LiveHosting, DotNetPanel și succesul unui hoster de Windows în norul românesc

În discuția de S+S pentru ISVs mai putem adăuga o întrebare:
Bine, bine, și unde să-mi găzduiesc aplicația (serviciul)? Cel mai bine e la un hoster specializat. Astfel nu-ți mai bați capul cu fiarele, comunicațiile, disponibilitatea, banda, curentul etc.

LiveHosting si DotNetPanel sunt deja mărci consacrate ale firmei LIVE SOFT, un hoster care s-a lansat acum circa un an în Timișoara. Îmi face plăcere să văd că tocmai au raportat o creștere de 400% în ultimele 4 luni. Mai mult, Dan Petru (director general) declară într-un comunicat de presă că:

“Vom extinde foarte mult funcționalitățile oferite, iar în următoarele 6 luni ne așteptăm la o crestere de 600%. Imediat vor fi lansate serviciile de tip business pentru Hosted Exchange, Hosted Sharepoint și Hosted CRM, iar acest lucru va spori valoarea afacerii.”

LiveHosting a fost unul din puținii hosteri (de pe planetă) care au oferit găzduire pe IIS7 încă de când era în beta. Veți găsi o grămadă de goodies pe la ei.

Filed under: ISVs, S+S

# re: LiveHosting, DotNetPanel și succesul unui hoster de Windows în norul românesc

Tuesday, February 26, 2008 11:58 PM by cocodanila

Vreo 3 lucruri:

– crezi ca sau razgandit/lamurit cu IIS7? Ca au bagat la loc IIS6!!! Si au bagat super oferta la hostingul de LINUX, si banuiesc ca oferta de reseller va fi la fel de atragatoare!!

– nu stiu ce sa zic de distinctibilitatea lor pe care incerci sa o comunici. Eu unul nu as rula nici macar un butic ca al meu pe o platforma beta in the wilde internet chiar daca ar fi ultimi de pe planeta care implementeaza un beta!!!

– si cea mai tare pe ziua de azi, putin cam subtila; „Hosted CRM”, din ce m-am prins e SugarCRM o competitie a lui Dynamics; e o mica scapare acolo cumva de a aparut in lista ta sau urmeaza o achizitie ceva de nu am auzit noi?

# re: LiveHosting, DotNetPanel și succesul unui hoster de Windows în norul românesc

Wednesday, February 27, 2008 4:10 PM by un_multmit

Mda, ce sa zic ca raspuns la reclama lor? Ca dupa ce au trimis mail-ul ala cu „In cursul noptii din data 25 februarie 2008 orele 01:00 – 06:00 vom efectua o lucrare de mentenanta…” le-a picat hostingul? Ca nu raspund la ticket-uri si la nici unul din cele 6 (sase) numere de telefon? Sa incerc cu un fax, o recomandata sau porumbei?

S-ar parea ca desi ai un hosting specializat, tot iti mai bati capul cu comunicatiile, disponibilitatea, serviciul, or lack thereof (cum zic englezii). Sper ca prin „hosted” ei nu inteleg availability 100% la http://localhost/

Iaca „beta” unde a ajuns. S-a ales praful. Stii, 2 zile de unavailable inseamna availability de 93%. E inadmisibil de mic. Nu iti permiti asa ceva daca vrei sa ai clienti pt hosted exchange/sharepoint/crm sau cel putin asta e parerea mea.

O zi buna.

# re: LiveHosting, DotNetPanel și succesul unui hoster de Windows în norul românesc

Wednesday, February 27, 2008 4:43 PM by MihaiBejenariu

Si eu imi tin hostingul la ei. Confirm cele scrise mai sus. Hosting picat 2 zile. Pierdut baza de date si partial surse. Primit: nici macar scuze.

Sa speram ca nu se va mai repeta.

# re: LiveHosting, DotNetPanel și succesul unui hoster de Windows în norul românesc

Wednesday, February 27, 2008 11:53 PM by cocodanila

Sorry pentru pierderi domnilor…, uite nu stiam, dintr-un exces de zel si lipsa de somn am inceput sa urmaresc foarte atent posturile de pe prima pagina si observasem numai niste mici inconsistente … sincer Win, Linux si alte razboiuri intre platforme, chiar nu imi pasa; 93% e piss poor performance chiar si in limba romana!!! Iar Microsoft endorsment pentru asa ceva imi este foarte greu de digerat, si culmea intr-un topic de S+S!!!

