Cu iahtul în Bulgaria

Da, se poate. Deși pare să fie din categoria fițe, oricine își poate permite câteva zile pe mare cu un yacht. E 300 de euro pe zi închirierea unei bărci + skipper cu care să te bucuri de mare, un pic altfel. În cea cu care am fost noi, Bavaria 39 Cruiser, încap 8 persoane. Am șutit o poză de pe net cu modelul ăsta de barcă:

bavaria_39_cruiser

Dacă vă cuplați 4-6 persoane și o închiriați pe câteva zile, e chiar ok. Bănuiesc că pentru perioade mai lungi se poate negocia. Skipperul nostru a fost Constantin Lascu (http://constantin-lascu.blogspot.co.uk/, http://twitter.com/lascuconstantin), un velist pasionat care vă poate povesti multe din tainele navigării cu vele. Ca să vă puteți bucura totuși de o astfel de ieșire, trebuie să vă pregătiți sufletește:

  • Răul de mare e nașpa. Luați Stugeron. Eu am fost viteaz la plecare și n-a fost bine.
  • Vitezele pentru un astfel de velier nu sunt fabuloase. 5-6 noduri, adică cca 10km/h sunt ok. Noi am făcut Mangalia-Balcic în cca 10h.
  • Stați pe punte, fiindcă în cabine e o senzație tare ciudată când se mișcă barca. Și se mișcă, frate. În toate direcțiile. Dacă vă uitați în față, atunci e cel mai bine.
  • Stați la umbră.

În rest, have fun!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         OLYMPUS DIGITAL CAMERA         OLYMPUS DIGITAL CAMERA         OLYMPUS DIGITAL CAMERA

PS: Da, George al nostru are permis pentru așa ceva.

Alex Bogdan e noul nostru coleg în DPE pe academic

AlexBogdan

Alex Bogdan
Academic Developer Evangelist
a-abogda@microsoft.com, +40 (21) 2024155

Alex completează unul din locurile vacante de care vorbeam aici. Adică el va fi cel care se va ocupa de studenți/elevi și de dascălii lor. Primii să învețe iar cei din urmă să predea ceea ce trebuie. Așa că dacă sunteți studenți sau dascăli, nu ezitați să abuzați de el. Înainte de DPE, Alex a fost Microsoft Student Partner la Iași și apoi inginer de suport la GTSC.

Bun venit, Ali!

Evangheliștii

Nu am mai făcut de mult o prezentare a echipei DPE (Developer & Platform Evangelism) din Microsoft România. De trei ani, mai exact. Dacă aveți nevoie de ajutor, sau vreți să ne înjurați dați feedback, nu ezitați să ne contactați. Ăștia suntem, oameni normali cu aspirații, griji, obsesii, defecte, etc., dar cu o dorință sinceră de perfecționare. Sunt multe lucruri care nu ne ies și umbresc uneori lucrurile bune pe care le facem. Ne cerem scuze și promitem să fim mai atenți dar la fel de nebuni… în sensul bun.

George George Pristavu
DPE Lead
george.pristavu@microsoft.com, +40 (21) 2024154

George coordonează echipa de evangheliști având responsabilități de la adopția ultimelor tehnologii pentru toată lumea/audiențele până la vânzările de unelte de dezvoltare, design și subscripțiile MSDN aferente. În momentul de față încercă să ne împartă nouă responsabilitățile din mediul academic și cele de vânzări (vezi ultimele două moace lipsă), însă nu prea îi reușește. Le cam face singur.

Lore Loredana Panait
Audience Marketing Manager
loredana.panait@microsoft.com, +40 (21) 2024213

Lore coordonează comunicarea cu audiențele tehnice din România (profesioniști în infrastructura IT și dezvoltatori), gestionând campanii specifice de dialog cu profesioniștii IT (evenimente online și offline, newslettere, participarea în cadrul altor evenimente din industrie și de comunitate, social media). Lore lucreaza foarte aproape cu evangheliștii din echipa DPE.

Sebi Sebastian Vîjeu
IT Evangelist
sebastian.vijeu@microsoft.com, +40 (21) 2024259

Sebi e evanghelist pe infrastructură IT, adică dacă ești sysadmin sau IT Manager, el va încerca să te convingă de cât de tari suntem la virtualizare, private cloud, systems management, monitorizare, securitate, identity management. Ce mai, tot ce nu e dezvoltare. În viitorul apropiat își va bate capul ca să vă explice cum vi se transformă joburile în această nouă lume a cloud computingului.

