Cum mai merge implementarea ODF in Office 2007?

Cam așa cum scrie în ”Microsoft Office 2007 SP2 Open Document Format (ODF) implementer notes” publicate azi pe www.documentinteropinitiative.org. Spuneam aici că vom suporta ODF în Office 2007 SP2. Iată că suntem în măsură să povestim cum a mers implementarea până acum. Implementarea este bazată pe principiile enunțate aici de Doug. Tot Doug ne povestește pe larg despre experiența acumulată.

Filed under: Office, Interoperabilitate

# re: Cum mai merge implementarea ODF in Office 2007?

Tuesday, December 16, 2008 11:08 PM by MrSmersh

Hai sa pun eu intrebarea care necunoscatori in bucatariile du documente o sa o puna din prima. Si intrebarea daca ar fi retorica (eu pe subiect cu” stilul meu caracteristic” Smile)nici nu o sa inteleaga din prima.

Deci: daca Office stie ODF de ce mai e nevoie de OpenXML?

# re: Cum mai merge implementarea ODF in Office 2007?

Wednesday, December 17, 2008 6:49 AM by ignatandrei

Ca sa existe convertoare? <grim>

# re: Cum mai merge implementarea ODF in Office 2007?

Wednesday, December 17, 2008 5:43 PM by zoltanhe

Ca să putem publica ”implementer notes” și pentru Open XML în săptămânile următoare. Smile

…behave!

# re: Cum mai merge implementarea ODF in Office 2007?

Thursday, December 18, 2008 9:49 AM by MrSmersh

Vad ca Zoli se lasa rugat Smile, si am incercat sa va protejez de stilul meu alambicat.

Pai sa zic eu: ca OpenXML stie toate giumbuslucurile Office din toate versiunile, si e gindit si optimizat pentru Office. Adica vrei max features si performance Office mergi OpenXML vrei good enough (si punem si factorul mama ce i-am facut-o lui MS Smile) mergi ODF.

In ambele cazuri tot o sa mearga pe OpenOffice ca are convertoare, asta cit de bine vi se pare ca merge (de gust Smile). Unele versiuni recente nu erau chiar rele…

PDC2008 – ziua 4 si concluzii

Mărturisesc că și eu și Cipi eram în criză de idei azi dimineață. La ce sesiune să mergem? Am hotărât să mergem la ceva despre care nu știm nimic sau nu ne-am duce în ruptul capului în alte condiții. Prin eliminare, au rămas Dynamics Online și EWS. Ne-am dus la acesta din urmă, fiindcă era mai aproape de sesiunea următoare, aia pentru care am venit azi Smile.

  • Exchange Web Services. Spre surprinderea noastră, a fost o sesiune foarte faină în care am învățat despre cum a trecut Exchange-ul de la RPC la web services standard, bazat pe SOAP/WSDL. Șmecheria e că EWS fiind documentat, permite acces la mesaje, taskuri, contacte, calendar și foldere. Cool, ha? Să mai spun? Oh, da: free/busy info, sugestii pentru meetinguri, răspunsuri la mesaje și meeting requests, delegări, permisiuni, notificări și sincronizări.
    Partea și mai interesantă este că lucrăm la un managed API, care ușurează și mai mult lucrul (strongly typed) cu EWS.
    Resurse pentru EWS:
  • Service Bus din .NET Services (de deasupra lui Windows Azure, fostul BizTalk Services) se vrea un ESB în nor. Clemens Vasters ne asigură că deschiderea e totală, arătând o aplicație Java, care comunica prin Service Bus. Protocolul e HTTP. Trăiască REST!

Concluzii: foarte, foarte multe noutăți. Poate prea multe.

  1. Marele premiu îl primește Windows Azure
  2. Premiul pentru frumusețe îl primește Oslo
  3. Premiul pentru discreție este împărțit de Windows 7 și Windows Server 2008 R2
  4. Premii speciale primesc Live Mesh, Exchange Web Services și Office Web Applications.

