Dinamo, Poli, CFR, Steaua

Dacă tot începe campionatul, ofer un joc Microsoft Flight Simulator Deluxe Edition pentru cine ghicește (la comentarii) ce au în comun cele patru echipe.
Câteva hinturi:Flight Simulator

  • este legat de Microsoft;
  • Microsoft nu vinde direct, decât în cazuri excepționale și în online (nouăzeci și mult la sută din business este prin partenerii săi);
  • nu vom deveni sponsorii acestor echipe de fotbal (deși nu aș spune că nu vom deveni niciodată…) ;
  • nu are legătură cu Flight Simulator; acesta e doar un premiu;
  • ordinea echipelor reflectă doar poziția lor curentă în clasament;
  • pentru mine tot Poli va rămâne, chiar dacă oficial este FC Timișoara;
  • da, e ceva tehnologie;
  • hai Corvinul! (Hunedoara) …cică s-au desființat… mare păcat. Atunci, hai Poli!

Voi da jocul celui/celei care va da primul răspuns cel mai apropiat de adevăr, până luni, 2 martie ora 12:00.

Update: Firma DEC din Oradea a implementat la cele trei cluburi, câte un sistem de ticketing bazat pe Windows Embedded, Windows Server și SQL Server:
http://www.dec-it.eu/ticketing_stadion/?from=obiective_turistice&part=referinte.
Jocul a fost câștigat de Mihai Bondar. Felicitări Mihai!

Filed under: SQL Server, Sport, Windows Embedded, Studiu de caz

# re: Dinamo, Poli, CFR, Steaua

Friday, February 27, 2009 5:47 PM by Geo

– MS Office, fie football manager pe xbox  🙂

# re: Dinamo, Poli, CFR, Steaua

Friday, February 27, 2009 6:03 PM by astelian

Folosesc Navision?

# re: Dinamo, Poli, CFR, Steaua

Friday, February 27, 2009 6:05 PM by Mihai Bondar

win ce la sistemul de ticketing?

# re: Dinamo, Poli, CFR, Steaua

Friday, February 27, 2009 6:09 PM by B_gd_n[ ]Sahlean

Silverlight , transmisiuni video … ceva ?

# re: Dinamo, Poli, CFR, Steaua

Friday, February 27, 2009 6:12 PM by B_gd_n[ ]Sahlean

Sau sa zicem GSP TV -> Silverlight + transmisiuni video

# re: Dinamo, Poli, CFR, Steaua

Friday, February 27, 2009 7:01 PM by FrO

In comun sigur au fiecare cate un Sql ..(2000/2005/2008) database..

Poate uni jucatori au cate un Windows Mobile..(5/6)

Si cum Sql sta cel mai bine pe Windows Server..(2000/2003/2008)..poate si un datacenter de ce nu.. .. un container ceva..

Asteptam raspunsu..

# re: Dinamo, Poli, CFR, Steaua

Friday, February 27, 2009 9:24 PM by MrSmersh

Nu stiu de ce m-as gindi la MOSS sau la ceva din directia unified communication, si asta din directia push de marketing recente… Dar se poate foarte bine sa nu fie o app, si Cilu sigur ar zice ca Dinamo nu discuta cu nimeni dintre astia Smile

# re: Dinamo, Poli, CFR, Steaua

Friday, February 27, 2009 10:58 PM by ZeroCool

toate aceste echipe au printr sponsori firmen de IT distribuitoare a produselor Microsoft….

# re: Dinamo, Poli, CFR, Steaua

Friday, February 27, 2009 11:13 PM by naicul

viitorul patronilor acestor echipe e acelasi cu cel al echipei care produce flight simulator?

# re: Dinamo, Poli, CFR, Steaua

Friday, February 27, 2009 11:40 PM by iftvio

Cred ca in fiecare echipa exista cel putin cate un posesor de Xbox. 🙂

# re: Dinamo, Poli, CFR, Steaua

Saturday, February 28, 2009 8:42 AM by geto_dacul

Toate il au la „inima” pe jiji:)).

# re: Dinamo, Poli, CFR, Steaua

Saturday, February 28, 2009 11:30 AM by alexd

Habar nu am, dar as vrea jocul 🙂 , mi s-a cam prafuit joystick-ul

# re: Dinamo, Poli, CFR, Steaua

Saturday, February 28, 2009 2:44 PM by B_gd_n[ ]Sahlean

Poate ca este un software mai puţin cunoscut în rândul <it-iştilor>, dar este foarte cunoscut printre cei pasionaţi. Există o multitudine de site-uri FS, existând chiar şi unul pentru RO: http://www.flightsim.ro/

# re: Dinamo, Poli, CFR, Steaua

Saturday, February 28, 2009 7:36 PM by tudor.t

Sa fie un produs de la MS Dynamics?

# re: Dinamo, Poli, CFR, Steaua

Saturday, February 28, 2009 8:10 PM by managerul

Patronii acestor echipe folosesc Outlookul sa-si trimita unul altuia emailuri cu imnul Ligii Campionilor si cupa pe care au modificato in Paint si si-au scris fiecare numele echipei lui  :).