Petru Petru Jucovschi
Developer Evangelist
petru.jucovschi@microsoft.com, +40 (21) 2024196

Petru e evanghelist pentru toți dezvoltatorii profesioniști sau amatori, indiferent dacă dezvoltați aplicații web, Windows, în cloud sau pe telefoane. Când nu biciclește, te trezești că mai trântește câte o aplicație bengoasă pe la clienții noștri. Spre rușinea noastră e cam singurul din echipă care încă se ține tare și mai dezvoltă. Geek. Noi ceilalți ”am trecut la nivelul următor” și doar învățăm pe alții Smile.

Zoli Zoli Herczeg
Partner Evangelist & National Technology Officer
zoli.herczeg@microsoft.com, +40 (21) 2024241

Zoli este evanghelist pentru firmele de software din România, fie ele firme mari sau startupuri. Dacă faceți business din dezvoltarea de software, să nu vă mire că Zoli va încerca să vă convingă să folosiți ultimele tehnologii de la Microsoft, sau va încerca să vă ajute cu tot felul de gratuități. Cea de a doua pălărie a lui Zoli este cea de NTO, adică un fel de evanghelist pentru sectorul public.

misteryman Developer Tools Product Manager (Carmen e în concediu de maternitate) este singurul job din DPE care trebuie să vândă explicit. Adică uneltele de dezvoltare și abonamentele MSDN pe care noi ceilalți le dăm moca sau aproape moca, DevTools PM-ul trebuie să le vândă pe bani.
misteryman Academic Developer Evangelist (vacant) se concentrează pe studenți/elevi și dascălii lor. Primii să învețe iar cei din urmă să predea ceea ce trebuie.

 

Foarte pe scurt, noi suntem cei care vă pot ajuta să folosiți ultimele tehnologii Microsoft. Și da, ne place acest job. DPE este cel mai mișto loc din Microsoft, iar Microsoft este cel mai cool angajator. By far!

Sărbători fericite!

DPE Romania
msrodpe@microsoft.com

DPE Romania

Community Bootcamp 2009

Ca și anul trecut, suntem la o întâlnire cu Microsoft Student Partner-ii din România, cu MVP-ii, cu RD-ul (update: n-a ajuns, dar are o scuză) și cu alte persoane cu activitate importantă în comunitățile din .ro.

Anul ăsta suntem la Hanul Mureșenilor din Săcele. Foarte fain. Prilej de a dezbate ce merge bine, ce se poate îmbunătăți și, bineînțeles, de a mulțumi tuturor pentru contribuție. Câteva poze cu TelefonulCareACăzutTreiEtaje:

IMAG0286IMAG0282IMAG0284IMAG0296IMAG0291IMAG0292

Da, Ciucașul a fost în drum și era păcat să-l ratăm…

PS: d-asta n-am timp de explicații pentru spammeri și trolluri. Weekend plăcut!

Filed under: Comunitate, MVP, DPE

# re: Community Bootcamp 2009

Monday, October 26, 2009 10:14 AM by cilu

Am si eu niste poze cu focul de tabara: http://picasaweb.google.ro/marius.bancila/MicrosoftBootcamp2009#

# re: Community Bootcamp 2009

Monday, October 26, 2009 3:22 PM by Aurelian

Am postat sie u pe youtube ceva videoclipuri…

Azi voi posta cat pot de mult.

http://www.youtube.com/user/AURELIANPRONUA

Recomand sa faceti subscribe la canalul ala.

Se vor intampla multe lega tde comunitate pe YouTube.

# Mobilis in mobili

Monday, November 02, 2009 12:34 AM by Catalin’s Blog

which may be roughly translated from Latin as, " moving amidst mobility ", " moving within

# re: Community Bootcamp 2009

Wednesday, November 04, 2009 4:23 PM by Aurelian

toate filmele (20+)

in HD1080 aici

Toate filmuletele aici: http://www.youtube.com/results?search_query=Community+Bootcamp+Hanul+Muresenilor&search_type=&aq=f

Enjoy.

Zoli ***poate*** faci un post separat cu asta.