Filed under: Office, Windows, Exchange, Interoperabilitate, PDC, Live Mesh, Azure, Oslo, Java

# re: PDC2008 – ziua 4 si concluzii

Thursday, October 30, 2008 11:56 PM by ignatandrei

semn

# re: PDC2008 – ziua 4 si concluzii

Friday, October 31, 2008 9:33 AM by MrSmersh

Service Bus, da asta e folosibil in un fel sau altul de vreo 2 ani… Ca era pe masa cind am facut migrarea de la web service clasic la WCF, si a fost considerat, pentru aplicatia data, un overkill…

Nu continuam ca azi, fiind irestibil de felu meu Smile, am agatzat o raceala super, si risc sa fiu mai cinic ca de obicei (da e posibil)Smile.

Si vorba aia catana batrana, cite tehnologii am vazut anuntate cu surle si trimbite, si pe urma uitate sub presh, sa zicem WinFS de exemplu, care dpv tehnic realizabil dar lipsa de directie si commitment l-au cam…

# re: PDC2008 – ziua 4 si concluzii

Saturday, November 01, 2008 9:46 AM by zoltanhe

@ignatandrei, am nevoie să-mi trimiţi pe email nume firmă, website, verticala principală (industria) în care vinzi soluţii, orizontala principală (domeniu soluţii), număr de dezvoltatori şi veniturile din software (propriu) pe ultimul an, inclusiv servicii ataşate.

# re: PDC2008 – ziua 4 si concluzii

Saturday, November 01, 2008 9:55 AM by zoltanhe

@MrSmersh, dacă nu am fi crezut în ele (.NET Services) nu investeam atât. Nu este numai un rebranding.

# re: PDC2008 – ziua 4 si concluzii

Saturday, November 01, 2008 9:01 PM by MrSmersh

Stai ca .Net Services asta e usor mai mare in scop si are altele… E BizTalk WF kind expus pe web. Eu ma refer la Service Bus care e pus in cosul asta, si tinind cont de la cine am auzit de el, era destinat se pare pentru BizTalk. Si nu e rebranding e klar, repet , e Biz pe web… Partea a 2-a cit de accesibil si cost efficent in lumea reala, si poate pe piata din tarisoara noastra a minunilor e alta discutie… Zic eu palairierul nebun Smile

PDC2008 – ziua 2

Ziua a doua e dedicata pentru user experience: pc+web+phone.

  • Incursiunea in Windows7 a fost una cuminte, fara surle si trambite. Am retinut compatibilitate cu Vista, suport pentru ODF si Open XML si suport nativ pentru VHD-uri.
  • Visual Studio 10 va avea interfata WPF. Stati, nu sariti! Scopul este pentru a oferi extensibilitate. .NET 4.0 va avea CLR nou.
  • Serviciul Live ID va fi provider de OpenID.
  • S-a lansat Live Framework CTP.Live Mesh e… chiar cool. Marturisesc ca nu l-am vazut pana acum la lucru… spre rusinea mea. BBC ne-a aratat cu al lor iplayer ca Mesh nu e joaca, e treaba serioasa.
  • Office 14 vine cu Office Web Applications, variantele lightweight ale Word, Excel, Onenote. Office without walls.

Update cu sesiunile la care am mai fost:

  • Live Mesh. Da. M-a provocat MrSmersh (la comentarii) si m-am dus la o sesiune de Mesh ca sa vad cu ce se mananca: Live Mesh e combinatia dintre:
    • un serviciu din nor, Live Mesh Service, administrabil pe web prin Live Mesh Desktop si
    • aplicatii client de pe desktopuri si dispozitive, Live Mesh Client. Clientul de Mesh poate sincroniza date cu serviciul din nor sau cu alti clienti de Mesh. In plus, clientii si serviciul sunt accesibile programatic, ceea ce inseamna ca puteti scrie voi aplicatii Mesh-enabled, care sa se foloseasca de clientul de Mesh de pe masina/dispozitiv pentru a sincroniza chestii. Ba mai mult, pentru a programa aplicatii Mesh-enabled, mediul de dezvoltare impreuna cu Live Framework simuleaza serviciul din nor pe desktopul programatorului.
  • Geneva. S-a lansat primul beta pentru Geneva, platforma de management al accesului pe baza de claim-uri, format din:
    • Geneva Framework (fost Zermatt) pentru a permite dezvoltatorilor sa externalizeze identificarea (bazata pe claim-uri a) userilor catre servicii externe. Adminul poate decide la runtime, cum sa se faca autentificarea, modificand fisierul de configurare al aplicatiei ASP.NET sau a serviciului WCF.
    • Geneva Server este un STS (Security Token Service), care poate emite sau transforma claim-uri si procesa accesul userilor in sistemele deservite
    • CardSpace Geneva este o versiune noua de CardSpace, care suporta Geneva Server si Geneva Framework

