteptați! Ca dezvoltatori sau profesioniști IT, trebuie să fiți pregătiți pentru Windows Vista pe 64b.

Filed under: Windows

# re: Vine valul de 64b

Friday, August 22, 2008 12:34 PM by YounGun

Si daca tot e vorba de USA, mai bine vi le luati chiar din USA la ce ieftine sunt.

# re: Vine valul de 64b

Friday, August 22, 2008 1:50 PM by zoltanhe

Mda… ca niște geeks adevărați ne tentează și personal fiarele noi, mai ales dacă ne ajută și cursul dolarului.

Totuși, mă interesează mai mult să ne testăm aplicațiile pe WOW64 și, de ce nu, să le dezvoltăm în așa fel încât să beneficiem de spațiul de memorie mai generos oferit de fier.

# re: Vine valul de 64b

Friday, August 22, 2008 3:20 PM by Dr.House

Eu unul sunt pentru x64  / cam tot ce am achizitionat in ultimul timp este x64  , intr-adevar ..se vede o schimbare , o putere sporita „mai ales in spargerea parolelor de excel ”  1 sapatamana (8zile)  pt un passw de 8 chr in care erau 4 vocale ! este o revolutie  !

# re: Vine valul de 64b

Friday, August 22, 2008 3:40 PM by MrSmersh

Nu cam tot multi core e cam 64 b instalabil? Sau iara zic prostii?

In the land  of (my) confusions Smile

# re: Vine valul de 64b

Friday, August 22, 2008 3:43 PM by Anonymous

se mai gaseste hardware x86 ONLY? 🙂

@youngun: am vrea noi sa le luam din SUA dar nu prea merge… stii tu – taxe vamale, shipping. Astea bineinteles daca te lasa in primul rand sa comanzi din RO in primul rand.

# re: Vine valul de 64b

Friday, August 22, 2008 4:17 PM by zoltanhe

@MrSmersh, ne-ai confuzat și pe noi Smile, ce dreaq ai vrut să spui măh?

# re: Vine valul de 64b

Friday, August 22, 2008 5:12 PM by zoltanhe

@chrisv, am vrut să șterg una din ultimele 2 comentarii ale tale și s-au șters amândouă… sorry… ziceai așa:

”@MrSmesh – daca vrei sa zici ca 64bit multi-core e instabil atunci zici o prostie mai mare decat tine. 🙂
(eu aia am inteles ca ai vrut sa zici)”

# re: Vine valul de 64b

Friday, August 22, 2008 5:19 PM by tudor.t

Procesoare pe 64bits pe desktop se folosesc de ceva vreme si in Romania – de ex. AMD64 3000+ se cumpara la greu inca de acum 3 – 4 ani..

Problema e mai degraba pe partea de software – in masura in care pe Win XP64 sau Vista 64b sunt suficiente dirivere care sa mearga ok si cu diverse device-uri mai vechi pe care lumea le pastreaza inca (imprimante, scannere etc.), nu vad o problema in trecerea la Win pe 64bits..

# re: Vine valul de 64b

Friday, August 22, 2008 5:28 PM by zoltanhe

Corect. Poate că trebuia să subliniez că nu e vorba de hardware ci de Windows Vista 64b, care a crescut foarte mult în aceste luni de vară (vânzările s-au dublat/triplat iar la servicul Windows Update vedeam deja în iunie că 20% din clienți sunt pe 64b față de 3% în martie).

# re: Vine valul de 64b

Friday, August 22, 2008 7:32 PM by MrSmersh

Am vrut sa zic ca unele versiuni de multicore e pe 64…

De exemplu Core 2 Duo „The Core 2 brand refers to a range of Intel’s consumer 64-bit dual-core…” (http://en.wikipedia.org/wiki/Core_2_Duo). No daca un PC Core 2 Duo e clasificat ca pe 64 aici nu mai stiu.

# re: Vine valul de 64b

Friday, August 22, 2008 10:54 PM by Anonymous

Pe partea de aplicatii, drivere etc s-au schimbat radical lucrurile fata de acum cativa ani.

Asa ca daca e sa-ti cumperi un PC sau upgrade hardware in 2007-2008, nu vad motiv pentru care ai vrea sa ramai pe x86…

Si daca mai aduci vorba si de imbunatatirile pe care le are Vista 64bit  la acelasi pret fata de Vista 32bit, numai daca  ai o aplicatie antica ai vrea x86 (ce-i drept se poarta inca…).

In RO se intampla fenomenul incet-incet … pana reusesti sa convingi lumea de problemele de mai sus.