# re: LiveHosting, DotNetPanel și succesul unui hoster de Windows în norul românesc

Thursday, February 28, 2008 9:50 AM by Gabi Citron

Intamplator si eu sunt clientul lor, dar nu sunt foarte afectat, pentru ca tineam un domeniu „de joaca”. Chiar ma miram ca nu mai primesc emailuri pe domeniul ala, dar n-am avut timp sa ma uit de ce. :))

# re: LiveHosting, DotNetPanel și succesul unui hoster de Windows în norul românesc

Thursday, February 28, 2008 9:55 AM by zoltanhe

IIS7: Poate ca am confundat eu hosting-ul pe IIS7 cu suportul pentru IIS7 in DotNetPanel… desi nu cred.

Linux: e o paine de mancat cu hosting-ul de Linux si trebuie sa fim naivi sa cerem unui hoster sa hosteze numai Windows. Este o decizie pe care trebuie sa o ia hosterul.

Sprijin: nu-mi cereti mie sa filtrez hosterii dupa gradul de dedicatie pentru Windows. Piata va decide cine va avea succes. Totusi, imi face placere sa vad ca hosteri de Windows au succes, cu sau fara probleme, cu sau fara alte platforme.

Beta: decizia de a hosta tehnologii beta se ia pentru a fi pe val si pentru a suporta dezvoltatori care vor sa fie pe val si nu neaparat pentru a intra in productie cu proiecte world wide.

Hosted CRM: mai bine ii intrebati pe ei… textul „in curand” mie imi sugereaza altceva decat ceea ce au deja (sugar)…

# re: LiveHosting, DotNetPanel și succesul unui hoster de Windows în norul românesc

Thursday, February 28, 2008 11:46 AM by MrSmersh

Cum e scandal sa ma bag si eu Smile.

Eu tot nu inteleg ce are hostingu asta de Windows (in general) de e asa de scump comparativ. Fara a atinge S+S care totusi e o lata micare de peste, cum vor unii un site sa zicem cu eCommerce si vrei ceva MS iti dau peste nas cu pretul de hosting care il platesc lunar.

# re: LiveHosting, DotNetPanel și succesul unui hoster de Windows în norul românesc

Thursday, February 28, 2008 2:27 PM by cocodanila

well done spoted Mr Smersh!!! unde sunt studiile alea care ne arata cat de scump e sa mentii L vs M cand piata arata cu totul altfel??!!

# re: LiveHosting, DotNetPanel și succesul unui hoster de Windows în norul românesc

Thursday, February 28, 2008 3:30 PM by MrSmersh

Sa nu ajungem acolo e mai ieftin sa tii Windows, daca investesti ceva in hard, am avut o discutie recent cu un L care era depasit de 300 de conturi de mail, pe Win nu as vedea problema numa sa am licentele.

Punctual problema o vad, de ce astia insista cu preturile la hostarea pe Win mai mari, funtonalitate e mai mare dar si administrare mai usoara, mie nu mi se pare normal.

# re: LiveHosting, DotNetPanel și succesul unui hoster de Windows în norul românesc

Thursday, February 28, 2008 4:08 PM by cocodanila

Huh??… cand licentele te costa de 10 ori mai mult ca masina cred ca stai si te mai gandesti putin (mi-a trebuit odata SQL, cei drept o masina f mare, iar de ex la datacenter cand am cerut oferta am fost rejectat din prima ca stia partenerul ca sunt zgarcit si nu o sa dau atatia bani!!!)

Uite poate discutia asta le da de gandit; poate fac o versiune de hosted? Dar cum o sa-i impace pe cei din Entreprise??