Filed under: Open XML, Office, Windows, Visual Studio, Identitate, PDC, Live Mesh

# re: PDC2008 – ziua 2

Tuesday, October 28, 2008 8:49 PM by MrSmersh

OK, explica in 3 fraze ce e Mesh. Daca reusesti imi tin gura, daca nu zic ca e cool tehnologia, dar are o mare problema in a explica lumii ce face. Si din punct de vedere al pietei noastre, si in general, pe termen scurt mediu, e mai de impact ca azure…. Dar greu de explicat ce face, dar cind o vezi merging pe viu practic (DrNeil o foloseste, si ne-a aratat cum e, ca nu ii pot spune demo, e uitat peste umar) e foarte de efect.

Parerea mea Smile

# re: PDC2008 – ziua 2

Tuesday, October 28, 2008 8:57 PM by zoltanhe

aaa, nu cred ca pot… altcineva?

# re: PDC2008 – ziua 2

Tuesday, October 28, 2008 10:43 PM by Anonymous

E simplu:

” Imagine all your devices—PCs, and soon Macs and mobile phones—working together to give you anywhere access to the information you care about.

With Live Mesh, you can spend less time managing devices and data and more time connecting with family and friends or collaborating with colleagues”

si

„Live Mesh puts you at the center of your digital world, seamlessly connecting you to the people, devices, programs, and information you care about—

available wherever you happen to be.”

3 fraze. Smile

# re: PDC2008 – ziua 2

Wednesday, October 29, 2008 12:29 AM by zoltanhe

cu alte cuvinte Live Mesh e combinatia dintre: 1) un serviciu din nor si 2) aplicatii client de pe desktopuri si dispozitive. Clientul de Mesh poate sincroniza date cu serviciul din nor sau cu alti clienti. In plus, clientii si serviciul sunt accesibile programatic, ceea ce inseamna ca puteti scrie voi aplicatii Mesh-enabled, care sa se foloseasca de clientul de Mesh de pe masina/dispozitiv pentru a sincroniza chestii. Cool, ha?

am bagat asta si mai sus, ca update Smile

# re: PDC2008 – ziua 2

Wednesday, October 29, 2008 9:20 AM by MrSmersh

Chrisv sorry e cam marketing alea, ai putea pune in loc ActiveSync de exemplu si tot ar fi relativ corect dpv tehnic.

Zoli daaaa, asa e. Si ma cam maninca in … sa il vad la treaba ca pe mine tare m-ar ajuta (daca nu si pe altii Smile) la cum lucrez curent zilnic pe vreo 3 calc + wm.

# re: PDC2008 – ziua 2

Wednesday, October 29, 2008 9:45 AM by tudor.t

As zice ca o definitie mai clara pentru Live Mesh (pentru cineva care nu stie deja despre ce e vorba) e chiar cea de pe wikipedia, si care incepe cam asa:

„Live Mesh is a data synchronization system from Microsoft that allows files and folders to be shared and synchronized across multiple devices. …”

# re: PDC2008 – ziua 2

Friday, October 31, 2008 12:04 AM by ignatandrei

Iar un serviciu de sincronizare? SharedFolders, Groove, acum LiveMesh ?

# re: PDC2008 – ziua 2

Saturday, November 01, 2008 10:08 AM by zoltanhe

@ignatandrei, Windows Live FolderShare este numai pentru fișiere/foldere și pe viitor va fi migrat pe serviciul Live Mesh, care sincronizează orice date, care se pot pune într-un feed.

