Gala Oameni pentru Oameni – 2009

imageSăptămâna trecută a fost prilej de mare bucurie pentru Paula Apreutesei și pentru întreaga filială a Microsoft România. Citez de pe ResponsabilitateSociala.ro (poza e cropuită tot de acolo):

Premiul Special al Juriului a fost castigat de Microsoft (n.z. România) pentru programul Microsoft Unlimited Potential. In cadrul acestuia au fost deschise 34 de centre comunitare (ecentre) in zone rurale din tara, pentru a-i ajuta pe localnici sa-si dezvolte abilitatile de tehnologia informatiei. Pe parcursul anului 2008, in cele 34 de ecentre din tara, 2198 persoane au participat la cursuri si au obtinut o diploma.

Este un premiu de CSR (Corporate Social Responsibility), care ne onorează. De pe http://ecentre.ro aflăm că:

Reteaua este deschisa oricarei organizatii neguvernamentale, sectorului de afaceri sau institutiilor de stat care doresc sa contribuie la atenuarea diviziunii digitale si la dezvoltarea societatii bazate pe cunoastere din România.

Filed under: Microsoft Romania, Unlimited Potential

# re: Gala Oameni pentru Oameni – 2009

Friday, March 13, 2009 6:31 PM by Geo

O initiativa excelenta, felicitari!

Do More With Less

Da, sunt încă aici.

Microsoft a anunțat ieri rezultate financiare (pe ultimul trimestru din 2008) sub așteptările analiștilor. Steve a mai anunțat o perioadă de 18 luni de restructurări, în care estimăm o reducere de personal de 2-3000 de oameni. Profitul net pe trimestru de 4,17 miliarde este sănătos dar totuși în scădere (11%) față de același trimestru al anului precedent și va trebui să demonstrăm investitorilor că suntem responsabili. Nu înseamnă că nu vom mai angaja oameni, însă creșterile de personal vor fi reevaluate.
România este mai puțin afectată. Nu vom da afară oameni, însă dacă până ieri au fost 10 joburi/roluri deschise (habar n-am de cifra exactă, nu contează), probabil că vom angaja doar pentru câteva. 
Sper din suflet să angajăm cât mai curând un DPE Lead și să-l punem la lucru Smile. Nu, MrSmersh. Nu trebuie să faceți lobby pentru mine. Cel puțin nu pentru mandatul ăsta Smile.

Va trebui să renunțăm la big-ass roadshow și în primăvara asta, chiar dacă v-am promis că facem. Noi ne-am gândit la astea:

  1. întîlniri virtuale (webcasturi cu Live Meeting) mai multe și mai dese
  2. evangheliștii să participe la roadshow-urile (light) comunităților (ronua.ro, itboard.ro, sqlserver.ro)
  3. să facem o conferință mare în București, pe bani, pe model break-even cu sponsori
  4. altceva?

Punctul 3 e fragil, dar hai să-l luăm în considerare. Alte propuneri? Comentarii?

Filed under: Microsoft Romania, DPE

# re: Do More With Less

Friday, January 23, 2009 12:44 PM by ggciubuc

As propune o conferinta de genul „IT-ul si Criza” care sa atinga urmatoarele subiecte:

a.Cum este afectat IT-ul in perioada de criza economica

b.Ce ar putea face IT-ul pentru a ajuta la diminuarea efectelor crizei.

Pentru a.: Aici lucrurile sunt clare , e vorba de constatare , de un overview la noi si aiurea;

Pentru b.: Mie imi este foarte clar ca o restructurare , o diminuare a cheltuielilor nu este corecta decat daca ai un sistem informatic util pe care sa-ti poti baza deciziile manageriale. Tot aici as lua un contraxemplu care e vizibil pe la guvern: au anuntat reduceri de personal, problema cumulului salariu-pensie fara sa stie cat fac aceste reduceri, or asta se rezolva cu un sistem informatic , mai exact o baza de date si apoi un SELECT bine construit, si astfel dl Boc ar fi aflat in cateva minute niste lucruri pe care isi putea baza deciziile.

Mergand mai departe , ca un fel de punct 5. : conferinte de BI la greu,managerii sa afle astfel cum sa-ti poti fundamenta deciziile folosind tool-uri Microsoft ca SQL Server si Office.

# re: Do More With Less

Friday, January 23, 2009 2:39 PM by tudor.t

Chiar daca MS nu mai poate organiza roadshow-urile ca pe vremuri, ar fi foarte util daca ar contribui cu speakers, care sa prezinte subiecte interesante la intalnirile comunitatilor..

# NOI , EI si CRIZA

Friday, January 23, 2009 3:28 PM by Weblogul lui Gigi Ciubuc

Intr-un post pe blogul sau, Zoli Herczeg lansa o tema pentru acasa, in ce modalitati s-ar mai putea desfasura

# re: Do More With Less

Friday, January 23, 2009 3:34 PM by ggciubuc

Am dezvoltat ideea de mai sus aici : http://sqlserver.ro/blogs/gigis_blog/archive/2009/01/23/noi-ei-si-criza.aspx

Este o idee buna ?

# re: Do More With Less

Friday, January 23, 2009 5:30 PM by naicul

Si asa nu ii trebuia nimanui mancarea aia din mijlocul meetingului.

Poate ar fi bine sa faceti o conferinta de o zi cu doua pauze lungi, in care lumea sa aiba timp sa se duca sa manance ceva.

Ati putea incerca sa faceti conferintele in parteneriat cu Universitatile, pentru ca aveti in fiecare oras mare o prezenta in mediul academic si sunt sigur ca ati gasi sprijin. Va trebuie doar putina vointa pentru implementare. Cu plimbarea speakerilor poate ar fi mai greu, dar cum aveti in fiecare oras influenceri, puteti apela la ei.

Ei, ce zici de ideea mea? 🙂

# re: Do More With Less

Friday, January 23, 2009 9:27 PM by MrSmersh

Acuma cium tin eu cu ursu… Bugetarea pe anu asta nu era facuta deja?

Si oricum am teoria ca nu bugetu e problema sa faci eventuri, bine ajuta ceva cold cash Smile

# re: Do More With Less

Friday, January 23, 2009 9:31 PM by zoltanhe

@naicule, mulțumesc pentru observații, idei

# re: Do More With Less

Friday, January 23, 2009 10:15 PM by YounGun

Cu webcast-urile am auzit ca merge bine, pun si eu umarul 🙂

# re: Do More With Less

Friday, January 23, 2009 10:40 PM by dpopa

@ Zoli, conferintele virtuale sunt o idee buna. Nu cred ca e prima data cand s-ar organiza asa ceva. Naicu zicea de influenceri locali. Nu uitati ca aveti si parteneri peste tot, GoldCertified chiar, poate e momentul sa-i puneti la treaba putin mai mult decat pana acum. Am eu asa o presimtire ca ideea de win-win se poate remodela cand vine vina vorba de partnenriatul cu Ms.

Eu sunt optimist. Privesc din perspectiva celor mari, care joaca „in prima liga”. Mai ales cand vine vorba de zonele „low-cost”, cred ca aceasta criza poate genera si lucruri bune : doar ca am impresia ca nu o sa mai fie win-win …

Bafta. Urmarim cu interes evolutia in 2009. E interesant.