# re: Vine valul de 64b

Saturday, August 23, 2008 1:59 PM by MrSmersh

Am gasit si ceva mai explicit la my point (si vad si a lui chrisv)

http://blogs.zdnet.com/Ou/?p=440&page=1

Adica cam tot ce ai acuma hard daca e relativ recent in teorie ar rezista la un x64… Daca ar fi si un tool de upgrade…

Si tot de prin zona (http://blogs.zdnet.com/hardware/?p=1354&page=3) Vista 32-bit vs. Vista 64-bit – Benchmarked:

-SP1 causes a drop in PassMark Performance ratings on both Vista 32-bit and Vista 64-bit.

-The drop in the PassMark Performance ratings is greater for 64-bit Vista than it is for 32-bit Vista.

-However, both RTM and SP1 versions of Windows Vista 64-bit show a much higher PassMark Performance rating Windows Vista 32-bit.

-Boot times for Vista 64-bit are longer than Vista 32-bit

# re: Vine valul de 64b

Saturday, August 23, 2008 3:33 PM by Anonymous

La sfarsitul articolului e un quiz:

Will you choose a 64 bit OS?

   * Yes (46%)

   * No – Some of my hardware won’t work (40%)

   * Depends. Servers yes, clients no, maybe some dedicated workstations (14%)

Total Votes: 7,846

Aia vine un plus de 470 oameni pentru 64bit OS fata de 32bit. La mai mare.

Office pentru acasă cu 199 lei

De fapt, sunt 3 (trei) licențe cu 199 lei, pentru uz casnic sau educațional. E vorba de ”Microsoft Office 2007 Acasă și pentru Școală”, numele românesc al ”Office Home and Student”, care conține Word, Excel, PowerPoint și OneNote.
Pssst… E disponibil deja în magazinele online și offline. Detalii la http://officeacasa.ro/.

Update: Campania continuă în blogosferă. Așa se explică designul lui http://www.arhiblog.ro/.

Filed under: Office, Microsoft Romania

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Thursday, August 21, 2008 2:20 PM by Gabi Citron

Offtopic, dar nu pot sa ma abtin: Ce beton arata officeacasa.ro!!!

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Thursday, August 21, 2008 2:37 PM by matincaflorin

Ce dezvoltator pot folosi acest pachet pe masina pe care programez ?

Nu inteleg foarte bine sensul „uz casnic.”

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Thursday, August 21, 2008 3:00 PM by zoltanhe

Dacă dezvolți la firmă, nu. Dacă dezvolți acasă, da.

Discleimărul sună așa (steluța de la ”3 licențe”): Nu se utilizează pentru nici un fel de activitate comercială, nonprofit sau generatoare de venit și de către nici o organizație guvernamentală sau educațională.

Traducerea = e pentru consumatori (de acasă; în engleză ”consumer”) sau elevi/studenți. Nu e pentru firme, ong-uri, primării, agenții guvernamentale, guvern, școli etc.

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Thursday, August 21, 2008 3:14 PM by blackhat

Offtopic, da e beton site-ul. M-am jucat 10 minute cu creionul

Ontopic, oferta in sine e beton. Sa mai aud acum cine se plange ca sunt licentele scumpe.

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Thursday, August 21, 2008 4:22 PM by MrSmersh

E super facut, numa eu, ca circotas de renume, as fi folosit o alta „lumina” in el, nu lanterna ci ceva reflexii mai arginti…. Smile

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Thursday, August 21, 2008 5:35 PM by zoltanhe

Uneori tre’ să te gândești și la target-ul campaniei și dacă preferă lanterna, nu îi mai bagi pe gât și altceva… ca să nu fugă Smile

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Thursday, August 21, 2008 5:44 PM by MrSmersh

Dreptate, cash cow are talanga, da lapte, da nu are (inca) bec/lumina intre coarne Smile

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Saturday, August 23, 2008 8:38 PM by alecu.bogdan

Foarte interesant, pacat ca nu e la 199 RON ci la 627 RON. De unde se poate lua SIGUR cu 199 RON? ca pe site-urile de la officeacasa.ro sunt niste preturi de 2-3-4 ori mai mari.

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Saturday, August 23, 2008 8:40 PM by alecu.bogdan

Si inca ceva: daca ne stringem 3 persoane si luam pachetul la pretul teoretic de 199 RON, fiecare dintre noi il putem instala si nu ne va da eroare la activare?