Pe de altă parte, ce te face să crezi că Groove este atât de diferit? Până la urmă e tot copilul lui Ray… Imaginează-ți Groove ca o aplicație având un serviciu în nor, similar cu Live Mesh. Nu aș fi foarte surprins dacă versiunea 15 de Groove ar folosi Live Mesh.

Chart Advisor, Speed Launch si pptPlex

Astea îmi plac de la Office Labs. Voi ce folosiți de acolo?

Filed under: Office, Windows

# re: Chart Advisor, Speed Launch si pptPlex

Wednesday, October 08, 2008 1:06 PM by Gabi Citron

Nici nu stiam ca exista! Cred ca Speed Launch m-ar putea ajuta sa-mi rezolv o problema mai veche cu ciufulitul shortcut-urilor pe desktop…

# re: Chart Advisor, Speed Launch si pptPlex

Wednesday, October 08, 2008 1:12 PM by zoltanhe

Da, Speed Launch e util chiar și pe Vista, mai ales dacă ai mii sau zeci de mii de documente. Astfel în Speed Launch (Win-C) îți marchezi documentele, aplicațiile și siteurile preferate și cu Vista (Win) faci doar arheologie.

Blueprints

Vă plac software factories? Acele colecții de modele, framework-uri și unelte, care duc modelarea dincolo de statutul de documentație, folosind DSL-uri (Domain Specific Languages) specializate și XML pentru automatizarea procesului de dezvoltare? Sunt prea complicate? Mda. E muncă destulă ca să-ți faci propriul software factory (folosind GAX/GAT – Guidance Automation Extensions și Guidance Automation Toolkit).

Soluția pentru simplificare ar putea fi blueprint-urile, care sunt colecții de framework-uri (de obicei open source) și workflow-uri pentru a ușura asamblarea de soluții. Un prim exemplu este dat de S+S Blueprints (http://www.codeplex.com/ssblueprints), care prin instalarea unui S+S Blueprint Manager în Visual Studio, poate să populeze o soluție SSB cu proiectele și scheletul de cod necesare:

blueprints

Până acum avem:

  • Outlook + Services: un blueprint pentru creat add-on-uri pentru Outlook, care să se conecteze la servicii,
  • Video.Show: un blueprint pentru creat situri de videosharing… vrea cineva să facă un Trilulilu cu Silverlight Streaming?
  • Multi-Tenant Data Access Blueprint este proaspăt, cald, încă mai mișcă… ne ajută să creăm un data access layer multi-beneficiar, similar cu cel din sample-ul LitwareHR,
  • Silverlight Blueprint for SharePoint este încă în lucru (beta2 este și el cald; dacă v-ați chinuit cu beta1 încercați beta2) și nu apare în Blueprint Manager.

Enjoy!

Filed under: Office, Visual Studio, OSS, S+S , SharePoint, Software Factories, Blueprints

# re: Blueprints

Thursday, August 28, 2008 10:58 AM by Adrian Florea

interesant dar nu prea am inteles care ar fi, tehnic vorbind, diferenta intre o software factory si un blueprint?

# re: Blueprints

Thursday, August 28, 2008 11:44 AM by zoltanhe

Au runtime-uri diferite: software factories se bazeaza pe GAT/GAX, iar blueprints au runtime propriu și folosesc WF pentru workflow. Jack Greenfield obișnuiește să spună că blueprints sunt light-weight software factories. Detalii aici:

http://blogs.msdn.com/softwarefactories/archive/2008/05/26/software-factories-2-0.aspx.

# re: Blueprints

Thursday, August 28, 2008 12:44 PM by Adrian Florea

Aha, merci! Si din post-ul lui Greenfield pot deduce ca in viitor vor avea acelasi runtime? La asta se refera „integrating Software Factories with Software-plus-Services (S+S) Blueprints”?

# re: Blueprints

Thursday, August 28, 2008 1:02 PM by zoltanhe

Da. Foarte probabil că vor păstra ce e bun din fiecare. Mike Lehmann a organizat niște focus group-uri la TechEd-ul din state, tocmai pentru a aduna feedback.