# re: Do More With Less

Saturday, January 24, 2009 9:40 AM by Diana

Punctul 3 nu este atat de fragil…mi se pare o idee buna. Pe „afara” acest gen de conferinte nu sunt gratis. Dupa cum s-a vazut, multi (mai ales angajati la stat) veneau la roadshow ca sa ia masa in oras „moka”…:)…Naicule, daca mancarea nu folosea nimanui, de ce se inghesuiau atatia? 🙂

In materie de „virtual conference”, mi se pare ca http://www.sswug.org are o buna experienta…

Gigi, ma tem ca inocentul domn Boc nu se va descurca nici cu acel SELECT…:). Eu zic sa facem o prezentare / site „flash” / webcast – intelegi, ceva cu multe poze 🙂 in care sa le demonstram ca pot pleca de la guvernare mai bogati decat au venit…doar n-o sa-i bagam in boala cu ERP-uri si alte alea…

# re: Do More With Less

Saturday, January 24, 2009 11:32 AM by ggciubuc

@Diana, fara sa mai fiu asa de „rau” in continuare 🙂 , trebuie sa subliniez ca in astfel de vremuri trebuie sa intre in actiune instrumentele de BI (Inteligenta in afaceri – am tradus ca poate o mai citi si altcineva postarile astea) , cand ai nevoie de multa inteligenta sa scapi de criza. Mai departe pentru BI n-ar fi neaparat nevoie de ERP, de sisteme mari care iau un timp pentru a fi facute insa se pot integra FoxPro-urile, Excel-urile de prin ministere si astfel s-ar putea da raspunsuri la intrebari.

# re: Do More With Less

Saturday, January 24, 2009 11:32 AM by tudox

Zoli, nu mi se pare o idee buna anularea Briefing-urilor din afara Bucurestiului. Nu am probleme cu taxa de participare atat timp cat raman exceptiile de data trecuta (gratis pt MCP/studenti..).

Problema care o vad e ca pana acum ati tot organizat intalniri si multa lume nu venea pt ca avea de lucru. Iar daca venea, mai mult se informa si nu ajungea sa foloseasca in practica nouatile, tot din cauza volumului mare de munca care exista (sunt curios cat % din firmele de outsourcing folosesc in productie .NET 3.5, VS2008 sau SQL 2008, pe proiecte mai vechi de 1 an). Anyway, ideea e ca acum a inceput sa scada volumul de munca si multe companii se indreapta (intr-un mod foarte previzibil si normal) spre training. Astfel cred ca acum e momentul propice pentru fiecare parte (MS, dev/firme) sa se organizeze briefing-uri. Cand creste cererea cresti si oferta, nu invers. Win-Win

De asemenea axati-va sa aratati si sa raspundeti clar la ce, cum si de ce as folosi produsul X. Pentru ca deja stiu o parte din raspunsuri, ma astept sa fie destul de usor.

Cu alte cuvinte, astept Briefing in Cluj. Mancare mi-o subventionez eu, pauza de masa sa fie!

Spor!

# re: Do More With Less

Saturday, January 24, 2009 11:47 AM by tudox

@ggciubuc: BI nu cred ca se traduce „inteligenta de business” ci mai degraba „informatii de business” vezi [ http://dictionary.reference.com/browse/intelligence ]

# re: Do More With Less

Saturday, January 24, 2009 12:23 PM by ggciubuc

@tudox , ba ar fi de crezut 🙂

vezi [http://dictionary.reference.com/browse/business%20intelligence] si [http://en.wikipedia.org/wiki/Business_intelligence]

# re: Do More With Less

Saturday, January 24, 2009 1:09 PM by tudox

[offtopic]

@ggciubuc: Am sa-mi dezvolt putin ideea: in lb engleza „intelligence” inseamna si informatie (vezi CIA).

Consider ca BI inseamna „informatii despre afacere” mai mult decat „inteligenta” pentru ca toate tool-urile BI cu care lucram manipuleaza (colecteaza, filtreaza, analizeaza) datele (nu informatiile) in scopul de a ne oferi datele relevante == informatii (fie ca vorbim de tabele, chart-uri, KPI-uri). Ceea ce avem noi stocat in DBMS sunt date, nu informatii.

Mai departe inteligenta intervine din partea celui care le interpreteaza. In link-urile oferite de tine spune „aims to support better business decision-making”

Evident mai e partea de Data Mining, unde nu am experienta, dar pana la urma tot omul trebuie sa interpreteze informatiile, pt ca sa vorbim cu adevarat de inteligenta.

[on topic]

Sunt de acord ca ar fi interesant BI la Briefing-uri. Poate vine C. Jichici?

# re: Do More With Less

Saturday, January 24, 2009 2:06 PM by naicul

tudox: pe proiectele mai vechi de un an nu se foloseste .net 3.5 pentru ca ai o baza de cod scrisa pe vechea platforma. nu este ok dpdv a costurilor sa rescrii pe 3.5. 3.5 o sa fie folosit cand o sa apara 4.0. firmele sunt cu un pas in urma valului. programatorul este cel care trebuie sa fie, insa, pe val.

# re: Do More With Less

Saturday, January 24, 2009 2:31 PM by ggciubuc

@tudox Tocmai asta e , ca poti sa ai date si sa n-ai capabilitatea de a le folosi inteligent iar BI-ul, sau cum am tradus mot-a-mot in romana, poate sa-ti dea acel plus care sa-ti permita sa iei inteligent decizii pe baza datelor detinute. Iar ca sa nu pierdem din ochi fondul problemei de asta are nevoie acum, in perioada de criza un manager fie din zona privata fie din cea publica. Si repet, din ceea ce vad acolo sus prin guvern, un tremur nervos si balbaiala  e clar ca nu au la dispozitie asa ceva- or chestia asta ne afecteaza pe toti , cetateni ai Romaniei.

# re: Do More With Less

Saturday, January 24, 2009 2:32 PM by MrSmersh

Tocmai am vazut ca mai toti vrem sa facem live meteengs… Nici nu mai incapem pe date Smile.

Sa renuntati la live on the field nu cred ca e bine, bine nu ati (si nici eu btw Smile) nimerit mixul corect sa aveti publicul tinta la eventuri….

BTW o sa am nevoie de ceva ajutor pentru o asa ceva , da de aia sint asa cuminte Smile.

Si revenind la criza IT acuma ar trebui sa merag bine, investesti in IT ca sa creezi oportunitatea unor membrii ai clubului „mint rubbing” sa se afirme in alta  parte Smile.

# re: Do More With Less

Saturday, January 24, 2009 9:53 PM by zoltanhe

@naicule, excelentă observația: ”firmele sunt cu un pas in urma valului. programatorul este cel care trebuie sa fie, insa, pe val.” și aș adăuga că nu e nimic grav în asta dacă e vorba de cod legacy, însă mă aștept ca proiectele noi să nu fie în VB6…, chiar dacă va fi suportat și în Windows 7 Smile

@MrSmersh, nu vrem să renunțăm la întâlnirile offline, doar că va trebui să ne adaptăm nițel. Ah, și am uitat să răspund la ”Bugetarea pe anu asta nu era facuta deja?”… bugetarea se ”reglează” la juma’ de an, adică acum (anul fiscal la Microsoft începe în 1 iulie).