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Sunday, August 24, 2008 11:10 AM by Anonymous

http://www.emag.ro/aplicatii_desktop_retail_-_office/microsoft-office-2007-acasa-si-pentru-scoala-1-licenta-3-calculatoare-retail–pMS79G00054SP

@alecu.bogdan: il vezi? 🙂 poti sa-l iei in rate cu 5 RONi pe luna daca vrei.

Si tot tu alecule, de ce nu citesti Intrebari frecvente?

Acolo zice clar:

„Suntem trei colegi și dorim să cumpărăm un pachet Microsoft® Office 2007 Acasă și pentru Școală. Putem să folosim fiecare câte o licenţă?

Nu, termenii licenţei la vânzarea cu amănuntul permit instalarea și utilizarea Office Acasă şi pentru Şcoală 2007 pe trei dispozitive din aceeași gospodărie. ”

Deci exact ce intrebai si tu. 🙂

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Sunday, August 24, 2008 11:20 AM by Anonymous

@MrSmesh: De ce nu e siteul cu „lanterna ci ceva reflexii mai arginti….” s-a discutat la acea intalnire conspirativa MS Influencer. 🙂

–-

„Aceeasi gospodarie” poate fi simpatic interpretata daca esti student cu inca vreo 5 colegi in camera. E aceeasi gospodarie…  😀

Daca o fi cazul.

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Sunday, August 24, 2008 1:55 PM by alecu.bogdan

Mda, m-am uitat la Depozitul de Calculatoare, Flamingo si Ultra-Pro. Nu am mai continuat cautarile:

http://www.eflamingo.ro/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay_10001_10001_26651_-4_10478_10478_10478

http://www.dc-shop.ro/detalii_produs.php?cod=12874

http://www.ultrapro.ro/produse/software/aplicatii-office/

Legat de FAQ, greseala mea. Insa nu am reusit sa gasesc daca este in romina sau engleza. In plus, pe Altex si MediaGalaxy spune „3 utilizatori” iar pe link-ul dat de tine…”*beneficiezi de licenta simultan pentru 3 PC-uri diferite (de exemplu: poti face cadou doua din activari, sau poti instala aceeasi licenta pe desktop si pe laptop)”. Asta asa ca fapt divers. Oricum e foarte buna initiativa.

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Sunday, August 24, 2008 5:36 PM by MrSmersh

Da, la fel ca colegul 007: Influencer, Microsoft Influencer Smile

S-a ridicat problema dar de ce nu merita pomenire si pe aici, si si argumentul dat aici e cel mai viabil.

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Sunday, August 24, 2008 6:44 PM by alecu.bogdan

Mai scriu inca odata poate acum apare comentariul (se pare ca e moderat).

@chrisv: Daca te uiti pe ofertele celor de la UltraPro, Depozitul de Calc, Flamingo ai sa vezi ca difera mult preturile. Legat de FAQ ai dreptate, nu citisem. Totusi e o intrebare a carei raspuns nu il gasesc: e varianta in limba romina a Office? Daca da, se poate lua cea in engleza?

Iar legat de licenta, uite ce scrie chiar pe link-ul dat de tine: „*beneficiezi de licenta simultan pentru 3 PC-uri diferite (de exemplu: poti face cadou doua din activari, sau poti instala aceeasi licenta pe desktop si pe laptop)”.

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Sunday, August 24, 2008 7:15 PM by Anonymous

mai mai Alecule nu vrei deloc sa citesti. 🙂

http://www.officeacasa.ro/#/prezentareGenerala

„Produsul are meniu şi comenzi în limba română astfel încât să îţi foloseşti calculatorul mult mai uşor atât singur cât şi împreună cu familia ta.”

E doar in Romana, no english. Asta e oferta.

Mda, am observat si eu chestia aia cu facutul cadou de activari Smile

Se cam bat cap in cap lucrurile dar tind sa inclin spre raspunsul cu o singura gospodarie.  Zoli o clarificare se poate aici?

Nu folosesc UltaPro, DC-Shop sau cu atat mai putin Flamingo din varii motive -sa zicem personale- dar discutatia asta deja e offtopic.

Ei trebuie urecheati pentru ca nu apar pe site.

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Sunday, August 24, 2008 7:18 PM by Anonymous

ups, a iesit cam rau linkul, pls fa o corectare Zoli. ms

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Monday, August 25, 2008 3:18 PM by zoltanhe

@chrisv: am periat eu linkul si l-am rugat pe Marian sa vina cu lamuriri

@alecu.bogdan: a intrat la spam comentariul ala; l-am publicat

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Tuesday, August 26, 2008 10:37 PM by alecu.bogdan

Am vazut ca se da bonus tastatura si mouse Microsoft. Este foarte interesanta oferta.