# re: LiveHosting, DotNetPanel și succesul unui hoster de Windows în norul românesc

Thursday, February 28, 2008 4:40 PM by MrSmersh

Aveam dsicutai asta ieri… Da daca te uiti pe undeva pe la uni reseleri te costa dar tot gaseseti la un pret onorabil si legal pe undeva. Nu cit cere MS te intereseaza ci cu cit iti da Smile. Si SQL Serveru tau nu e chiar un exemplu bun, exista expresu bine nu e e pentru mari dar vorbim de hosting un site decent poate tine si e free. Si acuma vaem Windows Serveru care poate fi barebone de web server, acuma la licentiere nu stiu care e impactul dar pina la urma ai nevoie de cum e in cutie fara CALS si nu e asa otrava chiar pretul de lista (bine din expereinta uni ti l-ar vinde cu un adaos)…

Acuma la sfirsitul zilei cheltuiellile sint la fel parerea mea, chiar daca nu te descurci cumva sa ai licentele la un pretz redus (un program de parteneriat un open value ceva) ce pierzi aici cistigi la usurinta in intretinere adica ajungem la ROI. Ca hosterii nu sint capabili sa inteleaga asta si sint cheap all the way sanatate, se poate trai si fara ei, de la o marime in sus de firma, cum spun eu daca nu vrei sa iti dai interesul sa imi iei banu eu nu insist dar ma descurc Smile

# re: LiveHosting, DotNetPanel și succesul unui hoster de Windows în norul românesc

Thursday, February 28, 2008 8:04 PM by BMoro

Daca tot se discuta despre licente si hosting sa invit sa va uitati la sistemul de licentiere SPLA:

„The Service Provider License Agreement (SPLA) enables service providers and ISVs with a hosted offering to license Microsoft products on a monthly basis to provide services and hosted applications to their end customers.”

http://www.microsoft.com/serviceproviders/licensing/default.mspx

# re: LiveHosting, DotNetPanel și succesul unui hoster de Windows în norul românesc

Friday, February 29, 2008 9:37 AM by tudor.t

Depinde de ce fel de hosting vorbim..

La pachetele ieftine fara multe pretentii, preturile pot fi egale intre hosting Linux-based si Windows-based, de ex.:

http://www.edomenii.ro/static,gazduire-windows-economic-sua,1.htm

http://www.edomenii.ro/static,gazduire-linux-economic-sua,1.htm

# re: LiveHosting, DotNetPanel și succesul unui hoster de Windows în norul românesc

Saturday, March 01, 2008 9:05 AM by cgr

Cred ca trebuie clarificat subiectul discutiei: initial se comenta faptul ca providerul in discutie e inca departe de a fi un provider de succes din cauza calitatii serviciilor (availability, support, customer orientation). De aici discutia a deviat intr-o polemica legata de pretul hosting-ului pe platforma Microsoft vis-a-vis de LAMP.

Despre tema initiala nu pot spune deact ca-i inteleg pe clientii nemulumiti – nu e admisibil sa te bati cu caramida-n piept ca esti hoster serios, sa dai cu bata-n balta doua zile, si mai grav – sa pierzi datele clientului si nici macar o scuza, ca sa nu mai vorbim de niste discount-uri pentru cei afectati sa nu oferi – ce mai, practici comerciale de aprozarist!

In ceea ce priveste discutia de preturi pentru hostingul pe MS vis-a-vis de LAMP, ei bine aici vad ca inca se compara mere cu pere:

– @ MrSmesh & Cocodanila voi vedeti aici pretul insa nu comparati ce features sunt in discutie: daca vrei ceva pe eCommerce ma satept la baze de date tranzactionale – care pe LAMP te coste suplimentar fata de pretul de baza, vrei analysis pentru KPIs Dashboards, etc (asa ceva nu-ti ofera LAMP deloc), si asa mai departe. Daca faci cumva greseala sa pui Oracle in loc de MySQL costurile explodeaza (poate nu atat din motive de licentiere, cat din motive de managementul securitatii – dupa cum spunea unul din colegii mei germani de la threat analysis „Oracle is THE company for security people: as long as they provide products, we’ll always have a lot of activity!” – in traducere aproximativa din germana).

Sa nu ma intelegeti gresit: nu vreau sa spun ca LAMP e complet naspa si Microsoft e „God’s gift for the human race!” – fiecare platforma are in perspectiva corecta avantajele ei. Pentru mine LAMP ofera multe avantaje in contextul site-urilor mici si (eventual) medii, fara o directie de specializare, pe cand Microsoft aduce o serie de avantaje la deployment-urile mari sau foarte specializate.