# Avem sef

Tuesday, March 24, 2009 8:10 PM by Weblogul lui Zoli

De ieri avem DPE Lead . E George Pristavu . Vine de aproape, de aici de la Oracle. A urcat un etaj. Gurile

# Tu ce ai face?

Wednesday, May 06, 2009 3:16 PM by Weblogul lui Zoli

Dacă ai vedea un mesaj de ”realiniere de resurse” de la CEO, apoi unul de la GM? Vă spun eu: trebuie

S-a carat Todi, a venit C

Update: articol anonimizat, la cererea C

Nu foarte departe. Alături, la marketing, în echipa lui Dan Bulucea, pe un post care se cheamă… cu cuvintele lui Todi:

Din decembrie am inceput un nou rol la Microsoft Romania, Platform Strategy Manager, cu implicatii in pozitionarea platformei noastre in diversitatea de segmente, verticale si modele de business.

În traducere liberă ”omul cu competiția”, un rol la care m-am uitat și eu (mai ales îmi place), dar am zis că țintesc mai sus, la un post de managementoverhead. N-a fost să fie…

Ca să adăugăm o aromă de ”corporate”, trebuie să spun că după doi-trei ani de activitate într-un rol, îți cam vine să schimbi. Pe verticală (preferabil în sus) sau pe orizontală (alt rol, sau alt departament, sau altă filială). Nu știu de ce planează deasupra mea o aură de ”om pe care mai bine îl lași în biroul lui să-și facă treaba”, în traducere liberă ”stai în banca ta”. Se pare că îmi rămâne să mă mișc pe orizontală în viitor. Uneori e mai bine să aștepți să fii întrebat dacă te interesează un post, decât să candidezi și să devii doar o bifă în procesele HR-ului.

În continuare, vom avea o perioadă dificilă în DPE în România, fiindcă în locul lui Todi trebuia să angajăm două persoane și am reușit (deocamdată) doar una. E vorba de C (fost Student Partner). Ea va prelua responsabilitățile de marketing pe scule de dezvoltare. Cealaltă jumătate de Todi, partea cu studenții o va acoperi tot Todi, deocamdată, cu ajutorul lui C și a lui Petru. Postul de DPE Lead este în continuare vacant. Vasăzică, DPE.ro arată cam așa:

  • DPE Lead: vacant
  • Dev Tools Marketing: C
  • Developer Evangelist: Petru Jucovschi
  • IT Pro Evangelist: Sebi Vîjeu
  • ISV Partner Evangelist: Zoli Herczeg
  • Academic Developer Evangelist: vacant.

Baftă maximală, Todi!
Bine ai venit C!

Filed under: DPE, Corporate

# re: S-a carat Todi, a venit C

Sunday, December 14, 2008 3:21 PM by Valy Greavu

Auzi Zoli, citesc ceva insatisfactie pe aici sau doar mi se pare? Stiu eu un tip care a vrut sa se angajeze la voi si nu prea i-a placut HR-ului…

Apropo din foarte pura curiozitate, cat dati pe posturile alea acu la vreme de criza?! Big Smile

Sigur nu trebuie sa spui dar daca luam in calcul ca o bere la 2 litri e 5 lei, poti sa ne spui cam cite beri da omu statului pe luna? (Indicatie: impozit 16%, CASS 6,ceva%)

Revenind la lucruri serioase: eu am simtit ca Todi este acolo. Poate l-am simtit cel mai mult din tot MS-ul. Prin intermediul lui i-am cunoscut pe Sebi, Lore si ii simt si pe ei dar, intr-un alt mod ceea ce e si normal.

Pe tine Zoli cred ca te stiam dinaintea lui Todi de la TechNet-uri iar cu Petru am stat mult la cioace…

Acu sa vedem cum o sa se descurce C careia ii uram multa bafta…. prima persoana de genul feminin in departamentul vostru?

# re: S-a carat Todi, a venit C

Sunday, December 14, 2008 6:14 PM by zoltanhe

yep, e prima

# re: S-a carat Todi, a venit C

Sunday, December 14, 2008 6:33 PM by alecu.bogdan

…sa inteleg ca se poate aplica pentru locurile vacante? Smile

# re: S-a carat Todi, a venit C

Sunday, December 14, 2008 6:58 PM by Anonymous

S-au dat 5 stele la articol pentru ca ‘s-a carat’ Todi? Smile

# re: S-a carat Todi, a venit C

Sunday, December 14, 2008 7:48 PM by MrSmersh

Acuma ce ai cu carat? Iti placea mai mult „i s-a creat oportunitatea sa se afirme in alta parte”?

Si Zoli, ce pot sa zic, din ce zici tu, se pare ca esti asul din mineca al departamentului, care e bine sa fie tinut in birou in caz de nevoie, ca sigur rezolva problema, deh victima a succesului. Si pentru DPE Lead ai votul meu, da stiu nu conteaza ca sigur nu ma intreaba nime Smile.

Welkome la toata lumea, C, si lui Todi pe noul post…

# re: S-a carat Todi, a venit C

Sunday, December 14, 2008 9:26 PM by Valy Greavu

Da eu am dat 5 stele pentru a arata ca mi-a placut articolul. E printre putinele dati cind Zoli da afara de pe dinauntru, plus ca vorbeste de bine pe Todi cu care am petrecut multe impreuna…

# re: S-a carat Todi, a venit C

Sunday, December 14, 2008 9:44 PM by naicul

Ehe, pe Todi n-o sa-l poata inlocui nimeni. Hell of a guy! Buna treaba in ultimii 5 ani, mult loc ramas pentru crestere.

# re: S-a carat Todi, a venit C

Sunday, December 14, 2008 9:55 PM by naicul

ah, da, si vezi ca e „Sebi Vijeu”.

# re: S-a carat Todi, a venit C

Sunday, December 14, 2008 11:44 PM by AndreiU

De ce de fiecare data „mai sus” inseamna neaparat management? Vad oameni tehnici foarte buni care renunta la ceea ce fac foarte bine pentru un post de manager, pentru excel-uri si sedinte toata ziua. Eu cred ca e o perceptie gresita, si foarte accentuata in Romania. Va vine sa credeti ca am vazut oameni care au renuntat la postul de manager pentru un job tehnic – am un caz chiar de saptamana trecuta – pur si simplu nu mai suporta atatea conf call-uri (dar nu in RO of course).

Chiar nimeni nu vede valoarea celor care sunt sub management?

Nu ati vrea sa stiti cum e intr-un proiect in care stau la conf call cu 10 manageri, project manageri, team-leaderi, CIO, delivery manager etc … si 2 oameni tehnici care fac tot proiectul. E circoteca: 10% imi fac jobul tehnic, restul de 90% – stau la conf call-uri si fac excel-uri.

# re: S-a carat Todi, a venit C

Sunday, December 14, 2008 11:58 PM by BMoro

Managerii romanii si cei japonezii au decis sa se intreaca intr-un concurs de canotaj.

Ambele echipe s-au antrenat din greu. In ziua cea mare, se simteau pregatiti. Japonezii au castigat cu un avans de doi kilometri. Romanii au fost extrem de descurajati ca au pierdut, moralul lor s-a prabusit. Managementul superior a decis ca motivul unei infrangeri atat de zdrobitoare trebuie aflat, asa ca au angajat o firma de consultanta ca sa investigheze problema si sa recomande actiuni corective.