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Tuesday, August 26, 2008 10:58 PM by alecu.bogdan

Am gasit o reclama – e bestiala! http://www.youtube.com/watch?v=C9Cy11AXnRk

Imi poti spune ce agentie s-a ocupat de realizarea videoclipului?

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Wednesday, August 27, 2008 8:43 AM by zoltanhe

McCann

Din nou second shot

S-a extins promoția la examenele Microsoft. Din nou. Cred că ar fi mai bine să o facem permanentă… Detalii aici.

Filed under: Certificare

# re: Din nou second shot

Tuesday, August 19, 2008 5:04 PM by Geo

Valabil si pentru CISCO, daca e cineva interesat.

http://www.vue.com/cisco/secondchance/

# re: Din nou second shot

Tuesday, August 19, 2008 6:21 PM by matincaflorin

Very nice.

# re: Din nou second shot

Tuesday, August 19, 2008 7:51 PM by Anonymous

Daca a avut „succes”  prima tura, au zis si ei ca spre binele tuturor sa continue, sa nu se supere lumea daca pica examene. 🙂

# re: Din nou second shot

Wednesday, August 20, 2008 12:14 AM by lozonschi

Numai ca nu e „prima tura”. E cel putin a 3 data de cand stiu eu (si nu cred ca stiu de la inceout de asta).

# MS Influencer, conspiratia globala

Wednesday, August 20, 2008 2:51 PM by Catalin’s Blog

si implicarea lu necuratu in lumea sistemelor de operare… Tare titlu, dar la cum lista de blogs acuma

Platforme de aplicații în nor

Discutam zilele trecute dacă cloud platforms au sens sau nu. Dacă reușim să valorificăm punctele de atracție ale norului (scalabilitate, cost redus etc), putem spune: de ce nu? S-ar putea să fie următoarea mare chestie. Gândiți-vă doar la apariția PC-ului și a serverului obișnuit pe vremea mainframe-urilor. Azi, avem tot felul de tehnologii interesante care apar: Google AppEngine, Amazon EC2, Force.com, SQL Server Data Services etc. Citiți părerea lui David Chappell în ”A Short Introduction to Cloud Platforms”. Noi vom vorbi mai multe la și după PDC2008, cînd vom avea povestea închegată.

Filed under: S+S

# re: Platforme de aplicații în nor

Monday, August 18, 2008 3:52 PM by B_gd_n[ ]Sahlean

La prezentarea de sâmbătă ai folosit intens termenul de [serviciu]. De asemenea ai amintit la un moment dat de combinarea serviciilor. Inteleg prin asta ochestrare serviciilor. Până la urmă este vorba 🙂 … [şi] … de SOA. Totuşi nu-mi amintesc să fii amintit cel puţin o dată de SOA.

Tot in prezentarea de sâmbătă ai subliniat faptul că IBM nu are prezenta la nivel de „cloud platforms”. Explicaţia ar putea veni din faptul că IBM se simte foarte bine/e poziţionată ft. bine pe segmentul de SOA  „premises”.

SOA „in the cloud” ar putea fi următorul nivel din SOA (adică după SOA „premises”).

# re: Platforme de aplicații în nor

Tuesday, August 19, 2008 11:19 AM by zoltanhe

Mda. În contextul ăsta (simplist), SOA înseamnă compoziția serviciilor, adică modul în care compui serviciile cu scopul de a le refolosi (intern). Dacă luăm în calcul și servicii în nor, atunci SOA se extinde și în afara firmei. Chiar și așa, trebuie să ne reamintim mereu pentru ce a fost introdus conceptul de SOA și anume pentru a face business-ul mai agil și mai eficient.

Unii spun că SOA e despre servicii ”on premises” și SaaS e despre servicii în nor. Totuși, eu consider că SaaS este doar o modalitate de livrare (dpdv business) a serviciilor din nor.