Ce succes o sa aiba hosted Exchange sau Sharepoint depinde foarte mult de hoster, mai putin de licentiere, pentru ca, daca ti-ai pus problema de a folosi un hoster, automat costurile oferite de hosting vrei sa fie mai mici decat daca ti le-ai tine local… Iar alternativa la aceste servicii pe alte platforme… nu stiu cati dintre voi s-au uitat la un hosting de Lotus pe Linux in comparatie cu un Exchange pe Windows… dar va garantez c-o sa va apuce ameteala!

# re: LiveHosting, DotNetPanel și succesul unui hoster de Windows în norul românesc

Saturday, March 01, 2008 10:03 PM by MrSmersh

Foarte mare dreptate, da nu pun eu, pune clientul, pune firma de designeri care ii face site-ul… Si daca imi cer sfatul si eu vin cu o solutie windows imi dau peste nas cu astea.

# re: LiveHosting, DotNetPanel și succesul unui hoster de Windows în norul românesc

Friday, March 07, 2008 1:38 AM by cocodanila

@cgr – imi cer scuze acuma am vazut postul tau; nu era un razboi al platformelor si sincer nu te inteleg, eu personal nu prea am auzit de Oracle public hosted decat intr-un concept super sexy a lui HP in care spunea ca in cativa ani o sa avem putere de procesare la comanda/priza pe care o sa o putem accesa ca si curentul electic sau gazele, si nu o sa se mai cheme MS, Oracle sau mai stiu eu cum ci simplu servicii IT. Si vreo 2-3 provideri o sa se bata in piata asa cum se bat cablistii.

Uiti ca discutam despre un furnizor (mediocru, ca asta e, ca l-am prins, care nu e in stare sa ofere minime servicii de baza), care si-a gasit ca distinctibilitate sa implementeze platforme MS beta, si care primea endorsment de la o persona angajata la MS care nici macar nu mai era la curent cu ce faceau oamenii pe acolo.

Ce e-commerce, ce transactional, ce mass deployment in bursucaria aia in care nici macar la telefon nu raspund??!!  Si nu te lua de Lotus pe Linux pentru ca te contrazici putin pentru Lotus pe Linux este o solutie super speciala care nu se compara cu Exchange pe Windows, tocmai datorita faptului ca de obicei se poate scala lejer de 10-20 mai mult decat E per W. Si spune tu cum vezi strict din punct de vedere al specializari ica providerul e cu fundul in 2 luntrii??

Un singur lucru ai spus corect dar cam ambiguu; ca in principiu ar trebui sa te uiti la mai multe lucruri cand iti alegi o solutie si nu numai daca e L sau W. Si cam atat.

In lift: S+S pentru firmele de soft

În lift, adică pe scurt. În engleză se spune ”elevator pitch”, adică te întâlnești cu cineva în lift și trebuie să-i explici ceva pe scurt, până ajungi la destinație.

Ce înseamnă S+S pentru o firmă de software? Imaginează o aplicație web la care adaugi capabilitatea de a funcționa offline la client.
Cum? Expui funcționalitățile aplicației de pe server sub formă de servicii (SOAP, REST etc) și le consumi într-o aplicație client, capabilă să-și păstreze date local.
Cum suport mai mulți beneficiari pe server? Poți crea câte o instanță pentru fiecare beneficiar (de ex virtualizare) sau poți rafina aplicația (serviciul) să fie multi-tenant.
Păi ăsta nu e SaaS (Software as a Service)? Ba da. E SaaS, la care adaugi capabilități offline.

Software + Services (S+S) pe msdn.com

Filed under: ISVs, S+S , Lift, SaaS

# re: În lift: S+S pentru firmele de soft

Thursday, February 21, 2008 3:21 PM by MrSmersh

Ce pot zice decit ca asa explica profesionistii Smile

# LiveHosting, DotNetPanel și succesul unui hoster de Windows în norul românesc

Tuesday, February 26, 2008 9:29 AM by Weblogul lui Zoli

În discuția de S+S pentru ISVs mai putem adăuga o întrebare: Bine, bine, și unde să-mi găzduiesc aplicația