Consultantul a aflat ca echipa japoneza a avut opt oameni la vasle si unul la carma; romanii au avut un om care vaslea si opt oameni la carma. Asa ca, dupa un an de studii si milioane de dolari cheltuiti ca sa analizeze problema, firma de consultanta a ajuns la concluzia ca sunt prea multi oameni la carma si prea putini la vasle in echipa romana. Asa ca, pe masura ce se apropia ziua cursei din anul urmator, structura manageriala a echipei romane a fost complet reorganizata.

Noua structura cuprindea: patru manageri de carma, trei manageri zonali de carma si un nou sistem de urmarire a performantelor pentru omul de la vasle, ca sa i se asigure stimulent in munca. Anul urmator, japonezii au castigat cu un avans de patru kilometri. Umiliti, cei din compania romaneasca l-au concediat pe vaslas pentru performante slabe si au acordat managerilor o prima, pentru ca au descoperit unde era problema.

# re: S-a carat Todi, a venit C

Monday, December 15, 2008 9:09 AM by zoltanhe

@naicule, așa e, e greu de înlocuit. Circulă glume pe aici de genul ”vor trebui 3 oameni ca să-l înlocuiască pe Todi, și nu vorbim de greutate” sau ”n-a plecat Todi din DPE, ci DPE-ul a plecat de sub Todi” Smile; și da, e cu ”î”

@Andrei, sunt de acord cu tine: pe verticală se poate merge și în jos, însa e o mică problemă numită salariu. Dacă mergi în jos s-ar putea să fii nevoit să accepți o scădere fiindcă managerii de la destinație nu prea acceptă să le dezechilibrezi P&L-ul (Profit & Loss) în cost center-ul lor doar fiindcă ești tu ”vedetă”.

Unde dra** să mă duc în jos?

# re: S-a carat Todi, a venit C

Monday, December 15, 2008 9:47 AM by naicul

e cu „î”? sa se semneze si el cu diacritice pe slideuri 🙂

my bad.

# Do More With Less

Friday, January 23, 2009 12:25 PM by Weblogul lui Zoli

Da, sunt încă aici. Microsoft a anunțat ieri rezultate financiare ( pe ultimul trimestru din 2008 ) sub

# Avem sef

Tuesday, March 24, 2009 8:10 PM by Weblogul lui Zoli

De ieri avem DPE Lead . E George Pristavu . Vine de aproape, de aici de la Oracle. A urcat un etaj. Gurile

# Codari barcoduri si etichete 🙂

Friday, July 03, 2009 2:24 PM by Catalin’s Blog

Iarasi ne jucam cu cuvintele o sa vedeti cu rabdare Trae greu am ajuns sa mai scriu si pe blog vreo citeva

Twituim

http://twitter.com/romicrosoft

Filed under: Microsoft Romania, Blogging

# re: Twituim

Tuesday, November 18, 2008 3:46 PM by ignatandrei

Intrebarea lui Henry Kissinger „Daca sun la UE, cine raspunde?”

deci, cine il updateaza?

# re: Twituim

Tuesday, November 18, 2008 3:52 PM by zoltanhe

Comisia. Deci, comisarii.

Mă aștept ca de acum să scriem de fiecare dată când avem ceva de anunțat. Ce ziceți?

# re: Twituim

Tuesday, November 18, 2008 4:27 PM by MrSmersh

Ideea asta a avut-o si Aurelian pentru Ronua.

A fost primita cu „entuziasm”Smile. Si nu, nu am fost in miezul discutiei, dar la subiect nu stiu daca twitter e aia ce trebuie, e ceva ce ma descurajeaza personal sa il folosesc, si sa si urmaresc tweets…

# re: Twituim

Tuesday, November 18, 2008 5:04 PM by Lore

hey u! exista pareri si pareri asupra a diverse modalitati de comunicare, mai ales cand este vorba de unele noi.

Eu am fost uimita (in sens bun 🙂 ) despre cat de repede si cu cat de multi oameni se poate comunica prin twitter! Ci ce rapida este capacitatea de interactiune.

Eu sunt total pentru inovatie in comunicare, in aceasta era in care totul trebuie facut mai rpd ca oricand.

A, ma puteti cauta la http://twitter.com/FlorinaLoredana

Da…ma cheama si Florina…

Uitati si ceva copilasi ai twitter: http://www.briansolis.com/2008/10/twitter-tools-for-community-and.html

# re: Twituim

Tuesday, November 18, 2008 5:05 PM by Anonymous

Profil de hi5! cam pe cand?

# re: Twituim

Tuesday, November 18, 2008 5:11 PM by Anonymous

…Desigur era in gluma si trebuie tratata ca atare. Big Smile

# re: Twituim

Tuesday, November 18, 2008 5:36 PM by Byty

Mai exista si alte site-uri de astea 😉 am si eu pe unu cirip 😛

# re: Twituim

Tuesday, November 18, 2008 7:06 PM by ignatandrei

linkedin ?

# re: Twituim

Tuesday, November 18, 2008 7:09 PM by Anonymous

Andrei, pe Linkedin este grup ITBoard de ceva timp. Vezi cu un search dupa grupuri si-l gasesti.

# re: Twituim

Tuesday, November 18, 2008 7:27 PM by Lore

la fel de interesant (o parte dintre voi sunt deja acolo): pe linkedin grupul itspecialist. BTW, imi place site-ul http://www.itspecialist.com foarte tare

# re: Twituim

Tuesday, November 18, 2008 10:19 PM by BMoro

IMO, twitter-ul este in top intre aplicatiile si obiceiurile care iti fac praf productivitatea…

# re: Twituim

Wednesday, November 19, 2008 4:03 AM by ignatandrei

OT : L-am cautat pe ITBoard… dar nu l-a gasit LinkedIn. Dati un link ?

# re: Twituim

Wednesday, November 19, 2008 8:24 AM by zoltanhe

http://www.linkedin.com/groups?gid=80559&trk=nus_grp

# re: Twituim

Wednesday, November 19, 2008 10:23 AM by ignatandrei

Multumesc

# re: Twituim

Sunday, November 23, 2008 7:11 PM by Aurelian

Am twitter de mai bine de un an.

Era bun cand puteai da sms (gratis) si primi sms. Au scos chestia acu sms-urile.

Desi o sa fiti obsdedati sa twituiti in tr-o luna va trece.

Totusi am o intrebare. De pe Mobile cu ce twituieste cel mai usor si free?

COO, Microsoft Corp

Chief Operating Officer-ul nostru e în România. Azi dimineață am avut ocazia să-i punem întrebări omului, care este al doilea în Microsoft, după Steve și care a primit o căruță de distincții:

  • TIME Magazine – People To Watch In International Business;
  • FORTUNE Magazine – #4 Top 10 Most Influential on 40 Under 40;
  • Business 2.0 – The 20 Young Exec’s You Need To Know;
  • 20/20 Vision Award;
  • CIO 100 Award;
  • in 2007, he was named to the CIO Hall Of Fame by CIO Magazine
  • listed fifth on CRN Magazine’s Top 25 Most Innovative Executives.

Știe cineva despre cine e vorba? Răspundeți sincer, fără ajutor de pe net.

Filed under: Microsoft Romania

# re: COO, Microsoft Corp

Wednesday, November 05, 2008 11:31 AM by AISBERG

Kevin T 🙂

# re: COO, Microsoft Corp

Wednesday, November 05, 2008 11:46 AM by zoltanhe

ok, trebuia să zic că foștii microsoftiști să se abțină…

extindem întrebarea: știați de Kevin Turner?