Office pentru acasă cu 199 lei

De fapt, sunt 3 (trei) licențe cu 199 lei, pentru uz casnic sau educațional. E vorba de ”Microsoft Office 2007 Acasă și pentru Școală”, numele românesc al ”Office Home and Student”, care conține Word, Excel, PowerPoint și OneNote.
Pssst… E disponibil deja în magazinele online și offline. Detalii la http://officeacasa.ro/.

Update: Campania continuă în blogosferă. Așa se explică designul lui http://www.arhiblog.ro/.

Filed under: Office, Microsoft Romania

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Thursday, August 21, 2008 2:20 PM by Gabi Citron

Offtopic, dar nu pot sa ma abtin: Ce beton arata officeacasa.ro!!!

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Thursday, August 21, 2008 2:37 PM by matincaflorin

Ce dezvoltator pot folosi acest pachet pe masina pe care programez ?

Nu inteleg foarte bine sensul „uz casnic.”

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Thursday, August 21, 2008 3:00 PM by zoltanhe

Dacă dezvolți la firmă, nu. Dacă dezvolți acasă, da.

Discleimărul sună așa (steluța de la ”3 licențe”): Nu se utilizează pentru nici un fel de activitate comercială, nonprofit sau generatoare de venit și de către nici o organizație guvernamentală sau educațională.

Traducerea = e pentru consumatori (de acasă; în engleză ”consumer”) sau elevi/studenți. Nu e pentru firme, ong-uri, primării, agenții guvernamentale, guvern, școli etc.

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Thursday, August 21, 2008 3:14 PM by blackhat

Offtopic, da e beton site-ul. M-am jucat 10 minute cu creionul

Ontopic, oferta in sine e beton. Sa mai aud acum cine se plange ca sunt licentele scumpe.

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Thursday, August 21, 2008 4:22 PM by MrSmersh

E super facut, numa eu, ca circotas de renume, as fi folosit o alta „lumina” in el, nu lanterna ci ceva reflexii mai arginti…. Smile

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Thursday, August 21, 2008 5:35 PM by zoltanhe

Uneori tre’ să te gândești și la target-ul campaniei și dacă preferă lanterna, nu îi mai bagi pe gât și altceva… ca să nu fugă Smile

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Thursday, August 21, 2008 5:44 PM by MrSmersh

Dreptate, cash cow are talanga, da lapte, da nu are (inca) bec/lumina intre coarne Smile

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Saturday, August 23, 2008 8:38 PM by alecu.bogdan

Foarte interesant, pacat ca nu e la 199 RON ci la 627 RON. De unde se poate lua SIGUR cu 199 RON? ca pe site-urile de la officeacasa.ro sunt niste preturi de 2-3-4 ori mai mari.

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Saturday, August 23, 2008 8:40 PM by alecu.bogdan

Si inca ceva: daca ne stringem 3 persoane si luam pachetul la pretul teoretic de 199 RON, fiecare dintre noi il putem instala si nu ne va da eroare la activare?

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Sunday, August 24, 2008 11:10 AM by Anonymous

http://www.emag.ro/aplicatii_desktop_retail_-_office/microsoft-office-2007-acasa-si-pentru-scoala-1-licenta-3-calculatoare-retail–pMS79G00054SP

@alecu.bogdan: il vezi? 🙂 poti sa-l iei in rate cu 5 RONi pe luna daca vrei.

Si tot tu alecule, de ce nu citesti Intrebari frecvente?

Acolo zice clar:

„Suntem trei colegi și dorim să cumpărăm un pachet Microsoft® Office 2007 Acasă și pentru Școală. Putem să folosim fiecare câte o licenţă?

Nu, termenii licenţei la vânzarea cu amănuntul permit instalarea și utilizarea Office Acasă şi pentru Şcoală 2007 pe trei dispozitive din aceeași gospodărie. ”

Deci exact ce intrebai si tu. 🙂

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Sunday, August 24, 2008 11:20 AM by Anonymous

@MrSmesh: De ce nu e siteul cu „lanterna ci ceva reflexii mai arginti….” s-a discutat la acea intalnire conspirativa MS Influencer. 🙂

–-

„Aceeasi gospodarie” poate fi simpatic interpretata daca esti student cu inca vreo 5 colegi in camera. E aceeasi gospodarie…  😀

Daca o fi cazul.