# In lift: OBA pentru firmele de soft

Tuesday, March 18, 2008 1:28 PM by Weblogul lui Zoli

Hai să încercăm un ”elevator pitch” de OBA (Office Business Applications), similar cu

# MoneySaver Express

Friday, January 09, 2009 6:03 PM by Weblogul lui Zoli

Da. E criză. Ce puteți face dacă sunteți firmă de soft/soluții? Mai ales că din ce în ce mai mulți clienți

OBA Central

În vara trecută am lansat un site dedicat aplicațiilor OBA (Office Business Applications), numit OBA Central, unde puteți găsi informații despre ce înseamnă o OBA: aplicație de business care se folosește de facilitățile suitelor Office, ale serverelor Office și, de ce nu, ale serviciilor Office, pentru a oferi capabilități suplimentare. Aceste aplicații sunt posibile cu Office 2007 folosindu-ne de facilități ca workflow, Business Data Catalog, search, formatele noi de documente sau posibilitatea de a extinde interfețele.

De atunci, au fost publicate o serie de OBA RAP-uri (OBA Reference Application Packs):

Enjoy!

Adaugat in 12feb: Bill a deschis ieri Office Developer Conference prin cateva exemple de OBA, printre care e si FedEx QuickShip.

Filed under: ISVs, OBA

Software + Services

Ziceam ca voi prezenta evolutia platformei SOA de la Microsoft la conferinta ROCS2007. Probabil ati vazut si articolul meu din ComputerWorld nr 16 din noiembrie 2007. Daca nu, am sa reciclez acei electroni aici:

Istoria industriei IT a fost marcata de cateva transformari majore in felul in care oamenii percep modul de lucru cu calculatorul (PC-ul, Web-ul, XML-ul). In acesti ani suntem in mijlocul unei noi transformari, cea a serviciilor online. Daca ne gandim la cativa vectori actuali ai inovatiei in IT, serviciile sunt numitorul comun. De exemplu, SaaS (Software as a Service) este doar livrare de servicii, SOA (Service Oriented Architecture) este doar compozitie de servicii, sau Web 2.0 este suma experientelor sociale si de colaborare la care avem acces cu ajutorul serviciilor de pe Web (prin diferite scheme de monetizare, de la abonamente pana la advertising). In momentul de fata, Microsoft are tehnologii care sa suporte toate aceste zone si consideram ca este o oportunitate imensa pentru a reuni lumea software-ului de pe servere, desktop-uri si dispozitive mobile cu cea a serviciilor online din nor (cloud). Aceasta strategie o numim Software + Services sau S+S, o idee bazata pe faptul ca reuniunea capabilitatilor celor doua elemente (software si servicii) va depasi abordarile exclusive bazate numai pe software (instalat local pe client si/sau server) sau numai pe servicii (SaaS pur). Aceasta este strategia Microsoft la nivelul cel mai de sus.

Uitandu-ne dincolo de Microsoft, la intreaga industrie IT, exista nenumarate exemple de companii de software (in sens traditional) care isi extind capabilitatile aplicatiilor lor prin servicii online. La fel, companiile despre care lumea crede ca sunt focalizate exclusiv pe servicii online, isi adauga capabilitati prin software instalat pe clienti sau servere. Companii Web ca Yahoo, Google, eBay si altii, cu totii livreaza aplicatii client pentru a imbogati experienta cu serviciile lor online. Chiar si furnizori de aplicatii de business ca Salesforce.com sau RightNow isi dau seama de importanta functionarii offline, lucru care se pare ca este esential pentru aplicatiile critice de business. Toate aceste exemple arata inclinatia industriei catre software plus servicii online, indiferent de afinitatea lor curenta la un model de livrare sau altul. Chiar si in Romania, daca ne uitam la furnizorii de “software ca serviciu”, cu totii au in oferta o combinatie intre servicii online gazduite in nor si software instalat la beneficiar (on-premises). Exemplele sunt Bit Software www.bitsoftware.ro cu ERP-ul Socrate+, Smartree www.smartree.biz cu aplicatia de resurse umane SmartPayroll, Entelion Software www.entelion.ro cu CRM-ul Teamshare sau I Computer Solutions www.icomputersolutions.ro cu aplicatia de management de flote ShelfExplorer Mobility. SmartPayroll este si solutie de tipul OBA (Office Business Application) prin integrarea pe partea de client cu aplicatia Office Excel 2007. La randul ei, ShelfExplorer Mobility foloseste dispozitive mobile pe partea de client, iar pe partea de server genereaza rapoarte folosind standardul de documente Office Open XML, rapoarte care pot fi consumate apoi de Office Excel. (Adaugat dupa publicarea in revista: misoft systems www.misoft-systems.net cu CRM-ul CRMWeb, care pe partea de client ofera si integrare cu Outlook)