# re: COO, Microsoft Corp

Wednesday, November 05, 2008 12:38 PM by Valy Greavu

Eu nu!

Iar perceptia este ca MS este a lui Bill Gates… lumea inca mai crede lucrul acesta…

# re: COO, Microsoft Corp

Wednesday, November 05, 2008 12:54 PM by MrSmersh

Da ce nu l-am tot citat pe aici: http://itboard.ro/blogs/catalins_blog/archive/2007/07/11/microsoft-worldwide-partner-conference.aspx

si si pe aici http://itboard.ro/blogs/catalins_blog/archive/2008/08/10/lozinci.aspx

Si mi-a ramas pe creier din una din prezentarile lui „tough-minded on competing; correctly and respectful”, superb spus.

# re: COO, Microsoft Corp

Wednesday, November 05, 2008 1:25 PM by zoltanhe

Bill deține o căruță de acțiuni și este încă chairman, deci percepția e corectă, doar că business-ul e condus de alții Smile

# re: COO, Microsoft Corp

Wednesday, November 05, 2008 1:45 PM by tudor.t

Nici eu nu auzisem de Kevin Turner…

Dintre chief officers auzisem doar de Ray Ozzie..

# re: COO, Microsoft Corp

Wednesday, November 05, 2008 1:53 PM by danpopa

Buna ziua,

Raspuns:

KEVIN TURNER-Chief Operating Officer Microsoft Corporation

si daca am intrat pe Microsoft-Eveniment cu participare personala –

Entrepreneurship-la ASE te puteai inscrie gratuit la acest eveniment

foarte interesant.

Cu stima,

Dan Popa

dan.popa@ratb.ro

# re: COO, Microsoft Corp

Wednesday, November 05, 2008 1:59 PM by zoltanhe

eu parcă nu aș băga Chief Software Architect-ul în rândul CxO, dar hai să zicem…

# re: COO, Microsoft Corp

Wednesday, November 05, 2008 3:53 PM by zoltanhe

…și da, a fost și la ASE. Mi s-a spus că a fost sala plină și nu s-a aruncat cu ouă Big Smile

# re: COO, Microsoft Corp

Wednesday, November 05, 2008 4:11 PM by naicul

Nu stiam, dar nu e ca si cum ar fi o chestiune de cultura generala. Tu stii cine e COO la Google? Sau la Intel?

# re: COO, Microsoft Corp

Wednesday, November 05, 2008 4:33 PM by zoltanhe

Întrebam doar așa… Stai liniștit. Nu-mi încarc neuronii cu nume de CxOs. BTW, Intel și Google nici nu cred că au rolul de COO. Au altă structură.

# re: COO, Microsoft Corp

Wednesday, November 05, 2008 5:48 PM by tudor.t

>”eu parcă nu aș băga Chief Software Architect-ul în rândul CxO, dar hai să zicem”

–––

Posibil – eu m-am luat dupa lista de la http://www.microsoft.com/presspass/exec/leadership/ unde sunt pusi cam in aceeasi categorie..

# re: COO, Microsoft Corp

Thursday, November 06, 2008 12:03 AM by Anonymous

Cu ce ocazie prin tarisoara noastra draga?

Acum in perioada asta de criza economica interstelara.

# re: COO, Microsoft Corp

Thursday, November 06, 2008 8:43 AM by zoltanhe

Business as usual. Nimic fancy. România a devenit o plăcintă semnificativă în rândul piețelor emergente din Europa.

Iar criza e în sistemul financiar și în mintea noastră. Este drept că prudența exagerată care va urma, se va dezgheța înceeet și business-urile slabe nu vor rezista. Life is tough, get used to it!

# re: COO, Microsoft Corp

Thursday, November 06, 2008 9:04 AM by naicul

Intel are COO. Google nu. Oricum, irelevant, dupa cum spuneai.

# Jean-Philippe Courtois vine la Innovation Day in 5 noiembrie

Monday, November 02, 2009 3:23 PM by Weblogul lui Zoli

Jean-Philippe Courtois este President Microsoft International, adică răspunde de businessul Microsoft

Community Bootcamp

Odată pe an facem o ieșire cu Microsoft Student Partner-ii din România, cu MVP-ii, cu RD-ul și cu alte persoane cu activitate importantă în comunitățile din .ro. Bine, bine, nu toate… fără linuxiști, macuseri ș.a.

Anul acesta suntem la Vatra Dornei, la hotel Bradul (o surpriză neplăcută pe plaiurile moldovene; un hotel comunist renovat pe alocuri, un compromis aproape de limită pentru grupuri mari… uff). Pentru iubitorii de artă/tradiție/spiritualitate recomand turul de forță al mănăstirilor bucovinene: cu plecare devreme, se pot vizita cinci-șase mănăstiri într-o zi, pe traseul Humor, Voroneț, Arbore, Bogdana, Putna, Sucevița, Moldovița. Ultimele trei nu trebuie ratate. Și da, nu trebuie să fii ortodox ca să rezonezi cu ceea ce vezi/simți acolo.

Revenind la Community Bootcamp, este o ocazie bună pentru a împartăși din succese, pentru a învăța din eșecuri, pentru a da feedback, pentru a mișca lucrurile într-o direcție sănătoasă și nu în ultimul rând, pentru a mulțumi fiecăruia pentru contribuție.
Vă mulțumim!

Filed under: Comunitate, Vacanță, DPE

# re: Community Bootcamp

Saturday, September 13, 2008 11:38 AM by B_gd_n[ ]Sahlean

Ultimele trei … ?

„Albastrul de Voronet” > „Manastirea Voronet este socotita „Capela Sixtina a Orientului” pentru marea fresca de pe fatada de vest, numita „Judecata de apoi”. De asemenea „albastrul de Voronet” este considerat de specialisti ca unic in lume si cunoscut ca rosul lui Rubes sau verdele lui Veronese.” > http://www.ici.ro/romania/ro/turism/m_voronet.html

# re: Community Bootcamp

Sunday, September 14, 2008 8:08 PM by zoltanhe

Sunt preferatele mele. E chestie de „rezonanță”. Eu nu mă simt în largul meu la Voroneț. Iar judecata de apoi se regăsește și în celelalte biserici/mănăstiri. Autorii au învățat la aceeași școală, iar dacă ești atent, poți vedea și tendințele rebele ale fiecărui pictor.

# re: Community Bootcamp

Sunday, September 14, 2008 8:09 PM by Gabi Citron

Eu il inteleg pe Zoli, o fi Voronetul „Capela Sixtina a Orientului”, dar prea e atmosfera capitalista (sa nu zic de bazar) in jur.

As adauga ca nu trebuie ratat la Putna muzeul manastirii, chiar daca mananca destul de mult timp.

# Vatra Dornei

Tuesday, September 16, 2008 10:38 PM by Catalin’s Blog

Da si eu am fost la bootcamp … Pentru mine a fost cam obositor (saptamina in cauza au fost vreo ceva

# Community Bootcamp 2009

Saturday, October 24, 2009 3:32 PM by Weblogul lui Zoli

Ca și anul trecut , suntem la o întâlnire cu Microsoft Student Partner -ii din România, cu MVP -ii, cu

Calin Tatomir este noul GM al Microsoft Romania

Silviu Hotăran se va retrage în octombrie din poziția de General Manager al Microsoft România. Mulțumim Silviu! Ești un model pentru mine și, cred, pentru mulți care te cunosc.