Si acum serios, chiar astept sa dai raspunsul corect, sunt curios.

# re: Dinamo, Poli, CFR, Steaua

Saturday, February 28, 2009 8:49 PM by Byty

Sigla lor este undeva in Windows… ?

# re: Dinamo, Poli, CFR, Steaua

Sunday, March 01, 2009 2:48 PM by scristian

Toate 4 folosesc Word ca sa-si faca lineup-ul de start ? 😀

Eu cred ca ceva legat de Office 2007 au in comun.

# re: Dinamo, Poli, CFR, Steaua

Sunday, March 01, 2009 9:57 PM by nonamedag

Steaua o sa apara in Fifa 2010 fara sa instalam patch

# re: Dinamo, Poli, CFR, Steaua

Monday, March 02, 2009 9:41 AM by zoltanhe

Interesante și haioase comentarii Smile vă mulțumesc.

Aș putea să dau deja premiul, dar am promis că ținem concursul/ghicitoarea deschise până la 12. Până atunci, sunt curios, dacă ați fi o firmă de soluții (care includ software), ce ați dori să le vindeți acestor cluburi?

Presupunem că business-ul lor se bazează pe – speculez aici – venituri din drepturi de televiziune, sponsorizări, prime din ligile UEFA, creșterea valorii jucătorilor, abonamente, bilete și suveniruri branduite.

# re: Dinamo, Poli, CFR, Steaua

Monday, March 02, 2009 9:54 AM by ignatandrei

ERP?

# re: Dinamo, Poli, CFR, Steaua

Monday, March 02, 2009 10:59 AM by MrSmersh

BI ar fi un raspuns, tot ce vind ei e pielea ursului din padure Smile

Si daca ar fi destupati o solutie cap coada, de un soi de asset management (localizare in timp spatiu si stare din punct de vedere bussines), ca jucatorii, faima, punctajul sint toate asseturi, care por fi modelate super in ce acuma tehnic viabil pe piatza normal cu scorecarduri BI. Si da chestii normale ca comunicare, unified comunication hostata, deh sa fii IT-st la Steaua sau Poli ai face multi cind iti vad cartea de vizita sa se defecteze de ris Smile.

Si pina la urma toate astea tot un oarece ERP e, dar ca discutia aia continua WMS e ERP? Da ERP fara WMS e ERP? nu poti chiar baga mina in foc.

# re: Dinamo, Poli, CFR, Steaua

Monday, March 02, 2009 11:10 AM by geto_dacul

CHiar credeti ca o persoana ca JIi are intelege ce e aia ERP au unifed comunications ca ar da banii pe asa ceva?

# re: Dinamo, Poli, CFR, Steaua

Monday, March 02, 2009 12:25 PM by zoltanhe

…and the winner is Mihai Bondar, cu răspunsul ”win ce la sistemul de ticketing”.

Firma DEC din Oradea a implementat la cele trei cluburi, câte un sistem de ticketing bazat pe Windows Embedded, Windows Server și SQL Server: http://www.dec-it.eu/ticketing_stadion/?from=obiective_turistice&part=referinte.

@Mihai, te rog să mă contactezi.

# re: Dinamo, Poli, CFR, Steaua

Monday, March 02, 2009 12:41 PM by Mihai Bondar

😀

# re: Dinamo, Poli, CFR, Steaua

Tuesday, March 03, 2009 12:33 PM by MrSmersh

Jiji nu ar intelege ce e aia BI, da sa faca ceva cu un scorecard sau o predictie de profit da… Stii aia, acuma e terenul ieftin, miine e scump Smile

# re: Dinamo, Poli, CFR, Steaua

Tuesday, March 03, 2009 12:56 PM by Geo

Zoli mai asteptam concursuri si premii …  🙂

# re: Dinamo, Poli, CFR, Steaua

Tuesday, March 03, 2009 1:14 PM by zoltanhe

Următorul concurs va fi despre cum se face un plug-in de ”valiză” la Dynamics CRM Big Smile

Evenimentul anului pentru SQL Server in Europa

Rezervați-vă din timp bilete de avion și hotel pentru European PASS Conference 2009 din Neuss, Germania (lângă Düsseldorf). Puteți chiar să vă cuplați mai mulți și să mergeți cu mașina. Sunt convins că veți găsi și o pensiune. Merită efortul!
În .ro avem două organizații membre ale PASS – Professional Association for SQL Server:

Nu contează ordinea! Se aude Cristi, Aurelian?
Folosiți codul de discount obținut de Aurelian pentru a mai reduce din taxa de participare.