# re: Platforme de aplicații în nor

Tuesday, August 19, 2008 12:26 PM by B_gd_n[ ]Sahlean

SOA este mai mult decât compunerea si reutilizarea serviciilor. SOA nu restricţionează serviciile la nivel „intern”.  Spun asta deoarece serviciile trebuie sa „poată” fi descoperite („service discoverability”)  pentru a putea fi consumate. Indirect, asta presupune faptul că serviciile pot să fie consumate şi extern. Asta dacă se doreşte …

Agilitatea este doar un aspect al SOA. Celalantă (poate chiar prima) promisiune ar fi integrarea sistemelor informatice existente (la nivelul unei întreprinderi … şi nu numai). Să nu uitam exemplul clasic din SOA în care o bancă dispune de un sistem informatic pentru conturi care stochează anumite date despre clienţi, are un sistem informatic pentru carduri care stochează alte informaţii despre clienţi şi un sistem informatic care gestionează creditele acordate clienţilor (binenţeles, sistem care memorează anumite date despre clienţi). SOA promite integrarea acestora şi oferirea unei singure viziuni despre un client. Teorie …

# re: Platforme de aplicații în nor

Tuesday, August 19, 2008 12:54 PM by zoltanhe

Integrarea este implicită. Așa este. Dacă nici integrare nu faci, atunci rămâi doar cu silozuri. Totuși, integrarea nu este suficientă (e doar EAI), pentru SOA trebuie să am și refolosirea serviciilor.

# re: Platforme de aplicații în nor

Tuesday, August 19, 2008 1:09 PM by B_gd_n[ ]Sahlean

Hmmm … Discutabil. Ce ar putea să mă împiedice să dezvolt de la zero un sistem care „are şi o arhitectură SOA” fără să integrez ?

# re: Platforme de aplicații în nor

Tuesday, August 19, 2008 1:30 PM by zoltanhe

Nu prea are sens. Dar, dacă ești (un) SAP (shop) și totul se învârte în jurul tău, atunci ești în barca aia în care nu îți pui problema de integrare (fiindcă ești deja integrat) ci de expunerea serviciilor și refolosirea lor.

# re: Platforme de aplicații în nor

Tuesday, August 19, 2008 3:14 PM by B_gd_n[ ]Sahlean

🙂 De ce nu ? Te citez: „.. SOA și anume pentru a face business-ul mai agil … „.  Dacă aş fi furnizorul X de floricele (pop-corn) :-() poată că doresc să ofer clienţilor posibilitatea să acceseze stocurile (~), să-mi trimită comenzi … Toate astea prin intermediul unor servicii pe care clienţii să le consume la nivelul sistemelor informatice proprii. Simplific astfel interacţiunea cu aceşti clienţi.

Iar integrarea (din păcate ideea nu-mi aparţine) nu s-ar putea realiza mult mai simplu prin conectarea directă la bază/ele de date ale celuilant sistem informatic ?

# re: Platforme de aplicații în nor

Tuesday, August 19, 2008 9:47 PM by zoltanhe

Sunt de acord cu prima idee, deşi integrarea este doar la un (mic) pas. E păcat să ai serviciile şi să nu beneficiezi la maxim de ele.

Integrarea la nivelul bazelor de date este ok, însă implică o dependenţă de celelalte servicii, şi asta este contrară ideii de SOA, care (ştim de la grădiniţă) are la bază loose-coupling.

PDC2008

Cine mai vine la PDC2008 (Professional Developers Conference) în 27-30 octombrie în Los Angeles? Io numai de Cipi știu din .ro… Altcineva?
Dacă nu ați facut-o încă, acum e momentul să trageți angajatorul de mânecă și să-i stoarceți din bugetul de training. Anul ăsta, PDC-ul este o excelentă alternativă la TechEd, cam cu aceleași costuri.

Sesiunile vor fi despre (am bolduit cele pe care le voi prefera):
.NET Framework (14)   Ad Platform (2)   ADO.NET (3)   ASP.NET (10)   CCR (1)   Cloud Services (33)   Dynamics (5)   Entity Framework (3)   Expression (5)   HPC (1)   Hyper-V (2)  Identity (8)   IIS (2)   Internet Explorer (2)   Languages (10)   LINQ (4)   Live Mesh (5)   Live Platform (10)   Office (3)   Oslo (5) Parallelism (9)   PowerShell (1)   Research (4)   SharePoint (5)   Silverlight (13)   SQL Server (16)   SQL Server Data Services (7)   Surface (1)   Sync Framework (3)   TFS (3)   Unified Communications (3)   Velocity (2)   Virtual Earth (1)   Visual Studio (15)   VSTS (7)   WCF (6)   WF (8)   Windows 7 (22)   Windows Home Server (2)   Windows Mobile (1)   Windows Server (8)   WMI (1)   WPF (9)   XNA (1) 

Filed under: Eveniment, PDC

# Platforme de aplicații în nor

Monday, August 18, 2008 2:21 PM by Weblogul lui Zoli

Discutam zilele trecute dacă cloud platforms au sens sau nu. Dacă reușim să valorificăm punctele de atracție

# Innovation Day

Monday, September 29, 2008 3:05 PM by Weblogul lui Zoli

Dezvoltați soluții software pentru alții? Aplicații de business? Pentru piața de consumer? Web? Integratori?