# Bootcamp 2009

Friday, November 06, 2009 6:31 AM by Jurnal de programator

Avem sef

De ieri avem DPE Lead. E George Pristavu. Vine de aproape, de aici de la Oracle. A urcat un etaj. Gurile rele spun că, la câți colegi au venit de la Oracle, mai bine puneam firma la etajul lor și le spuneam că cine nu vrea să vină la Microsoft să se mute le sediul celălalt, din Aviației. Și așa măcar rezolvam și problema spațiului.

George

Apropo de spațiu, cică trebuia să fim mutați deja de juma’ de an în City Gate din piața presei, însă scheletul golaș de oțel de vreo 7 etaje era cam greu de ocupat cu birouri. Ar fi fost un sediu cu o ventilație foarte bună. Dezvoltatorul promite că în acest an vom avea casă nouă. Băi tată, asta da întârziere. Zici că-i software. Cluster. Ia uite ce va ieși:

image

Poza e de pe http://www.gtcromania.ro/. Cică ne mutăm acolo fiindcă a fost unul din puținele variante (5%), care ne satisfăcea necesarul de locuri de parcare. Fain. Numai că eu sunt d’ăla care merge cu metroul. Alo! Ce mi-ați făcut fraților? Prima stație e la 25 de minute pe jos. Parc, e drept, Herăstrău, nu-i rău, dar tot mult e. Domnu’ dezvoltatorul, nu vă grăbiți…

Na, că am divagat deja…
Bine ai venit George!

Filed under: Microsoft Romania, DPE

# re: Avem sef

Tuesday, March 24, 2009 8:43 PM by AISBERG

Luati-l la fotbal, sa vedem ce stie 🙂

# re: Avem sef

Tuesday, March 24, 2009 8:56 PM by zoltanhe

Nu e cu fotbalul… e doar microb. Ski, bicicletă, sailing… cum se traduce asta?

# re: Avem sef

Tuesday, March 24, 2009 9:19 PM by Valy Greavu

Apropo, organizatorii ITBoard Bootcamp de la vara: daca cititi articolul organizati si un meci de fotbal… eventual cu guesti din alte comunitati ca sa nu dam la geoale intre noi, ca ne dam destul pe aici Stick out tongue

# re: Avem sef

Tuesday, March 24, 2009 10:14 PM by MrSmersh

My company e still Smile

Si intrebarea cu sailing e buna… yachting?

# Premiera

Saturday, April 18, 2009 12:39 AM by Catalin’s Blog

Normal ca in in mini vacantele de acuma sint un bun moment pentru ca studiorile de filme sa isi lanseze

Do More With Less

Da, sunt încă aici.

Microsoft a anunțat ieri rezultate financiare (pe ultimul trimestru din 2008) sub așteptările analiștilor. Steve a mai anunțat o perioadă de 18 luni de restructurări, în care estimăm o reducere de personal de 2-3000 de oameni. Profitul net pe trimestru de 4,17 miliarde este sănătos dar totuși în scădere (11%) față de același trimestru al anului precedent și va trebui să demonstrăm investitorilor că suntem responsabili. Nu înseamnă că nu vom mai angaja oameni, însă creșterile de personal vor fi reevaluate.
România este mai puțin afectată. Nu vom da afară oameni, însă dacă până ieri au fost 10 joburi/roluri deschise (habar n-am de cifra exactă, nu contează), probabil că vom angaja doar pentru câteva. 
Sper din suflet să angajăm cât mai curând un DPE Lead și să-l punem la lucru Smile. Nu, MrSmersh. Nu trebuie să faceți lobby pentru mine. Cel puțin nu pentru mandatul ăsta Smile.

Va trebui să renunțăm la big-ass roadshow și în primăvara asta, chiar dacă v-am promis că facem. Noi ne-am gândit la astea:

  1. întîlniri virtuale (webcasturi cu Live Meeting) mai multe și mai dese
  2. evangheliștii să participe la roadshow-urile (light) comunităților (ronua.ro, itboard.ro, sqlserver.ro)
  3. să facem o conferință mare în București, pe bani, pe model break-even cu sponsori
  4. altceva?

Punctul 3 e fragil, dar hai să-l luăm în considerare. Alte propuneri? Comentarii?

Filed under: Microsoft Romania, DPE

# re: Do More With Less

Friday, January 23, 2009 12:44 PM by ggciubuc

As propune o conferinta de genul „IT-ul si Criza” care sa atinga urmatoarele subiecte:

a.Cum este afectat IT-ul in perioada de criza economica

b.Ce ar putea face IT-ul pentru a ajuta la diminuarea efectelor crizei.