Filed under: Eveniment, SQL Server

BI cu Rafal

Rafal Lukawiecki este din nou în București, la o întâlnire cu clienți enterprise. Câteva învățăminte:

  • cine contractează acum SharePoint Server Enterprise cu Software Assurance, face o mișcare deșteaptă, fiindcă va primi facilitățile de BI din Performancepoint Server;
  • Logical Regression este un algoritm de data mining obținut prin îmbătarea unui Neural Network;
  • la vorbitorii de limbă engleză există o corelație între prima literă a prenumelui și prima literă a produselor cumpărate;
  • eficiența brokerilor la bursă este corelată cu lungimea degetelor;
  • SQL Server 2008 rulează;
  • mai ales Enterprise Edition;
  • înregistrări de BI cu Rafal la http://microsoft.com/technetspotlight.

Filed under: Business Intelligence, SQL Server, SharePoint, PerformancePoint Server

# re: BI cu Rafal

Thursday, February 19, 2009 3:31 PM by MrSmersh

Intrebare cum imbeti o retea neurala? Smile

Deja am scuza pentru sefu cind sint pe afara, „a plecat sa incerce sa imbete o retea neurala”… Si nici retea neurala nu imi suna prea bine dar traducerile in ro totdeauna sint discutabile.

# re: BI cu Rafal

Thursday, February 19, 2009 3:38 PM by zoltanhe

e un fel de lobotomie: îi tai neuronii intermediari

# re: BI cu Rafal

Thursday, February 19, 2009 5:58 PM by MrSmersh

Eu sint in ceatza…

Nu cumva imbatare=invatare? Ma refer la cazul retelele neuronale, altfel orice teenager ar zice ca el asa crede ca e Smile

# re: BI cu Rafal

Thursday, February 19, 2009 7:35 PM by zoltanhe

O rețea neuronală obișnuită este formată din trei niveluri (intrare, ieșire și intermediar). Așa sunt făcuți și algoritmii de data mining de tip Neural Network (în mod normal). Dacă însă elimini nivelul intermediar, obții ceea ce stă la baza algoritmului Logical Regression. Învățarea e altceva. Îmbătarea era doar o glumă Smile

# re: BI cu Rafal

Thursday, February 19, 2009 9:32 PM by MrSmersh

Bine inainte de a intra pe subiectul arid a retelelor neuronale, eu ma dau batut Smile, da una e invatarea alta e regresia.  

Si la sector glume stii de ce se tot lucreaza la inteligenta artificiala?

Ca sa aiba si programatorii cu cine sa se converseze si sa nu ii considere plicticosi…

MoneySaver Express

Da. E criză. Ce puteți face dacă sunteți firmă de soft/soluții? Mai ales că din ce în ce mai mulți clienți vor ezita să-și cheltuiască banii (suntem într-o perioadă în care cine nu deține lichidități, trăiește pe muchie de cuțit). Totuși ce puteți face? E simplu: mergeți și întrebați clienții ”cum pot să vă ajut să vă salvați economisiți banii?”. Nu încercați să vindeți/marketați aplicații de genul ”MoneySaver Express v1.0 tunat pentru criza”, ci mai degrabă mergeți și ascultați-vă clienții. Ei vor fi în continuare dispuși să cheltuiască bani, însă prioritățile lor sunt date peste cap. Înțelegeți-i!

Din experiența noastră, iată câteva idei cu ce soluții merg în această perioadă și ce nu:

  • Eficiență prin software:
    • Lumea s-a săturat de marile proiecte SOA cu autobuze de consultanți și abordări top-down, care promiteau prea ușor reduceri de costuri și agilitate organizațională. David Chappell de un an își deschide fiecare prezentare de SOA cu ”SOA is dead!”. ”Ha mă? Ăsta-i nebun?” îmi dădea Cipi coate. Anne Thomas Manes de la Burton Group zice și ea SOA is Dead; Long Live Services. E bine? Oh, da! Acum e momentul să mergeți la clienți și să le rezolvați problemele reale cu abordări bottom-up (vezi SOA: ”Never Mind” de Charles Fitzgerald). Cineva spunea că asta se numește ”real world SOA”… cine e oare? Ah, da. Microsoft: http://www.microsoft.com/soa/.
    • Business Intelligence. Ce frumos sună? Business Intelligence. Ha? Soluțiile de BI sunt la mare căutare, în special la clienții care au investit deja în data-warehouse și vor să ia decizii mai bune și mai repede. Ajutați-i să-și analizeze datele. Soluțiile de data mining au spart și ele gheața. E o pâine frumușică de mâncat aici! Soluțiile de BI duc la rezultate imediate, ușor de măsurat. Avantajul costului redus pentru SQL Server devine decisiv.
    • Soluțiile de colaborare nu duc la eficiență atât de palpabilă ca cele de mai sus, dar în timp se vede. SharePoint. SharePoint. SharePoint. Office.
    • Soluțiile de mobilitate sunt căutate în principal pentru creșterea productivității forței de vânzări și nu numai.
    • Aplicațiile de business clasice (ERP, CRM) vor merge și ele fiindcă s-ar putea ca unii clienți care au visat la SAP sau Oracle Apps să nu-și mai permită acest lux și să meargă cu ”muritorii”. Colegii mei de la Dynamics sunt optimiști. Dacă sunteți în business-ul ăsta, n-ar trebui să fie probleme.
  • Optimizarea infrastructurii IT:
    • IT-ul dinamic nu e o poveste. Dacă nu știți încă Infrastructure Optimization, mergeți repede la http://www.microsoftio.com/ și învățați cum se vinde infrastructură, cum faceți analiza infrastructurii clientului, cum treceți un client de la Basic la Standardized, la Rationalized și apoi la Dynamic.
    • Unified Communications pare să fie calea cea mai simplă de reducere a costurilor cu comunicațiile. Noi am trecut de mult de la teleconferințele prine telefon la cele prin Office Communications Server și Communicator pe client. LiveMeeting pentru prezentări. Bulina de prezență este lângă fiecare persoană în Outlook. Dacă e verde, click dreapta: ”Call” sau ”Send Mail” sau ”Reply with IM”. Lovely! Dacă e roșu, îmi spune: currently busy, free at 03:30pm etc. Hai că nu-i așa greu…
  • Flexibilitate în business:
    • Facilități de plată (perioadă de grație, rate, etc);
    • Monetizare prin abonament (lunar, anual), prin modelul pay per use (PPU) sau, de ce nu… prin advertising;
    • Fiți pregătiți să găzduiți/administrați voi soluțiile/aplicațiile software, după modelul SaaS (Software as a Service); Dacă ajungeți la modelul ăsta, mai bine lăsați un hoster specializat să se ocupe de găduire;
    • Adăugați valoare software-ului tradițional prin servicii web (sau invers), după modelul S+S, adică Software + Services;
    • Atacați și alte segmente de piață sau ”long tail”-ul din același segment;
    • Vindeți în regim de autoservire (online);
    • Fiți agili!

Baftă! Și dacă aveți nevoie de ajutor, suntem aici.

Filed under: Office, ISVs, SQL Server, S+S , SharePoint, Business, SOA, SaaS, Unified Communications, Arhitectura

# re: MoneySaver Express

Saturday, January 10, 2009 11:41 AM by naicul

Zoli,

Nu sunt arhitect de solutii, nici developer de solutii enorme, care sa cuprinda servicii, mii de softuri interconectate, etc; dar stau si ma intreb unde a disparut „soa e viitorul! faceti soa! asta e urmatoarea revolutie dupa oop!”. Ca parca asta auzeam pe la prezentari acum vreo cativa ani. Inclusiv pe la ale tale. Poate nu am inteles eu bine atunci si poate nu inteleg nici acum, asa ca explica-mi pe intelesul meu: cum se face ca „soa is now dead”? Unde mai e revolutia noastra? 🙂

(Ah, da, si o mica atentionare gramaticala – stii ca imi plac astea. Se zice „sa economisesti bani”, nu sa „salvezi bani”. A „salva bani” e o traducere gresita din engleza „to save money”. Poate nu e cine stie ce, dar pe mine ma zgarie pe retina)

# re: MoneySaver Express

Saturday, January 10, 2009 12:00 PM by MrSmersh

SOA e declarat mort.Dar nu a murit s-a schimbat vezi S+S de exemplu care e un soi de SOA sec XXI…

Si acuma ca tot m-a pus pe scris, poate si la Dynamics sa zicem „să nu-și mai permită acest lux și să meargă cu ”muritorii”” care sa fie aplicati share point customizate Smile… Stiu ca se poate, acuma e destul de interesatnt rezultatul cit de cost efficent iese.

# re: MoneySaver Express

Saturday, January 10, 2009 12:05 PM by zoltanhe

@naicul: așa e. Am citit și eu încă odată și într-adevăr, pare că mă contrazic cu ce spuneam cu ani în urmă. Ca să fie și mai clar, tot ce am spus atunci și aici pe blog rămâne valabil. Aproape că-mi vine să zic ”v-am spus eu!”. SOA, așa cum îl știm noi, rămâne valabil în continuare ca o abordare arhitecturală generoasă, însă mega-proiectele propuse de câțiva vendori (în frunte cu ăla mare și albastru) nu mai sunt înghițite de clienți. Aceștia nu mai sunt dispuși să-și reorganizeze business-ul de dragul IT-ului. Gartner ar spune că SOA este Through of Disillusionment pe curba de hype cycle: http://en.wikipedia.org/wiki/Hype_cycle. Nu mai merge să vinzi produse rebranduindu-le să conțină SOA sau ESB în denumire.
Ce vă spuneam cu ani în urmă în prezentările mele sau ale arhitecților invitați de aiurea este foarte clar și palpabil: expunem servicii, comunicăm prin mesaje, reutilizăm servicii și interfețe și facem serviciile administrabile. Acestea sunt în continuare valabile. Suntem în real world SOA.
De aia spuneam că este o oportunitate pentru jucătorii mici, partenerii Microsoft, să meargă și să rezolve problemele reale ale clienților folosind tehnici SOA, însă bottom up.