# Mai sunt locuri la PDC2008

Sunday, October 05, 2008 9:38 AM by Weblogul lui Zoli

Mai sunt doar trei săptămâni, dar încă vă mai puteţi decide să participaţi la PDC2008 . Nu e ieftin,

Journal 16 – Identity and Access

A apărut numărul 16 al Architecture Journal și are tema ”Identity and Access”, de actualitate și pe blogul meu. Cum? Nu ați primit ediția tipărită? Mergeți și înscrieți-vă (moca) pe http://www.architecturejournal.net!
Sau preferați să-l citiți în reader? Eu îl citesc pe budă, așa că prefer hardcopy.

Agenda Cuprinsul acestui număr:

The Evolving Role of the Identity: From the Lone User to the Internet
by Fernando Gebara Filho
A report on how identity technologies have evolved to accommodate current needs, and what
the challenges are from here to the future.

Federated Identity Patterns in a Service-Oriented World
by Jesus Rodriguez and Joe Klug
A sequence of strategies intended to make applications trust each other. How scenarios
challenge the real success of each strategy and what can we do to address those challenges.

Managing Identity Trust for Access Control
by Gerrit J. van der Geest and Carmen de Ruijter Korver
A reference architecture for the management of Identity Trust within the context of Identity
and Access Management.

Architecture Journal Profile: Kim Cameron
Kim Cameron is an Identity architect at Microsoft Corp. Learn what the founder of
“the Laws of Identity” has to say about his career.

Federated Identity and Healthcare
by Mario Szpuszta
A real-world example of federated identifi cation implemented in the Austrian National
Healthcare System.

Claims and Identity: On-Premises and Cloud Solutions
by Vittorio Bertocci
How the lessons learned from current efforts on federated identities are determining
upcoming trends in cloud-hosted applications.

Enterprise Identity Synchronization Architecture
by Mike Morley and Barry Lawrence
A case study on smart provisioning strategies for controlled and legacy environments.

Filed under: Securitate, Identitate, Journal, Arhitectura

# re: Journal 16 – Identity and Access

Tuesday, August 12, 2008 4:54 PM by MrSmersh

Eu il citeam acuma… Si nu nu am wirelles in Smile

Mario Szpuszta e de la MS Austria cumva?

# re: Journal 16 – Identity and Access

Tuesday, August 12, 2008 5:10 PM by zoltanhe

Da. Băiat fain.

# re: Journal 16 – Identity and Access

Tuesday, August 12, 2008 11:10 PM by MrSmersh

Ini suna cunoscut numele (si si in articol da exemple de acolo),

si cred ca l-am cunoscut personal deh REMIX la Viena… Desi tot bunul doctor (Dr. Neil) mi-a placut cel mai mult.

# re: Journal 16 – Identity and Access

Wednesday, August 13, 2008 10:21 AM by Valy Greavu

Zoli: Man… astea de interes general stau foarte bine si frumos in FrontPage… alea cu dansul doar… stii tu…

# re: Journal 16 – Identity and Access

Wednesday, August 13, 2008 10:33 AM by zoltanhe

Mda, am pus default NO și am uitat să-l… tre’ să mă obișnuiesc…

# re: Journal 16 – Identity and Access

Wednesday, August 13, 2008 11:27 AM by Valy Greavu

Smile Hai ca nu e chiar asa greu, plus ca nu tre sa faci de prea multe ori switch-ul asta…

# re: Journal 16 – Identity and Access

Wednesday, August 13, 2008 3:58 PM by MrSmersh

Acuma sa ma repet putin cred ca si posturile cu dans (si cu moderatie Smile) nu strica la front page.  Si parca daca am incepe cu posturi la umbra si posturi pe front page (separare fara motive evidente) nu ar fi frumos.

My 2 5 bani Smile

# re: Journal 16 – Identity and Access

Wednesday, August 13, 2008 5:01 PM by zoltanhe

Mda. Cineva bombănea pe aici cât de departe e macuser.ro la nr de posturi. Poate pentru că nu se comportă ca nişte primadone, jignite de subiectele off-topic. Ia să bag eu câteva despre irigaţii pe prima pagină Smile.