Călin Tatomir va prelua leadership-ul firmei Microsoft în România (Microsoft e cea care m-a făcut să întrerup regula de ”maxim 3 ani într-o firmă”, vezi about). Călin vine cu o experiență de 17 ani de management, de la Digital, Compaq și CCT. Bine ai venit Călin!

Update: au mai scris: Victor Kapra, Alex Rădescu, Zoso, Gabriel Vasile și alții, care vor urma. Iată și comunicatul de presă.

Filed under: Microsoft Romania

# re: Calin Tatomir este noul GM al Microsoft Romania

Monday, September 08, 2008 12:54 PM by Valy Greavu

Te pui bine cu noii sefi? Big Smile

# Microsoft Romania la 12 ani cu un nou General Manager – Calin Tatomir

Monday, September 08, 2008 1:04 PM by Stay hungry … stay foolish … stay funny 🙂

Asa cum spune si Zoli , Silviu Hotaran se va retrage in octombrie din pozitia de General Manager al Microsoft

# re: Calin Tatomir este noul GM al Microsoft Romania

Monday, September 08, 2008 1:34 PM by cocodanila

mda … mi-a luat-o Vali inainte!!

Am dat pe spate cand am vazut in ZF. Ce sa intelegem din asta Zoli? Ca toata lumea s-a cam prins cu CCT si s-a cam terminat cascavalul? Sau in dulcele spirit national o sa vedem un serios conflict de interese??

# re: Calin Tatomir este noul GM al Microsoft Romania

Monday, September 08, 2008 1:44 PM by zoltanhe

@cocodanila, „spiritul național” nu răzbate aici.

# re: Calin Tatomir este noul GM al Microsoft Romania

Monday, September 08, 2008 3:04 PM by cocodanila

Am inteles, deci i s-a terminat cascavalul….

# re: Calin Tatomir este noul GM al Microsoft Romania

Monday, September 08, 2008 3:24 PM by zoltanhe

@cocodanila, nu te cunosc suficient de bine ca să-mi dau seama ce vrei să spui… dacă te referi la posibilul conflict de interese, da, de-aia vine de-abia în octombrie, ca să poată încheia cu CCT-ul.

# re: Calin Tatomir este noul GM al Microsoft Romania

Monday, September 08, 2008 5:01 PM by Valy Greavu

CT a dovedit un real succes antreprenorial. Coco sunt sigur ca stii ca piata de consultanta in Ro este abia la inceput sau in faza de educare si de gasire a valorilor valoroase daca se poate spune asa.

Faptul ca CT ajunge la MS se stie de destul de mult timp, dar este foarte foarte interesant motivul pentru care face acest pas. Sunt convins ca nu va avea aceleasi venituri ca la CCT dar presupun ca un sistem de remunerare prin actiuni sau eu stiu ce altceva l-a motivat suficient de mult pentru a accepta un post cu asemenea responsabilitate.

Sau poate s-o fi saturat de nenumaratele mizerii din piata si si-o fi propus sa faca ceva de la un alt nivel.

Ce este cel mai sigur: daca vrea sa faca ceva, la nivelul de cunostinte si relatii pe care le are, sunt sigur ca va putea face. Totul tine de strategia pe care o va aborda acolo si de nivelul de implicare pe care si l-a propus.

Orice schimbare poate avea si o latura pozitiva… asteptam sa o vedem.

# re: Calin Tatomir este noul GM al Microsoft Romania

Monday, September 08, 2008 5:44 PM by adrian.munteanu

Valy,

e frumos ce spui…sîntem doar niște gîndaci în raport cu subiectul ăsta….money talks-smell the money…

# re: Calin Tatomir este noul GM al Microsoft Romania

Monday, September 08, 2008 6:01 PM by Valy Greavu

Adi, ducând discutia in sensul gindacilor… trebuie sa spunem ca acestia traiesc bine in conditii de mizerie… din piaţă în contextul nostru. Crezi că toţi cei mici sunt doar nişte gândaci care se îngraşă din mizerie şi care pot fi striviţi la cea mai mică supărare a unui … nu ştiu cum să-i spun?

Eu nu mă văd aşa…

# re: Calin Tatomir este noul GM al Microsoft Romania

Monday, September 08, 2008 6:58 PM by cocodanila

@vali: o sa-ti explice Adi mult mai bine ce am vrut si ce a vrut sa spuna. Ce faci tu e over-engineering!!!

@zoli: am si eu ca tot omul niste semne de intrebare si daca tot ai deschis subiectul de ce nu:

– chiar nu inteleg schimbarea; era bine merci, in multinationala a mai fost – chair nu inteleg de ce ii mai trebe

– sunt foarte curios ce se va intampla cu CCT: mai multe optiuni sa-l vanda, dar ce sens ar mai avea sa fie CT, sa-i schimbe numele si sa-l ascunda in spatele unui paravan, daca nu ar genera conflict de interese mai tot timpul ar plana o banuiala mica acolo.

– omul a plecat de mult in atreprenoriat, a gestionat max 10-20 oameni, a operat in context romanesc, care nu prea se loveste cu MS azi (dupa cum arata acuma, 150-200 dupa ultimele mele numaratori, Romania e centru de competente regionala, corporate etics etc etc).

– de ce a fost nevoie de fresh blood?? (erau oameni de mare calibru in linia 2, am avut senzatia ca cineva este chiar pregatit pentru take over, asta daca nu si-a bagat Corina coada)

Vezi tu, am fi putut stiga impreuna cu tine „le roi e mort, vive le roi”

dar ar fi fos mult prea simplu pentru mintile noastre incalcite de ingineri.

# re: Calin Tatomir este noul GM al Microsoft Romania

Monday, September 08, 2008 8:51 PM by adrian.munteanu

Valy,

Ai scris la cald…..Bugs….Nu acesta a fost sensul vorbelor mele. Reluind, sintem (si altii mult mai insurubati in piata…) lipsiti de o multime de informatii ce au stat la baza acestei decizii, si de o parte si de alta. Money talks, smell the money….Peste 1 an, maxim 2 ne vom lumina mai bine asupra acestui subiect.

Si da, CCT va necesita un rebranding costisitor (ramine Microsoft Partner in viitor?!? )….pentru ca nu cred ca va dispare pur si simplu din piata…

Dar tocmai aici cred ca sta frumusetea…

# re: Calin Tatomir este noul GM al Microsoft Romania

Monday, September 08, 2008 10:05 PM by zoltanhe

@cocodanila, eu îl înțeleg și pe Călin și pe Silviu: fiecare a dorit să-și realizeze potențialul. Când ești spre 50 sau peste, deja ai alte priorități. Ajungem și noi acușica la vârsta aia… iar eu, personal, mi-aș dori să-mi permit astfel de decizii.

# re: Calin Tatomir este noul GM al Microsoft Romania

Monday, September 08, 2008 10:13 PM by Valy Greavu

@zoli: E foarte greu sa-ti permiti o astfel de decizie. Atita timp cit pe piata consultantei CCT statea la acelasi sau peste nivelul BigFor… (ca venituri ma refer) este foarte foarte greu sa ei decizii ca aceea a lui CT… cred eu, novicele.