@MrSmersh, SharePoint e și el o aplicație, pe care dacă o customizezi, s-ar putea să iasă un ERP/CRM/whatever, numai bună pentru un anume client. La fel e și cu Dynamics NAV sau Dynamics CRM, doar că efortul de personalizare este diferit. La fel e și cu Charisma lui Totalsoft, sau Socrate a lui Bit Software sau SeniorERP. Până la urmă, fiecare firmă de soft din piața asta decide singură cât și ce ia de la alții și cât dezvoltă in house, iar decizia asta este o decizie de business. Unii decid să dezvolte cât mai mult in house și să țină prețurile jos, iar alții preferă să ia building-blocks de la terți (de ex SharePoint, Dynamics CRM, Dynamics AX etc) și să vândă la alt segment din piață.

# Vreti o bulina de prezenta, ca in Outlook?

Monday, January 12, 2009 9:21 AM by Weblogul lui Zoli

Povesteam aici despre bulina de prezență din Outlook (la Unified Communications). E vorba de asta: Vă

# Middle SOA

Tuesday, January 13, 2009 10:48 AM by Weblogul lui Zoli

Am amintit aici de articolul lui Anne ( SOA is Deadș Long Live Services ). Mare iureș s-a iscat de atunci!

# re: MoneySaver Express

Tuesday, January 13, 2009 11:06 AM by MrSmersh

Pai Zoli exact asta spuneam si eu, cam din toate poti face ceva, depinde daca merita la cost.

Si totul depinde de client si de lux lui, ca poate lux ii e si White Plains(cum s-o mai chema acuma) si ok ii e Dynamics. Sau o versiune ok de MS Accounting 2009 plus ceva de document managment e ce ii trebuie fix.

E foarte greu sa estimezi efortul orgazinational de implementare a unui ERP. Adica cit modific intern procedurile sa folosesc ERP si cit il modific pe el (ERP) sa imi fie comod/legal in ro. Si aici stau costurile mari dupa mine, pentru ca ERP sint capabile de customizari importante cam cit e un elefant capabil sa cinte la pian (da o sa fie muzica da sigur nu sonata lunii Smile).

# re: MoneySaver Express

Sunday, January 25, 2009 11:08 AM by MihaiBejenariu

„din ce în ce mai mulți clienți vor ezita să-și cheltuiască banii”

Eu ca si client INVESTESC bani in IT, nu cheltuiesc. Optimizarea aplicatiilor sau infrastructurii IT nu o fac pentru ca este un moft, ci pentru ca sa-mi optimizez businessul.

A trebuit sa vina criza ca sa incepem sa gandim normal. Sa inteleg ca:

1/ Inainte de criza chiar daca nu as fi avut nevoie , as fi cheltuit bani pe SOA/DWH/BI/etc?

2/ Iar acum in plina criza, sa nu mai cumpar de SOA/DWH/BI/etc desi am nevoie?

# re: MoneySaver Express

Sunday, January 25, 2009 2:12 PM by zoltanhe

@MihaiBejenariu, nu cred că m-ai înţeles… eu spuneam că tocmai în DWH, BI şi chiar SOA vor investi clienţii cu precădere (cu rezervele de rigoare legate de proiectele big-ass SOA). Sau poate n-am înţeles eu ce ai vrut să spui…

# re: MoneySaver Express

Monday, January 26, 2009 10:23 PM by MihaiBejenariu

@zoltanhe, nu am vrut sa fiu pe o pozitie opusa.

Pe scurt, m-am referit strict la textul pus intre ghilimele si vroiam sa subliniez (prin cele 2 intrebari retorice) atitutinea pe care ar trebui sa o aibe un client vis-a-vis de proiectele in IT. Spun asta pentru ca am vazut clienti care au decis sa opreasca investitii in IT datorita crizei.

Cu alte cuvinte, nu vad o legatura directa intre amploarea crizei si valoarea investitiilor in proiecte IT.

# re: MoneySaver Express

Tuesday, January 27, 2009 8:28 AM by zoltanhe

Am inteles acum. Multumesc pentru clarificare.

Cursul de SQL Server se restrange la doua zile

Mă refer la SQL Server 2008 Jumpstart de săptămâna viitoare.
Suntem nevoiți să restrângem acest training la doar două zile (8-9 decembrie). În plus, pentru a acoperi întreaga materie:

  • începem ambele zile de la ora 08:00 și terminăm la 19:30 (update: chiar dacă reminderul de vineri era greșit cu 09:00; sorry);
  • modificăm agenda în așa fel încât partea de Business Intelligence (cea din ziua a treia, eliminată) este împărțită în două și tratată de la cca 16:30 la 19:30 în ambele zile (vezi agenda modificata pe site: http://msevents.microsoft.com/CUI/EventDetail.aspx?EventID=1032395579&Culture=RO-RO).

Da. Nu mai sunt locuri.