Pentru a.: Aici lucrurile sunt clare , e vorba de constatare , de un overview la noi si aiurea;

Pentru b.: Mie imi este foarte clar ca o restructurare , o diminuare a cheltuielilor nu este corecta decat daca ai un sistem informatic util pe care sa-ti poti baza deciziile manageriale. Tot aici as lua un contraxemplu care e vizibil pe la guvern: au anuntat reduceri de personal, problema cumulului salariu-pensie fara sa stie cat fac aceste reduceri, or asta se rezolva cu un sistem informatic , mai exact o baza de date si apoi un SELECT bine construit, si astfel dl Boc ar fi aflat in cateva minute niste lucruri pe care isi putea baza deciziile.

Mergand mai departe , ca un fel de punct 5. : conferinte de BI la greu,managerii sa afle astfel cum sa-ti poti fundamenta deciziile folosind tool-uri Microsoft ca SQL Server si Office.

# re: Do More With Less

Friday, January 23, 2009 2:39 PM by tudor.t

Chiar daca MS nu mai poate organiza roadshow-urile ca pe vremuri, ar fi foarte util daca ar contribui cu speakers, care sa prezinte subiecte interesante la intalnirile comunitatilor..

# NOI , EI si CRIZA

Friday, January 23, 2009 3:28 PM by Weblogul lui Gigi Ciubuc

Intr-un post pe blogul sau, Zoli Herczeg lansa o tema pentru acasa, in ce modalitati s-ar mai putea desfasura

# re: Do More With Less

Friday, January 23, 2009 3:34 PM by ggciubuc

Am dezvoltat ideea de mai sus aici : http://sqlserver.ro/blogs/gigis_blog/archive/2009/01/23/noi-ei-si-criza.aspx

Este o idee buna ?

# re: Do More With Less

Friday, January 23, 2009 5:30 PM by naicul

Si asa nu ii trebuia nimanui mancarea aia din mijlocul meetingului.

Poate ar fi bine sa faceti o conferinta de o zi cu doua pauze lungi, in care lumea sa aiba timp sa se duca sa manance ceva.

Ati putea incerca sa faceti conferintele in parteneriat cu Universitatile, pentru ca aveti in fiecare oras mare o prezenta in mediul academic si sunt sigur ca ati gasi sprijin. Va trebuie doar putina vointa pentru implementare. Cu plimbarea speakerilor poate ar fi mai greu, dar cum aveti in fiecare oras influenceri, puteti apela la ei.

Ei, ce zici de ideea mea? 🙂

# re: Do More With Less

Friday, January 23, 2009 9:27 PM by MrSmersh

Acuma cium tin eu cu ursu… Bugetarea pe anu asta nu era facuta deja?

Si oricum am teoria ca nu bugetu e problema sa faci eventuri, bine ajuta ceva cold cash Smile

# re: Do More With Less

Friday, January 23, 2009 9:31 PM by zoltanhe

@naicule, mulțumesc pentru observații, idei

# re: Do More With Less

Friday, January 23, 2009 10:15 PM by YounGun

Cu webcast-urile am auzit ca merge bine, pun si eu umarul 🙂

# re: Do More With Less

Friday, January 23, 2009 10:40 PM by dpopa

@ Zoli, conferintele virtuale sunt o idee buna. Nu cred ca e prima data cand s-ar organiza asa ceva. Naicu zicea de influenceri locali. Nu uitati ca aveti si parteneri peste tot, GoldCertified chiar, poate e momentul sa-i puneti la treaba putin mai mult decat pana acum. Am eu asa o presimtire ca ideea de win-win se poate remodela cand vine vina vorba de partnenriatul cu Ms.

Eu sunt optimist. Privesc din perspectiva celor mari, care joaca „in prima liga”. Mai ales cand vine vorba de zonele „low-cost”, cred ca aceasta criza poate genera si lucruri bune : doar ca am impresia ca nu o sa mai fie win-win …

Bafta. Urmarim cu interes evolutia in 2009. E interesant.