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Sunday, August 24, 2008 1:55 PM by alecu.bogdan

Mda, m-am uitat la Depozitul de Calculatoare, Flamingo si Ultra-Pro. Nu am mai continuat cautarile:

http://www.eflamingo.ro/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay_10001_10001_26651_-4_10478_10478_10478

http://www.dc-shop.ro/detalii_produs.php?cod=12874

http://www.ultrapro.ro/produse/software/aplicatii-office/

Legat de FAQ, greseala mea. Insa nu am reusit sa gasesc daca este in romina sau engleza. In plus, pe Altex si MediaGalaxy spune „3 utilizatori” iar pe link-ul dat de tine…”*beneficiezi de licenta simultan pentru 3 PC-uri diferite (de exemplu: poti face cadou doua din activari, sau poti instala aceeasi licenta pe desktop si pe laptop)”. Asta asa ca fapt divers. Oricum e foarte buna initiativa.

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Sunday, August 24, 2008 5:36 PM by MrSmersh

Da, la fel ca colegul 007: Influencer, Microsoft Influencer Smile

S-a ridicat problema dar de ce nu merita pomenire si pe aici, si si argumentul dat aici e cel mai viabil.

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Sunday, August 24, 2008 6:44 PM by alecu.bogdan

Mai scriu inca odata poate acum apare comentariul (se pare ca e moderat).

@chrisv: Daca te uiti pe ofertele celor de la UltraPro, Depozitul de Calc, Flamingo ai sa vezi ca difera mult preturile. Legat de FAQ ai dreptate, nu citisem. Totusi e o intrebare a carei raspuns nu il gasesc: e varianta in limba romina a Office? Daca da, se poate lua cea in engleza?

Iar legat de licenta, uite ce scrie chiar pe link-ul dat de tine: „*beneficiezi de licenta simultan pentru 3 PC-uri diferite (de exemplu: poti face cadou doua din activari, sau poti instala aceeasi licenta pe desktop si pe laptop)”.

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Sunday, August 24, 2008 7:15 PM by Anonymous

mai mai Alecule nu vrei deloc sa citesti. 🙂

http://www.officeacasa.ro/#/prezentareGenerala

„Produsul are meniu şi comenzi în limba română astfel încât să îţi foloseşti calculatorul mult mai uşor atât singur cât şi împreună cu familia ta.”

E doar in Romana, no english. Asta e oferta.

Mda, am observat si eu chestia aia cu facutul cadou de activari Smile

Se cam bat cap in cap lucrurile dar tind sa inclin spre raspunsul cu o singura gospodarie.  Zoli o clarificare se poate aici?

Nu folosesc UltaPro, DC-Shop sau cu atat mai putin Flamingo din varii motive -sa zicem personale- dar discutatia asta deja e offtopic.

Ei trebuie urecheati pentru ca nu apar pe site.

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Sunday, August 24, 2008 7:18 PM by Anonymous

ups, a iesit cam rau linkul, pls fa o corectare Zoli. ms

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Monday, August 25, 2008 3:18 PM by zoltanhe

@chrisv: am periat eu linkul si l-am rugat pe Marian sa vina cu lamuriri

@alecu.bogdan: a intrat la spam comentariul ala; l-am publicat

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Tuesday, August 26, 2008 10:37 PM by alecu.bogdan

Am vazut ca se da bonus tastatura si mouse Microsoft. Este foarte interesanta oferta.

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Tuesday, August 26, 2008 10:58 PM by alecu.bogdan

Am gasit o reclama – e bestiala! http://www.youtube.com/watch?v=C9Cy11AXnRk

Imi poti spune ce agentie s-a ocupat de realizarea videoclipului?