@coco: am inteles perfect sensul cascavalului si @Adi inteleg unde bati… dar hai sa incercam sa gindim si noi mai cu speranta. Stiu ca suntem mici si nesemnificativi, dar poate omu chiar are intentii bune pentru toti…

Sigur CCT-ul poate ramine cred in acte si a alcuiva poate sub un alt nume cu aceleasi initiale, dar atita timp cat CT a facut firma aia asa de cunoscuta, poate in acelasi fel o sa ajute si partenerii mai mici ai MS-ului sa creasca si pe cei mari sa patrunda pe piata internationala… why not? La urma urmei regulile jocului sunt la fel peste tot.

@zoli: ca sa fiu circotas pina la capat… cunosti relatiile CCT cu TS-ul?! Big Smile

# re: Calin Tatomir este noul GM al Microsoft Romania

Monday, September 08, 2008 11:25 PM by zoltanhe

@Valy, la nivelul ăla, dpdv personal nu mai contează veniturile. Când ajungi acolo, deja îți pui problema ”oare apuc să fac ceea ce am vrut dintotdeauna?”. Legat de TS, habar n-am, dar cu siguranță voi afla Smile

# re: Calin Tatomir este noul GM al Microsoft Romania

Tuesday, September 09, 2008 8:51 AM by adrian.munteanu

Valy,

Nu la cele spuse de tine ma refer.

CCT este un business orientat către un anumit segment în timp ce MS…..e altceva….. Si cred ca CCT si-a atins maximul de crestere….

Repet insă, sintem prea mici si lipsiti de informatii in acest moment.

Si nu cred că e treaba unui astfel de om sa creasca parteneri….Pe plaiurile Moldovei lucrurile stau aşa cum stau pentru că nu a fost suport din partea MS sau pentru ca lumea este batuta in cap si nu a trecut de nivelul AD?

In rest, regulile pietei (chiar si autohtone) aseaza lucrurile unde le este locul…

# re: Calin Tatomir este noul GM al Microsoft Romania

Tuesday, September 09, 2008 1:21 PM by alecu.bogdan

Microsoft Romania asteapta venituri cu pana la 35% mai mari in anul fiscal curent

http://economie.hotnews.ro/stiri-it-4280452-microsoft-romania-asteapta-venituri-pana-35-mai-mari-anul-fiscal-curent.htm

# re: Calin Tatomir este noul GM al Microsoft Romania

Tuesday, September 09, 2008 1:35 PM by zoltanhe

tre’ să spunem că creșterea estimată este în scădere față de anii trecuți, când am avut un CAGR de 50%

# re: Calin Tatomir este noul GM al Microsoft Romania

Tuesday, September 09, 2008 8:01 PM by Bazilide

@ zoli  cresterea preconizata este mai mica procentual insa in cifre nete e tot pe acolo daca nu putin mai mare, si oricum piata s-a mai asezat nu cred ca se mai asteapta nimeni la minuni

probabil disparitia brandului CCT s-a negociat in cadrul contractului de management, eu nu cred ca se va pastra, cat despre succes e greu de spus, 26 de angajati generau 1,2 milioane euro ( din cate imi aduc aminte) dar si alte companii similare o duc la fel

# re: Calin Tatomir este noul GM al Microsoft Romania

Tuesday, September 09, 2008 11:13 PM by zoltanhe

@Bazilide, sunt de acord, insa pot aparea surprize placute, cum a fost acum 3 ani cand forecast-ul era la fel de „conservator” si totusi s-a depasit 50%… dar astea pot fi exceptii.

Legat de CCT, mai bine il intrebam pe CT cum se desparte de el si cum a definit succesul lui Smile

# re: Calin Tatomir este noul GM al Microsoft Romania

Wednesday, September 10, 2008 10:22 PM by MrSmersh

Sa mai incurcam putin treaba, acuma MS face si dezvoltare soft in Romania. Iara ma lasa Zoli pe stiri juicy, vad ca, si daca nu eram asa aventuros acuma nu m-as fi calificat la vreun program MS Smile.

Deci Microsoft a cumparat Ciao (http://news.cnet.com/8301-10805_3-10028810-75.html), care pe aici are un shop destul de mare, da php, Oracle si din astea, dar deh e pe felia pe care tot spera MS, webu…

E acuma sa vedem challenge, forecasts si din astea…

# Raport de activitate 2008

Wednesday, December 17, 2008 1:25 PM by Valy Greavu – Live Blog

Cum dă bine la final de an ne ocupăm cu raportări. Sigur nu ni le cere nimeni dar cred că ele sunt necesare

Windows Mobile stress test

Proiect: team building.
Mediul de test: hotel Afrodita (o surpriză plăcută pe litoralul românesc).
Test: alcool, dans, baie în piscină… oops: telefonul era in buzunar.
Rezultat: fail.
Action: buy HTC Touch Pro Cool
Update din culise:

venus sep08

Filed under: Microsoft Romania, Vacanță, Windows Mobile

# re: Windows Mobile stress test

Tuesday, September 09, 2008 2:45 PM by psergiu

Ia-ți iPhone măcar 🙂

# re: Windows Mobile stress test

Tuesday, September 09, 2008 3:18 PM by zoltanhe

Mi-aș lua, doar așa, să-l încerc câteva luni, dar nu-mi decontează firma…

# re: Windows Mobile stress test

Wednesday, September 10, 2008 10:34 PM by MrSmersh

Pentru asemenea activitati as recomanda http://www.psionteklogix.com/public.aspx?s=us&p=Products&pID=4634 sau poate Motorola MC 35 http://www.motorola.com/business/v/index.jsp?vgnextoid=bef13acf35e95110VgnVCM1000008406b00aRCRD care mai incape si prin buzunar Smile (mere si 6.0 pe el incercat).

Dar o intrebare imi tot pun de ce HTC? Ca la WM incep sa se trezeasca si altii si am vazut modele taricele HP,Samsung si Acer Asus isi sufleca miine cu mai mult sau mai putin succes… Acuma bine tot se compara cu iPhone azi, dar si comparat cu HTC, HTC nu iese ca benchmark, pe diferite secotare cite unu e mai rasarit. Si da WM 6.x de acuma aduce ca stabilitate cu 95,… dar si ce revolutie s-a facut pe 95 Smile

# Omnisoft – distribuitor de dispozitive cu Windows Mobile

Thursday, October 23, 2008 2:33 PM by Weblogul lui Zoli

Legat de evenimentul din septembrie , am fost întrebat cine distribuie device-uri cu Windows

# HTC Touch Pro stress test

Tuesday, April 14, 2009 11:05 AM by Weblogul lui Zoli

De data asta nu a mai fost cu apă . A fost o căzătură de trei etaje pe casa scărilor, iar rezultatul

Office pentru acasă cu 199 lei

De fapt, sunt 3 (trei) licențe cu 199 lei, pentru uz casnic sau educațional. E vorba de ”Microsoft Office 2007 Acasă și pentru Școală”, numele românesc al ”Office Home and Student”, care conține Word, Excel, PowerPoint și OneNote.
Pssst… E disponibil deja în magazinele online și offline. Detalii la http://officeacasa.ro/.

Update: Campania continuă în blogosferă. Așa se explică designul lui http://www.arhiblog.ro/.

Filed under: Office, Microsoft Romania

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Thursday, August 21, 2008 2:20 PM by Gabi Citron

Offtopic, dar nu pot sa ma abtin: Ce beton arata officeacasa.ro!!!