Mergand mai departe, lumea S+S va permite experiente care imbina ce este mai bun din ambele lumi. Pe masura ce trecem la interactiuni folosind o multitudine de calculatoare sau dispozitive de forme diferite, experienta de tip “multi-headed” devine un scenariu obisnuit pentru mediul de business dar si pentru consumatori. Un bun exemplu este experienta cu Exchange Server (disponibil on-premises sau gazduit in nor), in care utilizatorii isi pot accesa email-ul, contactele sau calendarul de pe PC prin Outlook, din browser prin Outlook Web Access, de pe telefon prin Outlook Mobile, iar in cazul Exchange 2007 chiar si prin voce folosind Outlook Voice Access, toate acestea fiind sincronizate in “back end”. Acesta e doar un exemplu care ilustreaza cum experiente de tipul software + services pot exploata capabilitati locale, oferind acces uniform la serviciul online.

Microsoft detine azi o colectie larga de produse software, servicii online si tehnologii, care reprezinta evolutia platformei software + services. Portofoliul nostru curent este format din software client/server, care a fost in mod traditional business-ul primar al Microsoft, dar care este acum complementat de o serie de servicii online. Aceste servicii pot fi servicii de tipul blocuri functionale ca Silverlight Streaming pentru dezvoltarea de aplicatii, pot fi servicii atasate cum este Forefront la Exchange sau pot fi servicii finite cum este CRM Live Online, care furnizeaza o solutie primara la beneficiar. Investitiile noastre in viitor vor continua in linie cu acest model si in functie de nevoile si oportunitatile de pe piata.

Din punct de vedere operational (pentru departamentele IT), software + services va reuni o serie de capabilitati locale (on-premises) cu capabilitati online (servicii), permitand optimizarea acestui mix si obtinerea unui control mai bun  asupra SLA-urilor (Service Level Agreements) si asupra provizionarii de capabilitati noi.

Pe masura ce avansam in aceasta era, avem oportunitatea de a reuni ce e mai bun din software-ul de pe client sau server cu avantajele de management ale serviciilor online de pe Web. Toate acestea spre beneficiul dezvoltatorilor, administratorilor, consumatorilor si a mediului de business.

Filed under: ISVs, S+S , OBA, SOA, SaaS

# re: Software + Services

Wednesday, December 12, 2007 6:01 PM by Valy Greavu

Mda. Schimbari, schimbari… incep sa cred ca specializarea devine din ce in ce o necesitate mai mare pe o piata atit de dinamica, cu atit de multe produse, servicii, operatiuni, securitate inainte de toate…

# Premiera: Exchange si SharePoint in norul est-european

Thursday, December 13, 2007 9:32 AM by Weblogul lui Zoli

In acelasi ton de ” Software+Services „, SimpliQ din Cluj lanseaza (in premiera pentru Europa de Est)

# Unde sînt controalele?

Thursday, December 13, 2007 9:37 AM by Adrian Munteanu – Jurnal de optimist

În postul precedent aduceam din nou în discuţie modelul COSO. Pentru a putea răspunde la întrebarea din

# re: Software + Services

Thursday, December 13, 2007 11:53 AM by MrSmersh

Eu nu cred ca pot (e frumos) sa zic mai mult :), desi cred ca as putea melita pe subiect…

Decit poate S+S merita si sint mii de scenarii la care ajuta major.