Filed under: SQL Server, Training

# re: Cursul de SQL Server se restrange la doua zile

Tuesday, December 02, 2008 2:42 PM by MrSmersh

Intrebare: Ce are postul asta de nu merita front page?

Irigatii sigur nu e doar minerit da de date Big Smile

# re: Cursul de SQL Server se restrange la doua zile

Tuesday, December 02, 2008 3:03 PM by zoltanhe

uneori uit să bifez…

# re: Cursul de SQL Server se restrange la doua zile

Tuesday, December 02, 2008 5:55 PM by MrSmersh

Asa cum eu uit sa pun virgule, nu? Smile

# Oops

Sunday, December 07, 2008 2:07 PM by Weblogul lui Zoli

Reminderul de vineri pentru cursul ăsta a rămas din greșeală cu ora de start 09:00. Ne cerem scuze. Vom

# re: Cursul de SQL Server se restrange la doua zile

Tuesday, December 09, 2008 8:27 PM by danpopa

A fost interesant,

si multzumesc Microsoft .

Zoli a deschis cursul.

Trainer a fost dl.Ciprian Jichici , care ne-a spus

ca documentatia completa a cursului (inclusiv demo) e pusa la:

http://sqlserver2008jumpstart.microsofttraining.com

(vezi blogul lui Zoli ,22sept2008,raspunsul din 26sept2008).

SALUT!

danpopa

# Deep Zoom pe Windows Mobile

Monday, December 15, 2008 11:02 AM by Weblogul lui Zoli

Povesteam săptămâna trecută la acest curs despre Silverlight și soluțiile pe care le vedem în industrie,

SQL Server 2008 pune presiune pe competitori

De data asta nu o mai spunem noi, ci Forrester:

„SQL Server offers the best enterprise commercial database price/performance and features such as data compression, partitioning, availability, and encryption at no extra cost”

Păzea Oracle/IBM!
MySQL? Ce-i aia?

Filed under: SQL Server

# re: SQL Server 2008 pune presiune pe competitori

Tuesday, November 25, 2008 3:04 PM by Valy Greavu

Nu se poate să nu ştii ce-i aia MySQL… e concurentu lu Microsoft Office Access 95. Wink

# re: SQL Server 2008 pune presiune pe competitori

Tuesday, November 25, 2008 4:00 PM by MrSmersh

da Postgre concurentu cui e atunci? Smile

# re: SQL Server 2008 pune presiune pe competitori

Tuesday, November 25, 2008 4:19 PM by zoltanhe

a lu’ maisicuăl? Smile

# re: SQL Server 2008 pune presiune pe competitori

Tuesday, November 25, 2008 4:44 PM by Valy Greavu

PostgreSQL e bun… mult mai bun. Stie si proceduri stocate … dar e aiurea ca pastreaza schemele toate la un loc… adica chiar daca nu ai acces la schema lu unu … tot iti apare in lista si pina-ti gasesti tabelele te doare capu.

Eu as spune ca e concurent si pentru MySQL si pentru MSSQL ExpressEdition.

# re: SQL Server 2008 pune presiune pe competitori

Tuesday, November 25, 2008 5:31 PM by cocodanila

tre citit pana la capat,

. . . While Still Lagging Behind Its Competitors For Some High-End Deployments

Microsoft SQL Server, which was originally limited to supporting small to midsize databases, has done extremely well over the past decade in growing its enterprise capabilities, enabling it to capture

significant enterprise market share. However, Microsoft still lags behind its competitors for some high-end workloads, and it needs to address those shortcomings before it can pass IBM and Oracle

to take the No. 1 spot. More specifically, Microsoft must deliver:

– Extreme high availability features to compete against Oracle’s Real Application Clusters.

– Distributed cache architecture to support scalable large applications.

– Very large data warehouses that go beyond 20 TB

# re: SQL Server 2008 pune presiune pe competitori

Tuesday, November 25, 2008 5:43 PM by Anonymous

lol. 20 TB

E vorba de cateva SUTE de customers doar care au DBuri de ordinul TB…

Cum se zice si in raport, o sa ajunga sa suporte si DBuri de genul ala. Dar apoi ce nu o sa fie bine iar?

# re: SQL Server 2008 pune presiune pe competitori

Tuesday, November 25, 2008 5:55 PM by Mihai Bondar

poate ca sunt sute de customers de sql server care au DB-uri de ordinul TB

# re: SQL Server 2008 pune presiune pe competitori

Tuesday, November 25, 2008 6:02 PM by Anonymous

Au „a few” customers care au DBuri de peste 10 TB.

De ordinul TB e dat un exemplu de o companie mentionata care are un DB de 1.5 TB. Deci se poate.

# re: SQL Server 2008 pune presiune pe competitori

Tuesday, November 25, 2008 6:03 PM by zoltanhe

D-aia am cumpărat DATAllegro… pentru versiunea următoare de SQL Server cu numele de cod ”Kilimanjaro”: http://itboard.ro/blogs/zolis_tool/archive/2008/10/07/ciprian-exploreaza-kilimanjaro.aspx = suport pentru warehouse-uri de sute de TB.