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Thursday, August 21, 2008 2:37 PM by matincaflorin

Ce dezvoltator pot folosi acest pachet pe masina pe care programez ?

Nu inteleg foarte bine sensul „uz casnic.”

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Thursday, August 21, 2008 3:00 PM by zoltanhe

Dacă dezvolți la firmă, nu. Dacă dezvolți acasă, da.

Discleimărul sună așa (steluța de la ”3 licențe”): Nu se utilizează pentru nici un fel de activitate comercială, nonprofit sau generatoare de venit și de către nici o organizație guvernamentală sau educațională.

Traducerea = e pentru consumatori (de acasă; în engleză ”consumer”) sau elevi/studenți. Nu e pentru firme, ong-uri, primării, agenții guvernamentale, guvern, școli etc.

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Thursday, August 21, 2008 3:14 PM by blackhat

Offtopic, da e beton site-ul. M-am jucat 10 minute cu creionul

Ontopic, oferta in sine e beton. Sa mai aud acum cine se plange ca sunt licentele scumpe.

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Thursday, August 21, 2008 4:22 PM by MrSmersh

E super facut, numa eu, ca circotas de renume, as fi folosit o alta „lumina” in el, nu lanterna ci ceva reflexii mai arginti…. Smile

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Thursday, August 21, 2008 5:35 PM by zoltanhe

Uneori tre’ să te gândești și la target-ul campaniei și dacă preferă lanterna, nu îi mai bagi pe gât și altceva… ca să nu fugă Smile

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Thursday, August 21, 2008 5:44 PM by MrSmersh

Dreptate, cash cow are talanga, da lapte, da nu are (inca) bec/lumina intre coarne Smile

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Saturday, August 23, 2008 8:38 PM by alecu.bogdan

Foarte interesant, pacat ca nu e la 199 RON ci la 627 RON. De unde se poate lua SIGUR cu 199 RON? ca pe site-urile de la officeacasa.ro sunt niste preturi de 2-3-4 ori mai mari.

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Saturday, August 23, 2008 8:40 PM by alecu.bogdan

Si inca ceva: daca ne stringem 3 persoane si luam pachetul la pretul teoretic de 199 RON, fiecare dintre noi il putem instala si nu ne va da eroare la activare?

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Sunday, August 24, 2008 11:10 AM by Anonymous

http://www.emag.ro/aplicatii_desktop_retail_-_office/microsoft-office-2007-acasa-si-pentru-scoala-1-licenta-3-calculatoare-retail–pMS79G00054SP

@alecu.bogdan: il vezi? 🙂 poti sa-l iei in rate cu 5 RONi pe luna daca vrei.

Si tot tu alecule, de ce nu citesti Intrebari frecvente?

Acolo zice clar:

„Suntem trei colegi și dorim să cumpărăm un pachet Microsoft® Office 2007 Acasă și pentru Școală. Putem să folosim fiecare câte o licenţă?

Nu, termenii licenţei la vânzarea cu amănuntul permit instalarea și utilizarea Office Acasă şi pentru Şcoală 2007 pe trei dispozitive din aceeași gospodărie. ”

Deci exact ce intrebai si tu. 🙂

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Sunday, August 24, 2008 11:20 AM by Anonymous

@MrSmesh: De ce nu e siteul cu „lanterna ci ceva reflexii mai arginti….” s-a discutat la acea intalnire conspirativa MS Influencer. 🙂

–-

„Aceeasi gospodarie” poate fi simpatic interpretata daca esti student cu inca vreo 5 colegi in camera. E aceeasi gospodarie…  😀

Daca o fi cazul.

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Sunday, August 24, 2008 1:55 PM by alecu.bogdan

Mda, m-am uitat la Depozitul de Calculatoare, Flamingo si Ultra-Pro. Nu am mai continuat cautarile:

http://www.eflamingo.ro/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay_10001_10001_26651_-4_10478_10478_10478

http://www.dc-shop.ro/detalii_produs.php?cod=12874

http://www.ultrapro.ro/produse/software/aplicatii-office/

Legat de FAQ, greseala mea. Insa nu am reusit sa gasesc daca este in romina sau engleza. In plus, pe Altex si MediaGalaxy spune „3 utilizatori” iar pe link-ul dat de tine…”*beneficiezi de licenta simultan pentru 3 PC-uri diferite (de exemplu: poti face cadou doua din activari, sau poti instala aceeasi licenta pe desktop si pe laptop)”. Asta asa ca fapt divers. Oricum e foarte buna initiativa.

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Sunday, August 24, 2008 5:36 PM by MrSmersh

Da, la fel ca colegul 007: Influencer, Microsoft Influencer Smile

S-a ridicat problema dar de ce nu merita pomenire si pe aici, si si argumentul dat aici e cel mai viabil.

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Sunday, August 24, 2008 6:44 PM by alecu.bogdan

Mai scriu inca odata poate acum apare comentariul (se pare ca e moderat).

@chrisv: Daca te uiti pe ofertele celor de la UltraPro, Depozitul de Calc, Flamingo ai sa vezi ca difera mult preturile. Legat de FAQ ai dreptate, nu citisem. Totusi e o intrebare a carei raspuns nu il gasesc: e varianta in limba romina a Office? Daca da, se poate lua cea in engleza?

Iar legat de licenta, uite ce scrie chiar pe link-ul dat de tine: „*beneficiezi de licenta simultan pentru 3 PC-uri diferite (de exemplu: poti face cadou doua din activari, sau poti instala aceeasi licenta pe desktop si pe laptop)”.

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Sunday, August 24, 2008 7:15 PM by Anonymous

mai mai Alecule nu vrei deloc sa citesti. 🙂

http://www.officeacasa.ro/#/prezentareGenerala

„Produsul are meniu şi comenzi în limba română astfel încât să îţi foloseşti calculatorul mult mai uşor atât singur cât şi împreună cu familia ta.”

E doar in Romana, no english. Asta e oferta.

Mda, am observat si eu chestia aia cu facutul cadou de activari Smile

Se cam bat cap in cap lucrurile dar tind sa inclin spre raspunsul cu o singura gospodarie.  Zoli o clarificare se poate aici?

Nu folosesc UltaPro, DC-Shop sau cu atat mai putin Flamingo din varii motive -sa zicem personale- dar discutatia asta deja e offtopic.

Ei trebuie urecheati pentru ca nu apar pe site.

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Sunday, August 24, 2008 7:18 PM by Anonymous

ups, a iesit cam rau linkul, pls fa o corectare Zoli. ms

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Monday, August 25, 2008 3:18 PM by zoltanhe

@chrisv: am periat eu linkul si l-am rugat pe Marian sa vina cu lamuriri

@alecu.bogdan: a intrat la spam comentariul ala; l-am publicat

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Tuesday, August 26, 2008 10:37 PM by alecu.bogdan

Am vazut ca se da bonus tastatura si mouse Microsoft. Este foarte interesanta oferta.

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Tuesday, August 26, 2008 10:58 PM by alecu.bogdan

Am gasit o reclama – e bestiala! http://www.youtube.com/watch?v=C9Cy11AXnRk

Imi poti spune ce agentie s-a ocupat de realizarea videoclipului?

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Wednesday, August 27, 2008 8:43 AM by zoltanhe

McCann