# re: Software + Services

Friday, January 04, 2008 11:09 AM by djgabriel22

Un videoclip cu Steve Jobs discutabd despre Software + Services

http://link.brightcove.com/services/link/bcpid452319854/bctid958571821

# CRMWeb 2.5

Wednesday, August 20, 2008 9:16 AM by Weblogul lui Zoli

misoft lansează o versiune nouă a CRMWeb . Obișnuiesc să-l dau ca unul din exemplele de SaaS dar și S+S

# MoneySaver Express

Friday, January 09, 2009 6:02 PM by Weblogul lui Zoli

Da. E criză. Ce puteți face dacă sunteți firmă de soft/soluții? Mai ales că din ce în ce mai mulți clienți

# Cloud Computing si SaaS din perspectiva enterprise

Friday, February 13, 2009 3:25 PM by Weblogul lui Zoli

Dacă nu ați ajuns la conferința de SaaS și Cloud Computing de miercuri și nu ați urmărit nici transmisia

Senior Software si orientarea pe servicii

Iata o firma (Senior Software) convinsa de valoarea WCF (Windows Communication Foundation) din perspectiva interoperabilitatii. Iata ca si un ERP poate fi la el acasa intr-o lume a orientarii pe servicii (SOA – Service Oriented Architecture).

Bafta!

Filed under: ISVs, .NET, WCF, SOA

Curs de SharePoint

Ia uite ce surpriza placuta ne-a facut Florian:

Va invitam sa participati la un curs accelerat dedicat dezvoltarii de aplicatii pe versiunea 2007 a Microsoft Office.

Cursul GRATUIT, cu durata de 2 zile, va avea loc la sediul Microsoft Romania (Lascar Catargiu 47-53, Etaj 6, Bucuresti) in perioada 18-19 iunie 2007 (ora de incepere 09:00).

Pentru inscriere va rugam sa contactati Centrul de Operatiuni ISV (isv@open.ro sau 021-2036128).

Acest curs este creat pentru programatorii de top si/sau arhitectii de solutii din firma dvs si necesita cunostinte avansate de programare. In cele doua zile se vor atinge atat elemente de dezvoltare pe aplicatiile client din Microsoft Office cat si, mai ales, dezvoltare pe server (SharePoint).

Agenda este urmatoarea:

– Roadmap pentru dezvoltatori
– Noutati in clientul Office
– Formatul de fisiere Office Open XML
– Dezvoltarea de solutii bazate pe template-uri
– Dezvoltarea de solutii Office 2007
– Arhitectura SharePoint 3.0
– Stocare in SharePoint
– Dezvoltare de solutii SharePoint
– Integrare cu Windows Workflow Foundation
– Securitate in SharePoint
– Dezvoltare de aplicatii cu Office SharePoint Server 2007

Trainer va fi Ciprian Jichici, Microsoft Regional Director, Most Valuable Professional – Solution Architecture.

Florian Ivan
ISV Manager

Cursul asta a fost foarte, foarte popular in Romania. Pana acum au participat 98 de persoane la cele 3 editii din primavara asta.
Atentie, ca nu este un curs introductiv: participantii trebuie sa stie bine programare .NET. Mai mult, prioritate au firmele de software si companiile medii si mari care vor sa implementeze solutii pe SharePoint. Fiindca sala are capacitate limitata, ne rezervam dreptul de a refuza unele inscrieri.

Filed under: Office, ISVs, SharePoint, Training

# re: Curs de SharePoint

Wednesday, June 13, 2007 11:12 PM by ignatandrei

Foarte interesant.

Pentru mine, mai ales partea de Sharepoint

# re: Curs de SharePoint

Friday, July 06, 2007 10:34 AM by danpopa

Am participat.A fost f.f.interesant , un lector f.bun si o organizare f.buna.

Pacat , ca nu am avut la mine stickul de memorie sa-mi iau si eu exemplele (a fost f.mult cod)!!!

Va multzumesc f.mult.

MSXML4 va fi "omorat" pana la sfarsitul anului 2007

Daca aveti aplicatii dependente pe versiunea asta, va recomand sa treceti cat de curand la MSXML6, deoarece in ultimul trimestru al acestui an vom seta kill-bit-ul pentru MSXML4. Detalii gasiti pe blogul echipei MSXML. Puteti descarca MSXML6 SP1 de aici.

Filed under: ISVs

# 24 de postari pierdute + comentariile

Sunday, November 30, 2008 12:30 PM by Weblogul lui Zoli

Asta dupa caderea de saptamana trecuta: doua discuri crapate simultan, plus backup (numai) din februarie.