# re: Do More With Less

Saturday, January 24, 2009 9:40 AM by Diana

Punctul 3 nu este atat de fragil…mi se pare o idee buna. Pe „afara” acest gen de conferinte nu sunt gratis. Dupa cum s-a vazut, multi (mai ales angajati la stat) veneau la roadshow ca sa ia masa in oras „moka”…:)…Naicule, daca mancarea nu folosea nimanui, de ce se inghesuiau atatia? 🙂

In materie de „virtual conference”, mi se pare ca http://www.sswug.org are o buna experienta…

Gigi, ma tem ca inocentul domn Boc nu se va descurca nici cu acel SELECT…:). Eu zic sa facem o prezentare / site „flash” / webcast – intelegi, ceva cu multe poze 🙂 in care sa le demonstram ca pot pleca de la guvernare mai bogati decat au venit…doar n-o sa-i bagam in boala cu ERP-uri si alte alea…

# re: Do More With Less

Saturday, January 24, 2009 11:32 AM by ggciubuc

@Diana, fara sa mai fiu asa de „rau” in continuare 🙂 , trebuie sa subliniez ca in astfel de vremuri trebuie sa intre in actiune instrumentele de BI (Inteligenta in afaceri – am tradus ca poate o mai citi si altcineva postarile astea) , cand ai nevoie de multa inteligenta sa scapi de criza. Mai departe pentru BI n-ar fi neaparat nevoie de ERP, de sisteme mari care iau un timp pentru a fi facute insa se pot integra FoxPro-urile, Excel-urile de prin ministere si astfel s-ar putea da raspunsuri la intrebari.

# re: Do More With Less

Saturday, January 24, 2009 11:32 AM by tudox

Zoli, nu mi se pare o idee buna anularea Briefing-urilor din afara Bucurestiului. Nu am probleme cu taxa de participare atat timp cat raman exceptiile de data trecuta (gratis pt MCP/studenti..).

Problema care o vad e ca pana acum ati tot organizat intalniri si multa lume nu venea pt ca avea de lucru. Iar daca venea, mai mult se informa si nu ajungea sa foloseasca in practica nouatile, tot din cauza volumului mare de munca care exista (sunt curios cat % din firmele de outsourcing folosesc in productie .NET 3.5, VS2008 sau SQL 2008, pe proiecte mai vechi de 1 an). Anyway, ideea e ca acum a inceput sa scada volumul de munca si multe companii se indreapta (intr-un mod foarte previzibil si normal) spre training. Astfel cred ca acum e momentul propice pentru fiecare parte (MS, dev/firme) sa se organizeze briefing-uri. Cand creste cererea cresti si oferta, nu invers. Win-Win

De asemenea axati-va sa aratati si sa raspundeti clar la ce, cum si de ce as folosi produsul X. Pentru ca deja stiu o parte din raspunsuri, ma astept sa fie destul de usor.

Cu alte cuvinte, astept Briefing in Cluj. Mancare mi-o subventionez eu, pauza de masa sa fie!

Spor!

# re: Do More With Less

Saturday, January 24, 2009 11:47 AM by tudox

@ggciubuc: BI nu cred ca se traduce „inteligenta de business” ci mai degraba „informatii de business” vezi [ http://dictionary.reference.com/browse/intelligence ]

# re: Do More With Less

Saturday, January 24, 2009 12:23 PM by ggciubuc

@tudox , ba ar fi de crezut 🙂

vezi [http://dictionary.reference.com/browse/business%20intelligence] si [http://en.wikipedia.org/wiki/Business_intelligence]

# re: Do More With Less

Saturday, January 24, 2009 1:09 PM by tudox

[offtopic]

@ggciubuc: Am sa-mi dezvolt putin ideea: in lb engleza „intelligence” inseamna si informatie (vezi CIA).

Consider ca BI inseamna „informatii despre afacere” mai mult decat „inteligenta” pentru ca toate tool-urile BI cu care lucram manipuleaza (colecteaza, filtreaza, analizeaza) datele (nu informatiile) in scopul de a ne oferi datele relevante == informatii (fie ca vorbim de tabele, chart-uri, KPI-uri). Ceea ce avem noi stocat in DBMS sunt date, nu informatii.

Mai departe inteligenta intervine din partea celui care le interpreteaza. In link-urile oferite de tine spune „aims to support better business decision-making”

Evident mai e partea de Data Mining, unde nu am experienta, dar pana la urma tot omul trebuie sa interpreteze informatiile, pt ca sa vorbim cu adevarat de inteligenta.