Oracle se limitează și ei la câteva zeci de terra, însă ei au cumpărat ceva înaintea noastră pentru a suporta warehouse-uri mari.

# re: SQL Server 2008 pune presiune pe competitori

Tuesday, November 25, 2008 6:05 PM by zoltanhe

ah, și pentru distributed cache urmăriți ”Velocity”: http://channel9.msdn.com/tags/pdc2008.velocity/

# re: SQL Server 2008 pune presiune pe competitori

Tuesday, November 25, 2008 6:09 PM by Mihai Bondar

chrisv: Noi avem main data warehouse de 12 TB pe SQL server, deci da, se poate. Dar exista foarte putini clienti de SQL Server pe sectorul asta pentru ca majoritatea sunt la concurenta!

# re: SQL Server 2008 pune presiune pe competitori

Tuesday, November 25, 2008 6:47 PM by YounGun

Chrisv, vezi exemplul lui Mihai plus altele de prin .ro

Si nu uita, pe glob mai sunt si alte tari in afara de Romania, vezi SUA, Marea Britanie etc…

# re: SQL Server 2008 pune presiune pe competitori

Tuesday, November 25, 2008 6:49 PM by cocodanila

🙂 super tare, a pus botul Zoli, habarnam ce e distributed cache!!!

Honesty is the best policy. Asa m-a invatat mama. Uite ma asteptam sa vad si pro si contra in acelasi blog nu cut din parti care te aranjeaza.

Raportul e subiectiv, (bazat pe perceptii si nu pe o metodologie cum Forrester/Paduraru’ face uneori si care e publicata alaturat) daca nu chiar bias, si mai mult ca sigur patit de MS; 65 de clienti MS care fac inclusiv beta pe productie!! DB de Tera!! Hai ma lasi!!!

Si ca sa fiu impartial, am vazut in Ciad, si DB de 1TB pe MSSQL, bine merci (si era operational RW, nu datawarehouse configurat pe read!! cu zeci de clienti concurenti in spate) – dar vezi tu, nu ne-a vizitat nici un Padurar!!

# re: SQL Server 2008 pune presiune pe competitori

Tuesday, November 25, 2008 7:12 PM by Anonymous

Victore, eu faceam stricta referire la ce am citit in raportul respectiv.

Aia cu alte tari in afara de RO a fost buna. Smile

# re: SQL Server 2008 pune presiune pe competitori

Tuesday, November 25, 2008 7:20 PM by MrSmersh

Schema e weird la postgre, da in rest dpv programer e dragutz. E o optiune desi preferatul programatori generici e MSSQL

# re: SQL Server 2008 pune presiune pe competitori

Tuesday, November 25, 2008 10:46 PM by Valy Greavu

MrSmersh: ce-i aia programatori generici? De ashtea care construiesc web2.0 cu wizard template sau copy paste de pe alte site-uri? Smile

# re: SQL Server 2008 pune presiune pe competitori

Wednesday, November 26, 2008 8:55 AM by zoltanhe

@cocodanila, nu ințeleg ce vrei să demonstrezi… E un raport favorabil pentru care am cumpărat drepturile de publicare ca să ne fălim cu el. Dacă tu crezi că Forrester sau alți analiști își permit să scrie prostii, atunci ai o problemă. Bineînțeles că rapoartele astea trebuie citite cu indulgență, dar nici să le descalifici nu e în regulă.

Și da, sunt clienți care au intrat în producție cu SQL Server 2008 beta! Dacă ai fost atent, procesul de dezvoltare a fost modificat în așa fel încât nici o facilitate nu intra în main build dacă nu era gata de shipment. Pentru fiecare milestone. D-aia CTP-urile de la SQL Server 2008 erau beton și puteai să intri în producție cu ele. Unii chiar au făcut-o Smile

# re: SQL Server 2008 pune presiune pe competitori

Wednesday, November 26, 2008 2:33 PM by MrSmersh

Pai generici, nu din aia cu SAP in mina, sau cu aplicatii Oracle PL/SQL, fac ce se vrea da nu legati de tehnologie definitiv Smile de proiectul la care lucreaza. Eu am invatat lectia, daca e sa vad cum creste iarba in db (am avut proiect din asta pe bune) aleg AS400 cu ecran verde Smile, daca urmaresc o masina in oras pa harta MSSQL etc…

Si CTP 2008 in productie a meritat macar pentru ca aveam UI pentru replicarea cu SQL compact 3.5…

# re: SQL Server 2008 pune presiune pe competitori

Wednesday, November 26, 2008 7:42 PM by cocodanila

@zolthane: Nu vreau sa-ti demonstrez nimic, ti-am sugerat numai ca un balanced view ar da mult mai bine in general si in mod special cu mine personal.