# re: Office pentru acasă cu 199 lei

Wednesday, August 27, 2008 8:43 AM by zoltanhe

McCann

Implementarea ODF in Office

Doug ne povesteste despre motivație, arhitectură și principiile implementării ODF din viitorul Office 2007 SP2:

  1. aderarea la standardul ODF 1.1
  2. predictibilitate
  3. respectarea intenției utilizatorilor
  4. editabilitate și
  5. conservarea fidelității vizuale.

Formatele ODF (.odt, .ods și .odp) din OpenOffice vor deveni astfel cetățeni cu drepturi depline în Microsoft Office 2007, alături de OOXML, HTML, formatele binare (.doc, .xls etc) și RTF.

Filed under: Open XML, Interoperabilitate

Ce s-a mai intamplat?

Cât timp am fost în concediu…

Noi resurse pentru dezvoltare:

Securitate:

OSS:

Altele:

  • update: am cumpărat DATAllegro, o firmă de datawarehousing extrem.

  • WPC (Worldwide Partner Conference) a fost despre ”Software plus Services”. Pe aceeași temă: S+S Blueprints.

  • Terrarium se întoarce. Enjoy!

  • trueSpace pentru dezvoltare 3D cu Virtual Earth. Pe aceeași temă: cum se fac/pozează/prelucrează imaginile din Virtual Earth – UltraCam.

  • Experimentul Mojave ne arată problemele de percepție pe care le avem cu Windows Vista.

  • Equipt = Office cu abonament

  • S-a cărat BillG. Ce se va întâmpla acum? Microsoft 2.0

Filed under: Open XML, Office, Securitate, Windows, OSS, Business Intelligence, SQL Server, ASP.NET, VSTS, S+S , SharePoint, Identitate, Interoperabilitate, Blueprints, Training, Beta

# re: Ce s-a mai intamplat?

Thursday, July 31, 2008 4:55 PM by cgr

Ei vezi, doar ti-am spus ca Zermatt-ul e misto… 🙂

# re: Ce s-a mai intamplat?

Friday, August 01, 2008 2:01 PM by zoltanhe

Deja mă gândesc să mă duc… să fac și io un patrumiar… poate la anu’

# PDC2008 – ziua 2

Wednesday, October 29, 2008 6:22 PM by Weblogul lui Zoli

Ziua a doua e dedicata pentru user experience: pc+web+phone. Incursiunea in Windows7 a fost una cuminte,

# Raport de activitate 2008

Wednesday, December 17, 2008 1:25 PM by Valy Greavu – Live Blog

Cum dă bine la final de an ne ocupăm cu raportări. Sigur nu ni le cere nimeni dar cred că ele sunt necesare

ODF în Office 2007 SP2

Formatele de documente ODF 1.1 (utilizate în OpenOffice sau Symphony) vor fi suportate (read-write) în service pack-ul pe care îl pregătim pentru prima jumătate a anului următor. Doritorii, vor putea chiar seta ODF ca formate default în Office 2007. PDF 1.5 și XPS vor fi suportate și ele (în momentul de față pentru a salva PDF sau XPS trebuie să va instalați un add-in). Iată și o poză de la Doug:

SaveAs

Suport pentru IS29500 (Open XML ratificat de ISO) vom avea în Office 14 (versiunea următoare).
Au mai scris despre asta:

Filed under: Open XML, Office, Interoperabilitate

# re: ODF în Office 2007 SP2

Thursday, May 22, 2008 11:04 AM by MrSmersh

Yeee, ca imi era frica ca lasi stirea asta juicy ne trimbitzata Smile.

# re: ODF în Office 2007 SP2

Thursday, May 22, 2008 11:26 AM by zoltanhe

Aveam o mâncărime să mă trezesc mai devreme pentru asta (ca să fie hot), dar au ajuns aseară la 11m și la ora 1 nu îțî vine să pui ceasul să sune la 6…

# Cum mai merge implementarea ODF in Office 2007?

Tuesday, December 16, 2008 5:45 PM by Weblogul lui Zoli

Cam așa cum scrie în ” Microsoft Office 2007 SP2 Open Document Format (ODF) implementer notes ” publicate