[on topic]

Sunt de acord ca ar fi interesant BI la Briefing-uri. Poate vine C. Jichici?

# re: Do More With Less

Saturday, January 24, 2009 2:06 PM by naicul

tudox: pe proiectele mai vechi de un an nu se foloseste .net 3.5 pentru ca ai o baza de cod scrisa pe vechea platforma. nu este ok dpdv a costurilor sa rescrii pe 3.5. 3.5 o sa fie folosit cand o sa apara 4.0. firmele sunt cu un pas in urma valului. programatorul este cel care trebuie sa fie, insa, pe val.

# re: Do More With Less

Saturday, January 24, 2009 2:31 PM by ggciubuc

@tudox Tocmai asta e , ca poti sa ai date si sa n-ai capabilitatea de a le folosi inteligent iar BI-ul, sau cum am tradus mot-a-mot in romana, poate sa-ti dea acel plus care sa-ti permita sa iei inteligent decizii pe baza datelor detinute. Iar ca sa nu pierdem din ochi fondul problemei de asta are nevoie acum, in perioada de criza un manager fie din zona privata fie din cea publica. Si repet, din ceea ce vad acolo sus prin guvern, un tremur nervos si balbaiala  e clar ca nu au la dispozitie asa ceva- or chestia asta ne afecteaza pe toti , cetateni ai Romaniei.

# re: Do More With Less

Saturday, January 24, 2009 2:32 PM by MrSmersh

Tocmai am vazut ca mai toti vrem sa facem live meteengs… Nici nu mai incapem pe date Smile.

Sa renuntati la live on the field nu cred ca e bine, bine nu ati (si nici eu btw Smile) nimerit mixul corect sa aveti publicul tinta la eventuri….

BTW o sa am nevoie de ceva ajutor pentru o asa ceva , da de aia sint asa cuminte Smile.

Si revenind la criza IT acuma ar trebui sa merag bine, investesti in IT ca sa creezi oportunitatea unor membrii ai clubului „mint rubbing” sa se afirme in alta  parte Smile.

# re: Do More With Less

Saturday, January 24, 2009 9:53 PM by zoltanhe

@naicule, excelentă observația: ”firmele sunt cu un pas in urma valului. programatorul este cel care trebuie sa fie, insa, pe val.” și aș adăuga că nu e nimic grav în asta dacă e vorba de cod legacy, însă mă aștept ca proiectele noi să nu fie în VB6…, chiar dacă va fi suportat și în Windows 7 Smile

@MrSmersh, nu vrem să renunțăm la întâlnirile offline, doar că va trebui să ne adaptăm nițel. Ah, și am uitat să răspund la ”Bugetarea pe anu asta nu era facuta deja?”… bugetarea se ”reglează” la juma’ de an, adică acum (anul fiscal la Microsoft începe în 1 iulie).

# Avem sef

Tuesday, March 24, 2009 8:10 PM by Weblogul lui Zoli

De ieri avem DPE Lead . E George Pristavu . Vine de aproape, de aici de la Oracle. A urcat un etaj. Gurile

# Tu ce ai face?

Wednesday, May 06, 2009 3:16 PM by Weblogul lui Zoli

Dacă ai vedea un mesaj de ”realiniere de resurse” de la CEO, apoi unul de la GM? Vă spun eu: trebuie

S-a carat Todi, a venit C

Update: articol anonimizat, la cererea C

Nu foarte departe. Alături, la marketing, în echipa lui Dan Bulucea, pe un post care se cheamă… cu cuvintele lui Todi:

Din decembrie am inceput un nou rol la Microsoft Romania, Platform Strategy Manager, cu implicatii in pozitionarea platformei noastre in diversitatea de segmente, verticale si modele de business.

În traducere liberă ”omul cu competiția”, un rol la care m-am uitat și eu (mai ales îmi place), dar am zis că țintesc mai sus, la un post de managementoverhead. N-a fost să fie…

Ca să adăugăm o aromă de ”corporate”, trebuie să spun că după doi-trei ani de activitate într-un rol, îți cam vine să schimbi. Pe verticală (preferabil în sus) sau pe orizontală (alt rol, sau alt departament, sau altă filială). Nu știu de ce planează deasupra mea o aură de ”om pe care mai bine îl lași în biroul lui să-și facă treaba”, în traducere liberă ”stai în banca ta”. Se pare că îmi rămâne să mă mișc pe orizontală în viitor. Uneori e mai bine să aștepți să fii întrebat dacă te interesează un post, decât să candidezi și să devii doar o bifă în procesele HR-ului.