Vezi eu am fost mult mai aspru si direct; eu nu am spus ca ai investit 375 USD si l-ati dati moca pe net ci din contra ca l-ati platit pe Padurar sa faca acest survey intre clienti MS. Si te rog nu mai insista cu beta pe mission critical ca nici un om normal la cap nu face asta.

# re: SQL Server 2008 pune presiune pe competitori

Thursday, November 27, 2008 9:43 AM by zoltanhe

@cocodanila, nu-mi cere mie balanced view! Spune-i lui Forrester. Citește și alte rapoarte, alți analiști și trage singur concluziile. Personal, m-am săturat să mă lupt cu percepții false impregnate la clienți de bullshit-ul celor care vând orcl. Gata!

Iar beta în producție a fost o realitate. Punct. Nu mă interesează diagnosticul tău asupra sănătății lor mentale.

BTW, fiecare dintre noi are o doză de nebunie. Important e să o ții în frâu și să o folosești cum trebuie Smile

# re: SQL Server 2008 pune presiune pe competitori

Thursday, November 27, 2008 3:53 PM by cocodanila

Hmmm…. esti amuzant cand te enervezi; Padurarul chiar avea un balanced view numai tu te-ai gandit ca poate noi abia buchisim pe litere si ne-ai oferit o varianta prescurta cu ce te interesa pe tine.

Si de unde ai dedus tu treba aia cum ca as fi fan Oracle? Cand eu rulam DB2 pe AS400 in Romania, MS nici macar nu stia unde se afla Romania pe harta. Poate sunt fan IBM? De unde stii tu? Cu ce e relevant in discutie? Stim si noi carte, ne putem face singuri o idee, fara ca sa ne bagi tu degetele in ochi!!!

# re: SQL Server 2008 pune presiune pe competitori

Thursday, November 27, 2008 4:11 PM by adrian.munteanu

Zoli, Coco

eu ma bag in discutie numai pentru a fi „political correct”.

Afirmatia nu apartine nici Forrester nici MC. Ci Applied Discovery: „Applied Discovery claims that SQL Server 2008….”

Numai bine

# re: SQL Server 2008 pune presiune pe competitori

Thursday, November 27, 2008 6:19 PM by zoltanhe

@cocodanila, ai înțeles greșit. Eu vorbeam cu tine despre alții (care impregnează clienții cu bullshit) și nu eram deloc nervos. Zoli out.

Ciprian exploreaza Kilimanjaro

Adică următoarea versiune de SQL Server. Mult BI.

Filed under: Business Intelligence, SQL Server

# Avem un prim CTP pentru SQL Server 2008 R2

Tuesday, August 11, 2009 3:32 PM by Weblogul lui Zoli

Ieri s-a publicat (pentru abonații MSDN și TechNet) primul CTP (Community Technology Preview) pentru

microsoft.com/web

Noul site www.microsoft.com/web este online. Pentru început avem un agregator de conținut, sperăm noi relevant despre platforma web de la Microsoft. În plus, se poate descărca Web Platform Installer beta, care simplifică instalarea și mentenanța webserverului, a uneltei de dezvoltare, a bazei de date și a frameworkului, toate gratuite.

Filed under: Visual Studio, SQL Server, ASP.NET, Web, Beta

# re: microsoft.com/web

Friday, October 03, 2008 9:32 PM by Gabi Citron

Ca tot e virtualizarea la moda si am auzit ca isi pune lumea Hyper-V si pe leptoape, nu ar fi frumos ca beta/trial-urile sa fie distribuite si in forma de masina virtuala? O pornesti, o testezi si dupa ce o razi pc-ul tau e ca nou.

# re: microsoft.com/web

Saturday, October 04, 2008 1:54 AM by Anonymous

O sa se treaca de la VHD-uri clasice la VM-uri de Hyper-V…sper. Adica asa ar fi frumos.

La vremea lor VHD-urile cu trialuri erau foarte faine.

# re: microsoft.com/web

Saturday, October 04, 2008 2:02 PM by zoltanhe

Așa e, dar parcă tot VHD-urile le văd în viitor pentru trial. Oricum, pentru WPI nu merita să facem imagine virtuală fiindcă e doar un installer cu autoupdate pentru sine și pentru IIS+SQL+.NET+VSWE.

# Virtualizarea folosita la testare

Saturday, October 04, 2008 2:13 PM by Weblogul lui Zoli

Şi asta îmi aminteşte că din ce în ce mai multe firme de software folosesc virtualizarea pentru testare:

# re: microsoft.com/web

Tuesday, October 07, 2008 10:54 AM by ignatandrei

Si e available pe vista si server 2008  …

Vine cu SQL Server Express Advanced ?

# re: microsoft.com/web

Tuesday, October 07, 2008 11:26 AM by zoltanhe

Nu. Crezi că ți-ar folosi advanced în scenarii web?

# Web Application Installer

Thursday, October 16, 2008 3:42 PM by Weblogul lui Zoli

Ziceam acum două săptămâni că pe microsoft.com/web am publicat Web Platform Installer. Ei bine, de azi