În continuare, vom avea o perioadă dificilă în DPE în România, fiindcă în locul lui Todi trebuia să angajăm două persoane și am reușit (deocamdată) doar una. E vorba de C (fost Student Partner). Ea va prelua responsabilitățile de marketing pe scule de dezvoltare. Cealaltă jumătate de Todi, partea cu studenții o va acoperi tot Todi, deocamdată, cu ajutorul lui C și a lui Petru. Postul de DPE Lead este în continuare vacant. Vasăzică, DPE.ro arată cam așa:

  • DPE Lead: vacant
  • Dev Tools Marketing: C
  • Developer Evangelist: Petru Jucovschi
  • IT Pro Evangelist: Sebi Vîjeu
  • ISV Partner Evangelist: Zoli Herczeg
  • Academic Developer Evangelist: vacant.

Baftă maximală, Todi!
Bine ai venit C!

Filed under: DPE, Corporate

# re: S-a carat Todi, a venit C

Sunday, December 14, 2008 3:21 PM by Valy Greavu

Auzi Zoli, citesc ceva insatisfactie pe aici sau doar mi se pare? Stiu eu un tip care a vrut sa se angajeze la voi si nu prea i-a placut HR-ului…

Apropo din foarte pura curiozitate, cat dati pe posturile alea acu la vreme de criza?! Big Smile

Sigur nu trebuie sa spui dar daca luam in calcul ca o bere la 2 litri e 5 lei, poti sa ne spui cam cite beri da omu statului pe luna? (Indicatie: impozit 16%, CASS 6,ceva%)

Revenind la lucruri serioase: eu am simtit ca Todi este acolo. Poate l-am simtit cel mai mult din tot MS-ul. Prin intermediul lui i-am cunoscut pe Sebi, Lore si ii simt si pe ei dar, intr-un alt mod ceea ce e si normal.

Pe tine Zoli cred ca te stiam dinaintea lui Todi de la TechNet-uri iar cu Petru am stat mult la cioace…

Acu sa vedem cum o sa se descurce C careia ii uram multa bafta…. prima persoana de genul feminin in departamentul vostru?

# re: S-a carat Todi, a venit C

Sunday, December 14, 2008 6:14 PM by zoltanhe

yep, e prima

# re: S-a carat Todi, a venit C

Sunday, December 14, 2008 6:33 PM by alecu.bogdan

…sa inteleg ca se poate aplica pentru locurile vacante? Smile

# re: S-a carat Todi, a venit C

Sunday, December 14, 2008 6:58 PM by Anonymous

S-au dat 5 stele la articol pentru ca ‘s-a carat’ Todi? Smile

# re: S-a carat Todi, a venit C

Sunday, December 14, 2008 7:48 PM by MrSmersh

Acuma ce ai cu carat? Iti placea mai mult „i s-a creat oportunitatea sa se afirme in alta parte”?

Si Zoli, ce pot sa zic, din ce zici tu, se pare ca esti asul din mineca al departamentului, care e bine sa fie tinut in birou in caz de nevoie, ca sigur rezolva problema, deh victima a succesului. Si pentru DPE Lead ai votul meu, da stiu nu conteaza ca sigur nu ma intreaba nime Smile.

Welkome la toata lumea, C, si lui Todi pe noul post…

# re: S-a carat Todi, a venit C

Sunday, December 14, 2008 9:26 PM by Valy Greavu

Da eu am dat 5 stele pentru a arata ca mi-a placut articolul. E printre putinele dati cind Zoli da afara de pe dinauntru, plus ca vorbeste de bine pe Todi cu care am petrecut multe impreuna…

# re: S-a carat Todi, a venit C

Sunday, December 14, 2008 9:44 PM by naicul

Ehe, pe Todi n-o sa-l poata inlocui nimeni. Hell of a guy! Buna treaba in ultimii 5 ani, mult loc ramas pentru crestere.

# re: S-a carat Todi, a venit C

Sunday, December 14, 2008 9:55 PM by naicul

ah, da, si vezi ca e „Sebi Vijeu”.

# re: S-a carat Todi, a venit C

Sunday, December 14, 2008 11:44 PM by AndreiU

De ce de fiecare data „mai sus” inseamna neaparat management? Vad oameni tehnici foarte buni care renunta la ceea ce fac foarte bine pentru un post de manager, pentru excel-uri si sedinte toata ziua. Eu cred ca e o perceptie gresita, si foarte accentuata in Romania. Va vine sa credeti ca am vazut oameni care au renuntat la postul de manager pentru un job tehnic – am un caz chiar de saptamana trecuta – pur si simplu nu mai suporta atatea conf call-uri (dar nu in RO of course).

Chiar nimeni nu vede valoarea celor care sunt sub management?

Nu ati vrea sa stiti cum e intr-un proiect in care stau la conf call cu 10 manageri, project manageri, team-leaderi, CIO, delivery manager etc … si 2 oameni tehnici care fac tot proiectul. E circoteca: 10% imi fac jobul tehnic, restul de 90% – stau la conf call-uri si fac excel-uri.

# re: S-a carat Todi, a venit C

Sunday, December 14, 2008 11:58 PM by BMoro

Managerii romanii si cei japonezii au decis sa se intreaca intr-un concurs de canotaj.

Ambele echipe s-au antrenat din greu. In ziua cea mare, se simteau pregatiti. Japonezii au castigat cu un avans de doi kilometri. Romanii au fost extrem de descurajati ca au pierdut, moralul lor s-a prabusit. Managementul superior a decis ca motivul unei infrangeri atat de zdrobitoare trebuie aflat, asa ca au angajat o firma de consultanta ca sa investigheze problema si sa recomande actiuni corective.

Consultantul a aflat ca echipa japoneza a avut opt oameni la vasle si unul la carma; romanii au avut un om care vaslea si opt oameni la carma. Asa ca, dupa un an de studii si milioane de dolari cheltuiti ca sa analizeze problema, firma de consultanta a ajuns la concluzia ca sunt prea multi oameni la carma si prea putini la vasle in echipa romana. Asa ca, pe masura ce se apropia ziua cursei din anul urmator, structura manageriala a echipei romane a fost complet reorganizata.

Noua structura cuprindea: patru manageri de carma, trei manageri zonali de carma si un nou sistem de urmarire a performantelor pentru omul de la vasle, ca sa i se asigure stimulent in munca. Anul urmator, japonezii au castigat cu un avans de patru kilometri. Umiliti, cei din compania romaneasca l-au concediat pe vaslas pentru performante slabe si au acordat managerilor o prima, pentru ca au descoperit unde era problema.

# re: S-a carat Todi, a venit C

Monday, December 15, 2008 9:09 AM by zoltanhe

@naicule, așa e, e greu de înlocuit. Circulă glume pe aici de genul ”vor trebui 3 oameni ca să-l înlocuiască pe Todi, și nu vorbim de greutate” sau ”n-a plecat Todi din DPE, ci DPE-ul a plecat de sub Todi” Smile; și da, e cu ”î”

@Andrei, sunt de acord cu tine: pe verticală se poate merge și în jos, însa e o mică problemă numită salariu. Dacă mergi în jos s-ar putea să fii nevoit să accepți o scădere fiindcă managerii de la destinație nu prea acceptă să le dezechilibrezi P&L-ul (Profit & Loss) în cost center-ul lor doar fiindcă ești tu ”vedetă”.

Unde dra** să mă duc în jos?

# re: S-a carat Todi, a venit C

Monday, December 15, 2008 9:47 AM by naicul

e cu „î”? sa se semneze si el cu diacritice pe slideuri 🙂

my bad.

# Do More With Less

Friday, January 23, 2009 12:25 PM by Weblogul lui Zoli

Da, sunt încă aici. Microsoft a anunțat ieri rezultate financiare ( pe ultimul trimestru din 2008 ) sub

# Avem sef

Tuesday, March 24, 2009 8:10 PM by Weblogul lui Zoli

De ieri avem DPE Lead . E George Pristavu . Vine de aproape, de aici de la Oracle. A urcat un etaj. Gurile

# Codari barcoduri si etichete 🙂

Friday, July 03, 2009 2:24 PM by Catalin’s Blog

Iarasi ne jucam cu cuvintele o sa vedeti cu rabdare Trae greu am ajuns sa mai scriu si pe blog vreo citeva